کد خبر 931340
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
داورزنی

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش گفت:دغدغه ما و دوستان انجام برنامه‌ها برای المپیک است، ما در مورد یک نفر صحبت نمی‌کنیم و گزینه‌ای هم برای فدراسیون کشتی نداریم.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه انتخابات فدراسیون‌ها چه زمانی برگزار می‌شود، گفت:‌ما در حال حاضر 10-11 فدراسیون داریم که با سرپرست اداره می‌شود و تلاش می‌کنیم تا در کوتاهترین زمان ممکن انتخابات فدراسیون‌ها برگزار شود. مشکلی که وجود دارد به قانون بازنشستگی رؤسای هیأت‌ها باز می‌گردد. هنوز در این زمینه اختلاف نظر وجود دارد و ما از مجلس شورای اسلامی خواستیم که این موضوع را به ما اعلام کنند که رؤسای هیأت‌ها شامل قانون بازنشستگی می‌شوند یا خیر. تعدادی از روسای هیات‌ها بازنشسته هستند و سازمان بازرسی هم به این موضوع اشکال وارد کرده است.  ما به دنبال این هستیم که این موضوع هر چه زودتر برطرف شود.
بیشتر بخوانید:

وی در پاسخ به این سؤال که چرا وزارت ورزش مشکل احسان حدادی را برطرف نمی‌کند و به این قضیه ورود نداشته است، عنوان کرد: موضوع حدادی مشکل نیست همه فدراسیون‌ها باید مسائل خود را در داخل فدراسیون حل کنند. این مسائل در همه رشته‌ها وجود دارد. ما 17-18 ماه زمان تا المپیک داریم و کیهانی رئیس فدراسیون هم تلاش می‌کند با کمک کمیته و وزارت ورزش مسائل را حل کند.

داورزنی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال و اینکه کی‌روش گفته وزارت ورزش او را نمی‌خواهد گفت: وزارت ورزش دعا می‌کند تیم ملی فوتبال امروز از دیوار چین عبور کند و دعا می‌کند که این تیم به قهرمانی برسد. اما هیچ دخالتی در تصمیمات فدراسیون ندارد و دوستان خودشان تصمیم می‌گیرند طبیعتا بحث‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود خلاف واقع است. ما فقط از برنامه‌ها و تصمیمات فدراسیون‌ها حمایت می‌کنیم. جایگاه وزارت ورزش این نیست که از یک مربی حمایت و با دیگری مخالفت کنند. امیدواریم تیم ملی قهرمان و دل مردم را بعد از 4 دهه شاد کند.

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش روی بنی‌تمیم در کشتی نظری ندارد، گفت: بنی‌تمیم و کادر فنی تیم‌های ملی کشتی در ستاد عالی بازی‌های المپیک حضور و برنامه‌های خود را تا المپیک ارائه دادند. دغدغه ما و دوستان انجام برنامه‌ها برای المپیک است. ما در مورد یک نفر صحبت نمی‌کنیم و گزینه‌ای هم برای فدراسیون کشتی نداریم.

داورزنی در مورد عملکرد ورزش کشور در انقلاب اسلامی گفت: عملکرد 40 سال گذشته ورزش قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. ما اولین‌های زیادی داشته‌ایم. در خیلی از رشته‌ها جایگاهی در دنیا نداشتیم اما حالا هر جا که نگاه کنیم مملو از افتخارآفرینی است. به عنوان نمونه سریع‌ترین سنگنورد دنیا ایرانی است و در بخش بانوان هم توانستیم در المپیک مدال بگیریم. با وجود محدویت‌هایی که استکبار جهانی به وجود آورده است به کوری چشم آنها ورزش کشور موفقیت‌های زیادی را کسب کرده و باز هم خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس