کد خبر 945641
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳
سربازی نمایه

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی به تشریح جزئیات جذب سرباز معلم برای امسال پرداخت.

به گزارش مشرق، علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش، درباره پذیرش سرباز معلم برای سال ۹۸، اظهار کرد: نیاز خود را برای سال آینده اعلام کردیم و این اعلام نیاز به ستاد مشترک اعلام شد و جلساتی را با آن‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: براساس جلسات برگزار شده و اعلام نیاز، پیش بینی می‌کنیم حدود ۳ تا ۴ هزار نفر سهمیه سرباز معلم برای سال ۹۸ داشته باشیم.

بیشتر بخوانیم:

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ساز و کار جذب سرباز معلم همانند سال‌های گذشته خواهد بود، تصریح کرد: مجوز جذب سرباز معلم را اخذ می‌کنیم، از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به مشمولان اطلاع‌رسانی می‌شود و سهمیه آموزش و پرورش بعد از آن قطعی می‌شود؛ پس از آن دوره آموزشی برای سربازان در نظر گرفته می‌شود تا بعد از گذراندن آن از مهر ۹۸ وارد کلاس درس شوند.

الهیار ترکمن بیان کرد: دوره توجیهی برای سرباز معلمان یک ونیم در نظر گرفته شده است و بعد از آن سربازان به مناطق مورد نیاز اعزام می‌شوند.

وی درباره اعلام فراخوان، گفت: این فراخوان نهایتاً تا پایان اردیبهشت اعلام می‌شود و این موضوع از طریق ستاد مشترک اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس