افشاگری نماینده مسلمان کنگره آمریکا درباره دروغگویی ترامپ

یکی از نماینده های مسلمان کنگره آمریکا با انتشار پیامی، اقدام به افشاگری درباره دروغگویی و عوامفریبی «دونالد ترامپ» کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خاطر تعطیلی دولت فدرال ایالات متحده و ادامه آن به شدت با رهبران دموکرات کنگره وارد چالش شده و در همین رابطه روز پنجشنبه اقدام به لغو سفر خارجی «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره کرد و سپس روز جمعه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: چرا باید زمانی که ۸۰۰ هزار نفر از مردم بزرگ آمریکا حقوق نگرفته اند نانسی پلوسی و دموکرات‌های دیگر برای هفت روز کشور را ترک کنند؟ همچنین آیا کسی می‌تواند به پلوسی و حامیان مالی بزرگ او در «ایالت مشروب ساز» توضیح دهد که مردمی که در باغ‌های انگور کار می‌کنند آیا می‌توانند به راحتی به خدمات دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

کارمندان دولت آمریکا در صف غذای خیریه +عکس

اما در واکنش به این اقدام ترامپ، «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا، با انتشار پیامی در توئیتر عنوان داشت: ترامپ در حالی که به بهانه تعطیلی دولت جلوی سفر رئیس مجلس نمایندگان و تعدادی از اعضای کنگره را با یک هواپیمای نظامی گرفت، درست ساعاتی بعد اجازه داد تا همسرش با استفاده از همان هواپیما به تعطیلات برود.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی سالانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور در کنگره را لغو کرد و ترامپ نیز دست به تلافی زده و سفر خارجی پلوسی را لغو نمود.

این اقدام سبب ایجاد شکاف میان نمایندگان کنگره شده به طوری که با توجه به وضعیت موجود، امیدی به بازگشایی دولت آمریکا که به سبب اختلاف ترامپ با مجلس سنا در خصوص بودجه دیوار مرزی تعطیل شده، نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس