قاضی سراج

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

به گزارش مشرق، قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که اگر قصور و تقصیری در این رابطه وجود داشته باشد قطعاً رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اینکه خانه‌ها در محاصره آب قرار گرفته است و مردم نمی‌توانند از منازلشان خارج شوند، از نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و ناجا قدردانی کرد و افزود: نیروهای مسلح امکانات خوبی را برای مردم فراهم کرده و کمک‌های اولیه در اختیار افراد سیل‌زده قرار گرفته است.

این مقام قضایی با انتقاد از اینکه مسئولان اجرایی مشغول جلسه هستند و حضور کم‌رنگی در صحنه دارند، اضافه کرد: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

قاضی سراج همچنین گفت: از سال ۹۲، ۵ گزارش مستند به استاندار، فرماندار و مراجعی که باید اصلاح امور کنند ارائه کردیم اما متأسفانه توجه لازم به گزارش سازمان بازرسی نداشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    3 1
    اولا استان رو ترک نکرده ایران رو ترک کرده دوما از سال 92 - 5 گزارش مستند ارسال کردید چرا در این 5 سال پیگیر نشدید و برخورد نکردید شما مقام مسئول هستید باید پاسخگو باشید پیر رن گوشه خانه افتاده نیستید که اه بکشید و تاسف بخورید از این سیل تلختر برای این مردم مظلوم وجود مسئو لین بی تحرک و بی عملی همچون شماست
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    2 0
    آخه استاندارش از شب عید داره در سواحل جزایر قناری ، با مایو گل گلی ، سالسا می رقصه . اینه که نمی تونه حضور پررنگ تر از این داشته باشه
  • تا 1400 با 1400 سانتی متر آب در خانه ها IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    0 0
    اگر شهر ها را با ساکنانش می برد چه کسی مسئول بود
  • طاها ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
    0 0
    سلام حتما قصور هست، باید رئیس جمهور، استاندار و سایرین حتما محاکمه شوند. این مطالبه ملت از قوه قضائیه است
  • DE ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    0 0
    انتقاد قاضی سراج به حضور کم‌رنگ مسئولین در مناطق سیل‌زده // خب بنده خداها از ترس رنگشون پریده بود کمرنگ شده بودند. والا در هتل ها ی پُر ستاره و مسافرت های خارج و میهمانی های لاکچری و بزن بکوبها خوب پررنگن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس