سپاه

فرمانده سپاه میاندورود با اشاره به حضور فعال بسیجیان در امدادرسانی سیلاب مازندران، گفت: سپاه برای بازگشایی مناطق سیلزده میاندورود دست به کار شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ پاسدار جعفر اصغری عصر امروز در حاشیه امدادرسانی به سیلزدگان شهرستان میاندورود با ابراز همدردی با مردم سیل زده شهرهای مازندران به جزئیات کمک‌های امدادی سپاه و بسیج میاندرود به سیل زدگان پرداخت و اظهار داشت: در نخستین ساعات وقوع سیل سپاه میاندورود با همه امکانات به کمک مردم شتافت.

وی با اشاره بارندگی دو روز گذشته و طغیان رودها و آبگرفتگی معابر، افزود: بارندگی شدید سبب ایجاد ترافیک سنگین در اتوبان ساری، نکا و میاندرود شده که با ورود سپاه، همکاری فرمانداری گره ترافیکی این راهها باز شد.

اصغری با اعلام قطع ارتباطی روستاهای بالادست میاندورود از جمله جناسم، سرتا و بازارخیل، تصریح کرد: ماشین آلات سنگین و امدادی سپاه برای بازگشایی راه‌های ارتباطی به این روستاها اعزام شدند.

فرمانده سپاه میاندرود با بیان اینکه وقوع سیل سبب تخریب و قطع جاده مواصلاتی گهرباران شد و راه دسترسی به روستاهای حسن آباد و تازه آباد را مسدود کرد، افزود: آب و برق بالغ بر ۱۰۰ خانوار در مجتمع رفاهی این منطقه قطع بوده و هنوز امداد رسانی به مردم و باز گشایی راههای روستایی ادامه دارد.

اصغری با اشاره به توزیع سبد کالا توسط بسیج در میان اهالی محاصره شده در سیل، تصریح کرد: محله آسیب دیده آهنگرمحله میاندورود به دلیل زیرساخت ضعیف دچار آبگرفتگی شدید شد که نیروهای امدادی بسیج و سپاه با همکاری فرمانداری با تهیه کیسه‌های شن و ماسه مانع ورود آب به منازل مردم شدند.

بیشتر بخوانیم:

تشریح وضعیت استان‌های درگیر سیلاب

فرمانده سپاه میاندورود از دو مفقودی حادثه سیل دیروز در منطقه دارابکلا خبر داد و اضافه کرد: یک خانم که در سیل دیروز مفقود شده بود توسط نیروهای امدادی سپاه پیدا شد و حال عمومی وی خوب است اما تلاش برای یافتن مفقودی دوم هنوز ادامه دارد.

اصغری به مردم اطمینان داد: سپاه و بسیج با همه توان خود برای خدمت رسانی و کاهش آلام سیل زدگان در کنار آنها حضور دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
    1 0
    گروههای جهادی برای کمک در راه هستند. و لازم است مردم به گروههایی که خود را به منطقه رسانده اند هم کمک کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس