کی روش

دروازه‌بان اسطوره‌ای پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا در خصوص احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تری‌کالر اظهارنظر کرد.

به گزارش مشرق، رنه هیگیتا، اسطوره فوتبال کلمبیا و دروازه بانی که کارهای عجیب و غریبش حین بازی خیلی معروف بود در گفتگو با برنامه «بلاگ دپورتیوو» از شبکه رادیوی «بلو رادیو» کلمبیا در خصوص احتمال حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا گفت: زمان آمدن سرمربی جدید فرا رسیده است. تیم ملی فوتبال کلمبیا کار زیادی ندارد، چون پایه تیم شکل گرفته و تیم خوبی دارد. هر کسی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، ما برایش بهترین آرزوها را داریم و تیم می‌تواند با سرمربی جدید خود به جایگاهی برسد که به آن تعلق دارد.

بیشتر بخوانید:

تاثیر خبر جدایی کی‌روش بر عملکرد تیم ملی

وی در خصوص آینده تیم ملی فوتبال کلمبیا اظهار داشت: خوشبختانه کلمبیا بازیکنان بزرگی دارد و مملو از استعداد است. بازیکنان بسیار مستعدی همچون آنگلو، خوان آرتورو و سباستین گوئرا داریم.
رسانه‌های کلمبیایی روز گذشته خبر دادند که رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا به همراه رئیس سازمان لیگ کلمبیا قرار است امروز (چهارشنبه) راهی دبی شوند تا مذاکرات نهایی را با کارلوس کی‌روش انجام دهند و انتظار می‌رود تا روز جمعه انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید «قهوه کاران» رسمی شود.


هر چند بعید است این اتفاق در وقت برگزاری جام ملت‌های آسیا رخ بدهد و کی روش، مردی نیست که این مساله را قبول کند… هر چه هست این که ماجرای کی روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از پایان جام ملت‌های آسیا رقم خواهد خورد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس