ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا هرگونه طرحی برای خروج نظامیان این کشور از عراق را به شدت رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سی بی اس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: نظامیان آمریکایی از عراق خارج نخواهند شد، چون می‌خواهیم ایران را زیرنظر بگیریم.

ترامپ در این گفتگو ادعا کرد: پایگاهی مجهز و گران‌قیمت در عراق تأسیس شده تا از طریق آن همه بخش‌های منطقه را زیرنظر بگیریم نه اینکه از عراق خارج شویم.

بیشتر بخوانید:

حشدالشعبی مانع گشت زنی نظامیان آمریکایی در موصل شد

ترامپ در ادامه با ادبیاتی قلدرمآبانه گفت: این موضوعات را خیلی از مردم نمی‌فهمند، چون ما می‌خواهیم نیروهایمان را در عراق حفظ کنیم تا اگر اتفاقی در منطقه افتاد با خبر شویم و اگر کسی دنبال سلاح هسته‌ای رفت، قبل از آنکه او کاری انجام دهد، ما مطلع شویم.

اظهارات ترامپ در گفتگوی تلویزیونی سی بی اس در مورد حفظ نظامیان آمریکایی در عراق در حالی مطرح شده که او پیش‌تر با حضور در همین برنامه، درگیری و جنگ آمریکا در عراق را یکی از بزرگترین اشتباهات کشورش عنوان کرده بود.

تاکید ترامپ بر عدم خروج نظامیان امریکایی در عراق پس از دستور جنجالی او برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه اعلام شده که با واکنش‌های بسیاری در داخل آمریکا مواجه شد و در نهایت کار را به استعفای وزیر دفاع او کشاند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    0 3
    اتفاقا ما هم بدمون نمیاد دم دست باشید جناب ترومپت .چون خوب بلدیم حالتون رو بکنیم توی قوطی.ولی مطمئن باشید بزودی از عراق هم بطور کامل مثل رفقای داعشیتون مجبور به فرار میشید.....اندکی صبر سحر نزدیک است....
  • AE ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    1 2
    نتانیابو از بعد هزاران کیلومتر فاصله ای از ایران می داند ایرانی ها کجا چی کار میکنند آنوقت شماها اومدید چسبیدید بغل ایران تا که زیر نظرتون قرار بگیریم...!!؟ عجب تناقض یعنی به گرد پای اربابتونم نمیرسین..؟!!!!!
  • عبدالله مومن IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    1 2
    مسلم است که بیرون نمی روید اما بیرونتان می کنند !!! هههههههههههههههههههههههههههه
  • AE ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
    1 2
    چنان کاری بر سرتون خواهیم آورد که هنگام فرارتون رآه طویلتون گم کنید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس