کد خبر 928930
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: چشم و گوشمان باید به فرمان ولی امر مسلمین باشد و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب را به نقشه راه تبدیل کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری عصر امروز در نشست فصلی مسئولان و مربیان اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان با اشاره به اینکه شاهد رویش‌ها و تازه‌ها در تشکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان تازه و نو بود که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه به مسئله مدرسه انقلاب و استفاده از ابزار هنر مانند سرود باید اهمیت داده شود چرا که یک ظرفیت بسیار مهم است گفت: در جریان رحلت مرحوم حمید سبزواری که برای شعر انقلاب زحمات زیادی کشید رهبر معظم انقلاب به بحث سرود و اهمیت آن در کشور تاکید کردند.

بیشتر بخوانید:

٤٠ هزار پروژه محرومیت زدایی از ١٢ بهمن آغاز می‌شود

«ایران» ابرقدرت ایدئولوژیک جهان است

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به اینکه در سرودهای اخیر، آهنگ‌ها و موسیقی بر متن سرود غلبه دارد و در آهنگ‌های پخش شده از صدا و سیما هم می‌بینیم افزود: در حالی که متن سرود مهم است و موسیقی باید در متن سرود بنشیند.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان جزو اتحادیه‌های ریشه‌دار بوده است و از سال‌ها پیش شاهد موفقیت‌های اتحادیه کرمان هستیم گفت: از سرمایه انقلابی استان به‌خوبی استفاده شده و بر این سرمایه اضافه هم شده است و امروز شاهد نسل انقلابی دانش‌آموزان در کرمان هستیم.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه در یک استان بزرگ و متفاوت از سایر استان‌ها هستیم بیان کرد: کرمان چهره‌های برجسته کشوری و انقلابی دارد که هر کدام در جای خود بسیار نقش‌آفرین هستند.

وی با بیان اینکه وجود سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی یک ظرفیت و افتخار بزرگ است عنوان کرد: این افراد به کرمانی‌ها هویت می‌دهند و شناخت دقیق آنها هویت استان است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه باید نسل جوان و دانش‌آموزان را با این افراد و شهدا آشنا کرد و آنها را شناساند افزود: چهل سالی که بر انقلاب اسلامی گذشته است، چهل سالی مملو از افتخارات است که راز آن ثبات قدم بر ماندن بر سر عهد مردم با امام و شهدا و ولایت است.

وی با بیان اینکه دشمن سعی کرد که انقلاب اسلامی ایران را به نفع خود مصادره کرده و دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کند گفت: دشمن به دنبال آن است تا دستآوردهای انقلاب را کم جلوه دهد.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه به یاری خدا کلمه چهل خار چشم دشمن شد افزود: افرادی که فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب اسلامی ایران حتی چهل روز هم دوام بیاورد امروز چهل سال از آن می‌گذرد و نسل چهارم انقلاب امروز آرمان‌های شهدا را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشور را در پایین‌ترین سطح تحویل گرفت و امروز در بسیاری زمینه‌ها سرآمد دنیا است گفت: اینکه بتوانیم عنوان چهل سالگی را درست معنی کنیم و اجازه ندهیم دشمن آن را با کارهای تبلیغاتی مصادره کند کار حساسی است که باید هوشیار باشیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور افزود: با توجه به تمام مشکلات اقتصادی که هست امیدواریم در بهمن ماه با استعانت از کرامات حضرت زهرا (س) شاهد جبران آن باشیم.

وی با یادآوری اینکه در عملیات کربلای پنج از نزدیک شاهد کرامات حضرت زهرا (س) بودم و این مسئله غیرممکن نیست بیان کرد: چشم و گوشمان باید به فرمان ولی امر مسلمین باشد و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب را به نقشه راه تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    2 0
    چی میگه این حرف های تکراری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس