اشرف بروجردی

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حالی این هفته برای شرکت در همایشی بین‌المللی راهی کشور سنگاپور می شود که همراهان وی هیچ تخصصی درخصوص موضوع این همایش ندارند

به گزارش مشرق، در هفته جاری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای شرکت در همایشی بین‌المللی راهی کشور سنگاپور می‌شود.

اشرف بروجردی به دعوت مسئولان برگزاری همایش مذکور به شرق آسیا می‌رود. محتوای همایش فوق درباره آینده پژوهی کتابخانه است. برگزاری چنین همایش‌هایی و حضور مسئولان کشورمان در آن امری بدیهی است و از آنجا که این حضور با دعوت بوده هزینه‌ای برای بیت المال ندارد؛ اما محل اشکال آنجاست که مقرر شده به همراه رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مدیرکل روابط عمومی و مشاور بین الملل این سازمان نیز در این سفر حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اشرف بروجردی: از ابتدا هم حقیقت‌جو و داوودی‌مهاجر را انقلابی نمی‌دانستم

لازم به ذکر است از آنجا که تنها بروجردی به این همایش دعوت شده، دو نفر دیگر با هزینه بیت‌المال باید خانم رئیس را همراهی کنند. جدا از این مسئله، در شرایطی این هزینه‌تراشی صورت می‌گیرد که عنوان و محتوای همایش نسبتی با تخصص دو همراه بروجردی ندارد. به عبارت دیگر حالا که بنا شده به نوعی از بیت‌المال خرج شود حداقل از کارشناسان مرتبط دعوت به حضور می‌شد. ناظران می‌گویند حضور یک کارشناس کتابخانه و کتابداری می‌توانست مفید باشد.

به هرحال در شرایطی که کشور در تنگناهای اقتصادی شدیدی قرار دارد و غالب سازمان‌ها و نهادها از کسری بودجه گله دارند تداوم چنین سفرهایی از سوی مسئولان محل سوال و انتقاد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    0 0
    آقای آشنا برای این موارد اظهار فضلی ندارند؟
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    0 0
    این درحالی است که در کتابخانه ملی می گویند پول تعمیر یک پرینتر را هم نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس