سرلشکر سلیمانی: دفاع از نظام و دین ‌قابل تفکیک از هم نیست

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب با بیان اینکه امروز حفظ دین و حفظ ارزش‌های دینی بدون حفظ نظام و حفظ نظام بدون حفظ ارزش های دینی امکان‌پذیر نیست گفت: این دو در آمیخته شده‌اند و جدا شدنی نیست.

به گزارش مشرق، سردار حاج قاسم سلیمانی عصر امروز در همایش مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در بیت‌الزهرا (س) کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه این جلسه هر ساله در این مکان برگزار می‌شود، اظهار داشت: از اینکه شنیدم حدود ۴ هزار مداح ثبت شده در استان کرمان وجود دارد بسیار خوشحال شدم و این مسئله ارزشمند خود از برکات انقلاب است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اینکه یک نوجوان و جوان در این مسیر قدم می‌گذارد و روح و جسم خود را با اشعار اهل‌بیت (ع) تعلیم می‌دهد هم در او و هم در زندگی او تاثیر زیادی دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رشد تعداد جوانان در این زمینه و در زمینه قرآن بسیار ارزشمند است گفت: توسعه هر چه بیشتر در این حوزه‌ها باعث می‌شود جامعه در ابعاد فرهنگی عمق پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه زمانی که کسی روح خود را با قرآن یا معارف و مدح اهل‌بیت (ع) عجین می‌کند در آن انسان پایداری ایجاد می‌شود افزود: نوجوان قاری قرآن در جلسه گذشته چنان جلسه را متحول کرد که نیمی از جلسه می گریست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه هر چه این مسئله را گسترش دهیم ضمانت بقای حاکمیت دین افزایش پیدا می‌کند عنوان کرد: این نظام برای تحقق حاکمیت دینی آماده و امروز دفاع از نظام دفاع از دین است و قابل تفکیک نیست.

وی با تاکید بر اینکه امروز حفظ دین و حفظ ارزش‌های دینی بدون حفظ نظام و حفظ نظام بدون حفظ ارزش‌های دینی امکان‌پذیر نیست گفت: این دو در آمیخته شده‌اند و جدا شدنی نیستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه زمانی که مداحی با اشعار بلند همراه شوند انسان را متاثر کرده و این ارزشمند است گفت: این اشعار و این جلسات مداحی منبر است و تاثیر زیادی دارد و یک کلاس درس است.

وی با بیان اینکه درمداحان به اشعار و مضامین بلند توجه ویژه داشته باشند افزود: تاثیر این مطالب از ذکر مصیبت بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بسیجی IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    3 6
    درود بر سردار دلها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس