بیمارستان نمایه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از انفجار مرگبار کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه یک بیمار جان باخت.

به گزارش مشرق، زهرا مهدیان شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه انفجار کپسول اکسیژن در بیمارستان کوثر سمنان منجر به مرگ یک بیمار و مجروح شدن چند نفر شد در تشریح ماجرا ابراز داشت: بیمار ۵۰ ساله با سابقه بیماری قلبی و دیابت و نارسایی کلیوی به بیمارستان کوثر سمنان مراجعه و در آی سی یو بستری می شود.

بیشتر بخوانید:

جاده سورک به گهرباران توسط اهالی میاندورود مسدود شد +فیلم و عکس

استفاده از فناوری‌های نوین برای حفاظت از مرزهای شرقی

وی بابیان اینکه بنا به تشخیص پزشک اورژانس با وخامت حال، بیمار به اتاق عمل برده می شود، اضافه کرد: در نهایت با بروز مشکلات قلبی برای بیمار و هماهنگی و رضایت خانواده بیمار عمل کنسل شده و بیمار به آی سی یو منتقل می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه بیمار در حین انتقال با دستگاه اکسیژن وصل بود که با پیش آمدن حادثه برای کپسول در نهایت بیمار فوت می شود، ابراز داشت: علاوه بر بیمار چند نفر نیز در این حادثه زخمی می‌شوند.

مهدیان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن ابراز تسلیت به خانواده متوفی اعلام می‌کند که علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی افزود: نمایندگان دادگستری، آتش‌نشانی، پلیس آگاهی، پزشکی قانونی استان سمنان نیز در محل حادثه حضور دارند و قطعاً نتیجه بررسی‌ها به اصحاب رسانه منعکس خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    5 0
    فردای روز پاسخ گویی آتش‌نشانی، پلیس آگاهی، پزشکی قانونی همه باهم و پشت هم هستند میگی نه دو تا پرونده شکایات بیمارستانی رو چاپ کن
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    1 0
    تختهای بیمارستانی هنگام حرکت الکتریسیته ساکن بسیار زیادی تولید می کنند که برای انفجار کپسول اکسیژن کافی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس