سقوط هواپیما بوئینگ 707 در صفادشت

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: باید مشخص شود که هواپیما توسط کدام برج مراقبت، یعنی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد یا برج مراقبت فرودگاه پیام به اشتباه هدایت شده است.

به گزارش مشرق، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سقوط هواپیما در منطقه فرودگاه فتح کرج، گفت: هواپیمای باری ۷۰۷ دقایقی پیش در منطقه فرودگاهی فتح کرج دچار سانحه شد، این هواپیما از بیشکک قرقیزستان به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود و متأسفانه به دلایل نامعلوم مسیر خود را به سمت فرودگاه فتح تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین تصاویر سقوط هواپیما بوئینگ ۷۰۷

حضور ۸ تیم هلال‌احمر در محل سقوط هواپیما

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرودگاه فتح فرودگاهی است که برای نگهداری و تعمیر هلیکوپتر استفاده می‌شود و مشخص نیست که چرا هواپیما به این سمت هدایت شده است.

هواپیما بوئینگ توسط کدام برج مراقبت به اشتباه هدایت شده است؟

وی درخصوص سقوط هواپیما گفت: بعد از اینکه هواپیما به منطقه فرودگاه فتح می‌رسد، به زمین می‌نشیند اما به دلیل کوتاه بودن باند فرودگاه از مسیر خارج شده و به منطقه مسکونی در حوالی باند برخورد می‌کند.

اکبریان ادامه داد: هنوز میزان تلفات جانی هم از پرسنل هواپیما و هم ساکنان منطقه مسکونی مشخص نیست و باید تحقیقات کاملی صورت گیرد، البته نیروهای امدادی برای کمک رسانی به منطقه اعزام شده اند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید مشخص شود که هواپیما توسط کدام برج مراقبت، یعنی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد یا برج مراقبت فرودگاه پیام به اشتباه هدایت شده است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    6 27
    این نتیجه آن اعتراضاتی است که مردم به حقوقهای بالای متخصصین می کردند : یک عده بی سواد بی لیاقت کارهای حساس را دست می گیرند
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
      11 1
      کدوم حقوق؟خبر نداری نظر نده
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    5 7
    شماها اول برید؟ فرق "برج مراقبت" با "مرکز مراقبت پرواز" را یاد بگیرید بعد یهو با سر برید تو شیشه !!!!!!!! این جور سوانح به دلیل دید نامناسب و نداشتن تجهیزات ناوبری و تقرب فرودگاهی اتفاق می افتد و ربطی به برج مراقبت ندارد !
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    4 8
    احتمالا ارتفاع سنج هواپیما از کار افتاده بوده و یا به احتمال زیاد کالیبره اش به هم خورده بوده زود پایین آمده . نظامی هم بوده و گفته اند خودمان راه را بلدیم !!!!
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    9 13
    هدایت اشتباه دیگه چه چرت و پرتیه ؟ هواپیما از شدت اسقاطی بودن فرود اضطراری داشته
  • میثم CN ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    13 2
    کلی ایرانی متخصص از دست رفته، شما احمق ها اومدین تو نظرات برای خودتون تخصصی نظر چرت میدین. خداوند به خانواده بازماندگان صبر عنایت فرماید و از دست رفتگان این صانحه را مورد رحمت و عنایت خویش قرار دهد.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    1 0
    بوی خرابکاری و دسیسه میاد میثم با نظرت موافقم.
  • حس IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    3 0
    خدارحمت کنه همه عزیران را که ازبین رفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس