.

جمعی از مردم و دانشجویان ایران اسلامی به منظور حمایت از جنبش جلیقه زردهای فرانسه در مقابل سفارت پاریس در تهران تجمع کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از مردم و دانشجویان ایران اسلامی در آخرین ۵ شنبه سال شمسی برای گرامیداشت و یادبود کشته‌های جنبش جلیقه زردهای فرانسه و اعلام حمایت از این جنبش مقابل سفارت فرانسه در تهران تجمع کردند و در پایان تجمع نیز بیانیه ای را به شرح زیر صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
سلامی از ملت پیروز و مقاوم ایران به مردم مبارز و حق طلب فرانسه

در چهلمین سال آزادی ملت ایران از چنگ ظالمان، ما جوانان ایرانی به شکرانه این نعمت عظیم بر خود واجب میدانیم که تجربیات و اندوخته‌های مبارزاتی خود را که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد بی دریغ در اختیار آزادیخواهان عالم که در هرکجای جهان در مقابل ظلم به پاخاسته اند قرار دهیم و حمایت از مظلومان عالم راکه سرلوحه دستورات اسلام است با صدای بلند فریاد کنیم و چه ملتی شایسته‌تر از مردم آزادیخواه و عدالتجویفرانسه که چهل سال پیش در اوج مبارزات مردم ایران، در نوفلوشاتو از امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی صمیمانه پذیرایی کردند ۰

اینک در پنج شنبه آخر سال که بنا به فرهنگ اصیل ایرانی روز بزرگداشت جانباختگان راه خدا و مبارزان راه آزادی است جمعی از طلاب، دانشجویان با همراهی مردم شریف و انقلابی ایران برای اعلام همدلی با خانواده‌های قربانیان اعتراضات اخیر در کنار سفارت فرانسه حضور پیدا کرده و با درود به روان جانباختگان راه آزادی در فرانسه و روشن کردن شمع بیادجانباختگانی که قربانی خودکامگی دولت بی رحم مکرون شدند همدلی و همراهی خود را با همه مبارزان و خانواده‌های قربانیان اعتراضات به حق ملت علیه دولت فاسد و منحرف فرانسه اعلام نمائیم. بدون شک دولتی که صدای اعتراضات به حق مردمش را نشنود یک دولت استکباری و محکوم به شکست است.

ما مردم ایران به دولت دیکتاتور فرانسه توصیه می‌کنیم قبل از اینکه به سرنوشت رژیم پهلوی دچار شود دست از اقدامات ضد مردمی خود برداشته و به خواسته‌های به حق مردم فرانسه تمکین کند.

در پایان اعلام می‌داریم از هیچ کمکی جهت مقابله با گسترش ظلم و تعدی نسبت به شهروندان فرانسه دریغ نخواهیم کرد و تا پایان مبارزات به حقشان در کنار مردم مظلوم فرانسه خواهیم بود.

درود بر مردم آزادیخواه فرانسه
مرگ بر دیکتاتوری

و من الله توفیق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    4 0
    درود بر شرفشون جای من اونجا خالی بود.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    1 4
    چه عجب به سفارت خانه حمله نکردند یا گروگان نگرفتند ؟ گوشت داره ارزون میشه .
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    2 1
    از وزارت خارجه بی عرضه که صدایی در نمیاد...دم شما گرم باغیرتا.
  • LB ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    3 0
    ایول دمتون گرم
  • سید رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    1 0
    مقابله به مثلی ؛ هرچند محدود !!
  • احمدخواجوند FR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
    0 1
    چطور پس از ماه هاحالا بفکر همایت از جلیقه زردها افتادند موضوع چیست ؟میگویند وقتیکه چراغ اختراع شد واروپا وآمریکا همه جا روشن شده بود ایران بعد از ۲۵ سال کارخانه برق وارد کردانهم با همه فتوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس