استقلال

استقلال در دیدار با پارس جنوبی جم در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر دهمین دیدار این فصل خود در ورزشگاه آزادی را برگزار می کند.

سرویس ورزش مشرق – بازیکنان تیم استقلال که خود را برای دیدار برابر پارس جنوبی جم مهیا کرده اند از ساعت ۱۸:۳۰ امروز باید پس از ۶۸ روز در ورزشگاه خانگی شان به میدان بروند.

این مسابقه از ابتدای فصل جاری فوتبالی ۹۸-۹۷، دهمین بازی این تیم در این استادیوم در چارچوب لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استقلال در معرض انفجار! / خریدهای میلیاردی تیمی که پول حقوق بازیکنانش را ندارد

استقلال اولین بازی خود در این فصل فوتبالی را در مرداد ماه و رودرروی پیکان برگزار کرد که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رساند.

شاگردان وینفرد شفر در این فصل ۷ بار در لیگ برتر به میدان رفتند که ۲ برد، ۴ تساوی و یک باخت حاصل تلاش شان در این ۶۳۰ دقیقه بود. استقلال هر دو بردش را با نتایج مشابه ۰-۳ مقابل تراکتورسازی و صنعت نفت آبادن بدست آورد و تنها باختش را به سپاهان در خانه با نتیجه ۰-۱ متحمل شد.

این تیم در خانه فقط ۶ گل زده و تساوی‌هایش همگی ۰-۰ بود. با توجه به دو برد قبلی اگر در دیدار با پارس جنوبی جم به پیروزی دست پیدا کند در بردهای خانگی این فصلش هت تریک خواهد کرد.

همچنین کسب ۱۰ امتیاز از ۲۱ امتیاز مسابقات خانگی مشخص می‌کند این تیم فقط توانسته به کمتر از ۵۰ درصد امتیازات بازی‌های خانگی اش دست پیدا کند.

نکته جالب مشابهت نتایج مسابقات استقلال با فصل قبل در کسب امتیاز با همین تعداد بازی خانگی است. استقلال فصل پیش تا این مقطع با ۳ برد، ۳ تساوی و یک باخت، ۱۲ امتیاز بدست آورده و تنها کمی بیشتر از ۲۱ امتیاز موجود و ۵۰ درصد کل امتیازات را به حساب خود واریز کرده بود. با این تفاوت که سال گذشته سپاهانی که این فصل در تهران ۰-۱ استقلال را شکست داده است ۰-۳ به همین تیم باخته بود.

استقلال فصل پیش هم در آزادی ۶ گل زده بود با این تفاوت که در فصل جاری فقط یک گل (از سپاهان) خورده ولی فصل قبل ۳ بار دروازه اش را باز شده دیده بود.

تیم آبی پایتخت دو باخت دیگر را نیز در همین ورزشگاه و در فصل فوتبالی جاری تجربه کرد. یکی در جام حذفی روبروی سایپا و دیگری مقابل السد قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا. استقلال در وقت‌های قانونی با سایپا ۲-۲ کرد ولی در ضربات پنالتی ۱-۳ به این تیم باخت. همچنین در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باخت سنگین ۱-۳ به السد قطر را در استادیوم خانگی اش تجربه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس