به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام با انتشار تصویری از دورهمی حاج احمد متوسلیان و شهید ابراهیم همت در کنار دیگر رزمندگان در سوریه نوشت:

متوسلیان حتی نمی‌گذاشت که شبها هم بیکار بمانیم. معلوماتش بالا بود و با ما زیاد بحث می کرد. شبها بچه ها را در اتاق جمع می‌کرد و برای اینکه بتواند بُعد عقیدتی- فکری ما را هم تقویت کند، بحث های مختلف را وسط می‌کشید.مثلا یک بار گفت:

«من کمونیست هستم و شما مسلمان .باید برای من اسلام را ثابت کنید.» آقا طوری بحث می شد که کار به دعوا می کشید! خدا بیامرز شهید دستواره آخر سر کم می‌آورد و می گفت:

«حرفِ من درست است اما تو چون فرمانده‌ای نمیخواهی قبول کنی.»

حاج احمد میگفت: «نه برادر، من با منطق دارم این حرف را میزنم».

یک شب هم گفت: «هر کسی هر چه دلش می‌خواهد بگوید.»

یکی از بچه ها که جعفر نام داشت و اهل کاشان بود، خیلی خجالتی بود. نوبت به جعفر که رسید او گفت: «برادر ما رویمان نمیشود چیزی بگوییم.»

حاجی گفت: «خب یک حمد بخوان». جعفر گفت: «رویم نمیشود.» حاجی گفت: «یک قل هوالله بخوان.» جعفر گفت: «رویم نمیشود.» احمد گفت: «خوب یه بسم الله الرحمن الرحیم بگو...». #حاجی آخر سر شاکی شد و گفت: «این قدر که تو میگویی رویم نمیشود تا به حال یک #بقره را خوانده بودی»!

راوی : سردار «مجتبی عسگری»

 شامگاه ۱۲ تیر ۱۳۶۱، سنگر فرماندهی قوای ایرانی در پادگان زبدانی سوریه
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    7 0
    دردو بلای همه این شهدا توسرمدیران ،نماینده مجلس،سران نظامی فاسد،وزار ومعاونینشان که با بی لیاقتی تمام رییییییییییییییییدن تو این سرزمین........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس