استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم لیگ برتر موفق به شکست فولاد خوزستان شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز و به قضاوت سیدمهدی سیدعلی به مصاف هم رفتند که شاگردان شفر با نتیجه ۳ بر یک برابر شاگردان افشین قطبی به برتری دست یافتند. منشا (۱۵)، پاتوسی (۳۹) و ایسما (۴+۹۰) برای استقلال و حسن بیت سعید (۳۸) برای فولاد گلزنی کردند.

برای دیدن خلاصه دیدار فولاد و استقلال اینجا کلیک کنید

استقلال با درخشش بازیکنان آفریقایی خود و با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و موقتاً به یک امتیازی سه تیم بالای جدول رسید. منشا اهل نیجریه، پاتوسی اهل آفریقای جنوبی و ایسما اهل گینه است. پاتوسی در حالی گل دوم تیمش را به ثمر رساند که در سه دیداری که برای آبی‌پوشان به میدان رفته سه گل زده، روی یک گل تأثیر مستقیم داشته و سه پاس گل هم داده است.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت‌سعید، مهدی زبیدی (۴۶ - راقائل اریک مسی)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزایی و ناکافومی آگاهوشی (۴۶ - سینا مرادی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، اللهیار صیادمنش (۷۱ - داریوش شجاعیان)، آیاندا پاتوسی (۸۵ - محسن کریمی)، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا (۷۴ - ایسما گونکالوس).

نیمه اول

دقیقه ۶: ارسال عارف آغاسی با اشتباه مدافعان استقلال به مهدی زبیدی رسید، اما این بازیکن نتوانست کاری از پیش ببرد.

دقیقه ۱۵: ارسال خوب فرشید باقری به پشت مدافعان فولاد به گادوین منشا رسید و این بازیکن با ضربه تک ضرب به زیبایی دروازه حریف را باز کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه ۱۷: در شلوغی پشت محوطه جریمه استقلال، توپ به حسن بیت سعید رسید که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: محمد دانشگر با خطا روی بازیکن فولاد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۴: رضا میرزایی بازیکن فولاد به دلیل خطا روی دانشگر از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۸: پاسکاری فولادی‌ها در محوطه جریمه به حسن بیت سعید رسید و این بازیکن گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۹: استقلال صاحب ضد حمله شد که پاس منشا به پاتوسی رسید و این بازیکن گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند. پاتوسی در سه دیداری که برای استقلال به میدان رفته موفق به گلزنی شده است.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹ و ۵۰: اشتباه مدافع استقلال باعث شد که فریرا در موقعیت خوبی قرار بگیرد که ضربه این بازیکن را حسینی به کرنر فرستاد. یک دقیقه بعد، در پی توپ ارسالی، بیت سعید می‌توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، اما نتوانست ضربه خوبی بزند.

دقیقه ۶۰: شوت از پشت محوطه جریمه فولادی‌ها راه به دروازه نداشت.

دقیقه ۶۱: ارسال فرشید اسماعیلی به شش قدم فولاد می‌توانست اللهیار صیادمنش را صاحب موقعیت کند، اما بازیکن جوان استقلال به توپ نرسید.

دقیقه ۶۲: مسی از فولاد به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۷۱: اللهیار صیادمنش دچار مصدومیت شد و جای خود را به داریوش شجاعیان داد.

دقیقه ۷۳: ارسال رضا میرزایی به شکل مستقیم در حال رفتن به داخل دروازه بود که حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۵: پاس خوبی به فرشید اسماعیلی داده شد و این بازیکن می‌توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند، اما ایوب والی مانع این کار شد.

دقیقه ۷۷: شوت سینا مرادی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: باز هم فولاد صاحب موقعیت بود که این بار توپ فریرا راه به دروازه نداشت و مدافعان استقلال آن را دور کردند.

دقیقه ۱+۹۰: محسن کریمی با خطایی که مرتکب شد، کارت زرد گرفت

۹۰+۴: نفوذ خوب وریا غفوری به داخل محوطه جریمه به ایسما گونکالوس رسید تا سومین بازیکن خارجی استقلال هم موفق به گلزنی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لنگی بی ستاره IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    5 3
    استقلال در حمله خیلی خوبه ولی در دفاع مشکل داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس