کد خبر 946298
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
توخل

ممکن است در فصل بعد دیگر شاهد حضور نیکو کواچ روی نیمکت بایرن مونیخ نباشیم.

به گزارش مشرق، نیکو کواچ بعد از سپری کردن دورانی موفق در فرانکفورت، در ابتدای فصل هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت اما شروعی نه چندان خوب در بوندسلیگا و ایجاد فاصله فراوان با دورتموند در صدر جدول باعث شد شایعاتی زیادی در مورد آینده او به وجود آید.

اگرچه بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر با پیروزی‌های متوالی و البته بهره گیری از افت غیرمنتظره دورتموند موفق به جبران فاصله شدند و در حال حاضر با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند، اما حذف از لیگ قهرمانان برابر لیورپول دوباره جایگاه سرمربی کروات را لرزان کرده است.

حالا تله فوت مدعی شد مدیران باشگاه آلمانی به دنبال برکناری کواچ و استخدام توماس توخل، سرمربی جوان پاری سن ژرمن برای فصل بعد هستند. توخل نیز که در ابتدای فصل جاری هدایت تیم متمول فرانسوی را بر عهده گرفته، همانند کواچ در لیگ قهرمانان توفیقی نداشته و شکست عجیب برابر منچستریونایتد، باعث وداع تلخ آنها با این رقابت‌ها شده است.

همچنین اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن به تمدید قرارداد توخل تا سال ۲۰۲۱ به گوش می‌رسد و در صورت تمایل آنها به ماندن سرمربی آلمانی، بعید است بایرن شانسی برای همکاری با توخل داشته باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس