کشتی تفریحی کاستا کونکوردیا که چند روز پیش در سواحل ایتالیا غرق شد و به تایتانیک 2 مشهور شده است شباهت دیگری نیز به فیلم تایتانیک به کارگردانی استیو اسپیلبرگ پیدا کرده است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در جریان غرق شدن کشتی کروز کاستا کونکوردیا ایتالیا که بیش از 4000 مسافر نیز در آن بودند، یک زوج ایتالیایی نیز در خطر غرق شدن در آب بودند اما خنگام برخورد کشتی با صخره های زیر دریا خانم کایتودیو در اتاق خود بود و شوهر وی در عرشه کشتی. گروه امداد موفق می شود شوهر خانم کایتودیو را نجات دهد اما خبری از وی نمی شود تا این که ناگهان شوهر وی با تصمیمی ناگهانی قایق نجات را ترک می کند و بدرون کشتی در حال غرق شدن می پرد.
 
سخنگوی گروه امداد که صحنه را از نزدیک مشاهده کرده بود در مصاحبه ای با خبرنگاران بیان کرد که تلاش گروه امداد برای مهار و گرفتن وی بی نتیجه ماند و وی بدرون کشتی پرید و بعد از چند لحظه موفق شد همسر بی هوش خود را از درون کشتی نزدیک گروه های امداد بیاورد و خود وی نیز در اثر کمبود اکسیژن بی هوش شد.
 
 
خانم کایتودیو بعد از به هوش آمدن و شنیدن خبر غرق شدن همسر فداکارش
 
تلاش گروه نجات و امداد برای به هوش آوردن این زوج ایتالیایی فقط در مورد خانم کایتودیو جواب داد اما شوهر فداکار دیگر هیچ گاه بیدار نشد و جان خود را در راه نجات همسرش فدا کرد.
 
 
 
گفتنی است این کشتی تفریحی که به تایتانیک 2 مشهور شده است شباهت دیگری نیز به فیلم تایتانیک به کارگردانی استیو اسپیلبرگ پیدا کرده است و آن این است که در آن فیلم که بر اساس واقعیت تاریخی غرق شدن کشتی تایتانیک در اثر برخورد با کوه های یخی رخ داد، شخصیت اصلی مرد داستان (با بازی دی کاپریو) جان خود را برای نجات شخصیت اول زن داستان فدا کرد و اکنون دست سرنوشت دوباره داستان مشابهی را برای زوج دیگری رقم زده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    0 0
    چه عجب
  • مهدی ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    8 0
    سوتی دادید تایتانیک ساخته ی جیمز کامرونه نه اسپیلبرگ
  • amir ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۷
    4 0
    کارگردان فیلم تایتانیک جیمز کامرون است.
  • عمو ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    0 0
    جیمز کامرون کارگردان فیلم مذکور است
  • Tanaz ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    جیمز کامرون کارگردانه مه اسپیلبرگ حالا مثلا میخواستید مردم حقیقت رو بدوتت
  • آرمین ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    0 0
    داستان عشقی فیلم تایتانیک .. خیالی و ساخته ذهن نویسنده است .. اما اینجا شما داستان را واقعی اعلام کردید ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس