ایوب بهتاج

برخی رسانه‌ها با انتشار مطلبی مدیریت ایوب بهتاج در تراکتورسازی را شائبه برانگیزدانستند که وی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، امروز بعضی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی کذب به مدیریت عاملی ایوب بهتاج مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان دادند. واکنشی که در آن این انتخاب را غیر قانونی اعلام داشتند.
با توجه به این موضوع ایوب بهتاج در گفتگو با سایت تراکتورسازی نسبت به این مطلب واکنش نشان داد.

بهتاج در این گفتگوی کوتاه گفت: همواره با تبعیت از قانون و در راستای عمل به آن عمل کرده و می‌کنم در این راستا تنها یک سوال دارم مدیرعاملی من در باشگاه تراکتورسازی چندین روز قبل از بازی حساس مقابل استقلال ابلاغ شد ولی این رسانه‌ها پس از پیروزی شیرین مقابل استقلال تهران آن هم پس از حماسه ۱۲۰ هزار نفری یادگار امام به انتشار چنین مطلبی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

جدول برترین گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران


آیا انتشار این خبر آن هم در این زمان هدفی جز تخریب تیم تراکتور سازی و به حاشیه کشاندن این تیم و تلخ کردن این برد شیرن و دلچسب چیز دیگری می‌تواند باشد؟

من تابع قوانین هستم و هر کاری که انجام دادم بر پایه و اساس قوانین بوده و خواهد بود.

من به خاطر شأن والای باشگاه تراکتور هیچ زمانی کار غیرقانونی از جانب خودم یا هر فرد دیگری را مفید به حال این باشگاه نخواهم دانست و تنها تقاضایم این است که کینه‌ها و غرض ورزی های شخصی را جهت ضربه زدن به باشگاه بزرگ تراکتور به کار نگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس