دژپسند نمایه

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: برآورد خسارت‌های سیل در استان گلستان تا روز چهارشنبه به هیئت دولت اعلام می‌شود تا دولت برای جبران آن تصمیمات لازم را بگیرد.

به گزارش مشرق، فرهاد دژپسند عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق گرفتار سیل شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیمه ایران برای برآورد میزان خسارت و بازپرداخت آن در استان گلستان حضور یافته و تاکنون نیز مواردی را به‌صورت چک برای جبران خسارت پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ابعاد و گستردگی خسارت متعدد و متنوع است، افزود: با توجه به گستردگی حجم خسارت و تنوع در ابعاد آن باید برای جبران از راه‌های مختلف اقدام کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان داشت: بخشی از خسارت باید به‌صورت تسهیلات بانکی، بخشی به‌شکل اعتبارات برای بازسازی و ترمیم جاده‌ها، راه‌ها و خیابان‌ها و بخش دیگری نیز به‌صورت کمک بلاعوض پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر اقتصاد: استاندار گلستان ناچار بود به سفر خارجی برود!

دستورات رئیس جمهور برای کمک به مناطق سیل‌زده

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی خسارت نباید شتابزده عمل کرد تا احیاناً خسارتی از دید ما خارج نشود و دقیق برآورد شود.

دژپسند گفت: برآورد خسارت حداکثر تا روز چهارشنبه به دولت برسد تا این خسارت‌ها توسط وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه تأیید شده و نحوه پرداخت آن مشخص شود. قطعاً دولت خسارت‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد و متناسب با آن اقدام می‌کند.

وی درباره قصور مدیران در ایجاد سیل در استان گلستان خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد قصوری در این کار صورت نگرفته است اما کارشناسان بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهند و اگر قصور و یا تقصیر صورت گرفته شده باشد قطعاً برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    3 0
    وظیفه ش.دولت از خسارت های احتمالی در همه شهرها پیشگیری کنه .شاید فردا دیر باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس