پیش‎فروش ۴ محصول ایران خودرو از فردا ۲۴ دی/ تحویل از مرداد ۹۸

با توجه به افزایش تقاضای بازار برای خودروهای پرتیراژ گروه صنعتی ایران خودرو و براساس مجوز کسب شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی، پیش فروش محصولات پرتیراژ خود را از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری آغاز می کند.

به گزارش مشرق، معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه طرح پیش فروش زمستانی ایران خودرو با هدف پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازار به خودروهای پرتیراژ صورت می گیرد گفت: در این طرح پیش فروش، خودروهای پژو 405 GLXوSLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ایکس 7EF پایه گاز سوز و بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ که مورد تقاضای بسیاری از متقاضیان بوده برای ثبت نام ارائه شده است.
بیشتر بخوانید:

مصطفی خان کرمی خاطر نشان کرد: شروع تحویل خودروهای این طرح از مرداد ماه ۹۸ به بعد خواهد بود.

لازم به توضیح است پیش فروش دی ماه محصولات ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه بیست و چهارم این ماه آغاز می شود و ثبت نام در این طرح صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور امکان پذیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    10 4
    صدرحمت به سایپا ایران خودرو که سمند ول نمیکنه
  • مهرداد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    21 0
    خاک بر سر دولت و خودرو ساز دست هرچی دلالو از پشت بستن دیگه بری پیش کی شکایت کنی دزدم دزد قدیم....
  • بهمن FR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    5 0
    گل بگیرید در این نمایش حقارت ملی رو... جمع کنید دیگه... حال آدم بهم میخوره از یه عده مدیر بی کفایت این خودروسازها... شما چرا از رو نمیرید... مردم باید تحریم کنند این شرکتها رو برای همیشه... یا اینکه مدیریت رو رهبری مستقیم از طرف مردم بده به مدیران جهادی نخبه...حتی مدیرانی قرارگاه خاتم... این چه وضعیه... خاک بر سر بی عرضضتون
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    2 0
    بی کفایتی بعضی مسئولین باعث شده دیگه نتونیم خودروی ملی ثبت نام کنیم خدا ازشون نگذره که مردم رو بدبخت کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس