سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* را برای مشمولان بسته حمایتی که هنوز مبلغی به حساب آنها واریز نشده، اعلام کرده است اما هیچ پاسخی از این دو سامانه به معترضان داده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، اعترضات به نحوه و فرایند توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌های مشمول طرح حمایتی دولت همچنان ادامه دارد و برخی از خانواده‌ها با گذشته هفته‌ها هنوز نتوانسته‌اند رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت کنند!

بر همین اساس مسئولان و متولیان توزیع بسته‌های حمایتی تصمیم گرفتند تا با اعلام دو سامانه و یک شماره تماس، اعتراضات مطرح شده از سوی خانواده‌ها را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

توزیع بسته‌های حمایتی ادامه دار خواهد بود

دو سامانه (#۸*۱۴۲* و#۸*۱۴۲۰*) و شماره تماس ۱۴۲۰ از هفته پیش توسط مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد و از خانواده‌های معترض خواسته شد تا با مراجعه به دو سامانه و وارد کردن کد ملی، اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

بر همین اساس، مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که خانواده‌ها می‌توانند درخواست‌های خود را در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول و ثبت کد ملی خود به سامانه #۸*۱۴۲* همچنین در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل با ثبت کد ملی خود از طریق سامانه #۸*۱۴۲۰* پیگیری کنند؛ علاوه بر اینکه شماره تماس ۱۴۲۰ نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباطی سازمان تامین اجتماعی اعلام شد که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض هستند.

بر همین اساس، بسیاری از خانواده‌هایی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود اعتراض داشتند، اقدام به ثبت اعتراض خود در دو سامانه اشاره شده کردند اما با گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی از سوی دو سامانه به آنها داده نشده است!

ضمن اینکه شماره اعلام شده از سوی سازمان تامین اجتماعی نیز به خانواده‌ها پاسخگو نیست!

با توجه به این موارد، خبرنگار تسنیم تلاش کرد تا موضوع را از طریق مسئولان مربوطه پیگیری کند اما تا به این لحظه مسئولان سازمان تامین اجتماعی پاسخی به این سؤالات نداده‌اند؛ این در حالی است که هنوز بسیاری از بیمه‌شدگان تامین ا جتماعی که درآمدی کمتر از ۳ میلیون تومان دارند، هیچ رقمی بابت بسته حمایتی خود دریافت نکرده‌اند و ثبت اعتراضات آنها نیز در سامانه‌های اشاره شده نتیجه‌ای در برنداشته است.

به گزارش تسنیم؛ بر اساس اعلام محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار بر این بود که به نیمی از جمعیت کشور بسته‌های حمایتی در مرحله اول داده شود اما آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان امر حکایت از آن دارد که بخش قابل توجهی از خانواده‌های مشمول، هنوز بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند که از آن جمله می‌توان به افراد پشت نوبت دو دستگاه حمایتی (بهزستی و کمیته امداد)، بیمه شدگان تامین اجتماعی با دریافتی کمتر از ۳ میلیون تومان اشاره کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رستم IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    بیچاره این مردم ساده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس