کد خبر 938223
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
یحیی گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: استقلال در بدترین شرایط بود اما خودشان دیدار ما با این تیم را با وجود مخالفت‌مان لغو کردند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. در مجموع، گل زدیم و خوب بازی را شروع کردیم اما روی یک کرنر گل خوردیم.

* پایاپای با پرسپولیس پیش رفتیم

وی ادامه داد: بازی پایاپای بود و بازی سختی برای ما بود. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی مقابل هواداران این تیم بود و بازی سختی برای ما بود. بازیکنانم تشکر می‌کنم نمایش خوبی داشتند وغیرتمندانه بازی کردند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

* در پنالتی‌ها خوب کار نکردیم

برانکو تاکید کرد: در پنالتی‌ها خوب کار نکردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم که به دور بعد صعود کرد. در لیگ باید با تمام وجود بازی کنیم. تمام انرژی مان را برای بازی بعدی می‌گذاریم. این مسابقه را فراموش می‌کنیم و هرچند استحقاق صعود داشتیم.

بیشتر بخوانید:

پنالتی چیپ باز هم علیه یحیی گل محمدی

* در پنالتی‌ها تجربه زیادی نداشتیم
سرمربی پدیده در مورد اینکه بازیکنانش آمادگی ذهنی تقابل با بیرانوند را نداشتند گفت: از ابتدای هفته روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم. بازیکنانم تجربه زیادی نداشتند. این میادین تجربه خوبی برای بازیکنان است. در هر صورت بازیکنان زحمت خودشان را کشیدند.

* با لغو دیدار با استقلال مخالفت کردیم، اما خیلی راحت این کار را کردند

گل محمدی در مورد برنامه ریزی لیگ گفت: برای تغییر مسابقه درخواست کردیم اما در کل جوابی به ما ندادند و هفته‌های قبل هم موافقت کرده بودند که بازی‌های گذشته را تغییر دادند اما با درخواست ما موافقت نکردند و چطور برای ما امکان ندارد مسابقات تغییر کند و جمعه باید بازی کنیم. خیلی راحت برخی بازی‌ها تغییر دادند. نمی‌خواهم وارد مسایل حاشیه‌ای شوم. از ما استعلام گرفتند ما مخالفت کردیم که بازی با استقلال لغو شود اما خیلی راحت این کار را انجام دادند و توان مقابله با تیم‌های بزرگ را نداریم.

* این برنامه ریزی بو‌دار است

وی ادامه داد: اذیت می‌شویم هر ۴ روز باید بازی کنیم فقط برای ما این اتفاق رخ داده است. ۵ بازی در ۱۶ روز انجام دادیم و این برنامه ریزی بو دارد است. فتاحی و همکارانش بگویند چرا این برنامه ریزی برای ما انجام شده است و چرا موافقت نمی‌کنند بازی ما یک روز عقب تر بیفتند. در بازی با استقلال هم موافقت نکردیم خودشان باید پاسخگو باشند و چرا این برنامه ریزی فشرده رابرای ما انجام می‌دهند.

*تا اینجا بد نتیجه نگرفته‌ایم
سرمربی پدیده در مورد اینکه ظاهراً تیم شما دچار افت شده گفت: شاید شما نتایج را دنبال نمی‌کنید و جدول را دنبال نمی‌کنید ما بد نتیجه نگرفته‌ایم و جزو سه تیم بالای جدول هستیم. تازه نیم فصل دوم شروع شده است.

* استقلال در بدترین شرایط باید بازی می‌کرد اما آن مسابقه را لغو کردند
گل‌محمدی در مورد اینکه فشار غیر فوتبالی باعث تعویق مسابقات می‌شود و منظورشما استقلال است یا سپاهان گفت: استقلال در شرایط بدی مقابل ما قرار می‌گرفت و آن زمان تیم ما خیلی عالی بود اما بازی را لغو کردند. میل ندارم بیشتر در این مورد صحبت کنم. ما با تعویق بازی با استقلال مخالفت کردیم و نمی‌دانیم چرا آن زمان بازی تغییر کرد مسئولان باید جواب بدهند نه من!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس