قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

خورخه راموس، مجری معروف شبکه ای اس پی ان ادعا کرد که فلورنتینو پرز از مسئولان یوفا درخواست کرده بود تا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به آژاکس برخورد کنند.

به گزارش مشرق، دو روز پیش در نیون سوئیس، قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. رئال مادرید و بارسلونا با قرعه نسبتا خوب آژاکس و لیون روبرو شدند و در عوض شاهد سه بازی دشوار پی اس جی-یونایتد، یووه-اتلتیکو و لیورپول-بایرن خواهیم بود.

دو روز پیش و پس از قرعه کشی، خورخه راموس در برنامه ورزشی ویژه خود ادعایی عجیب و جنجالی را مطرح کرد که امروز در تمام رسانه های اسپانیایی بازتاب داشت.

بیشتر بخوانید:

رقبای بارسلونا و رئال در لیگ قهرمانان مشخص شدند/ قرعه سخت منچستر و یوونتوس

سوژه برنامه روز 12 دسامبر(7 روز پیش) این برنامه، قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود. در اواسط برنامه راموس با خنده عنوان می کند که از طرف یکی از خبرنگاران اسپانیایی به وی پیغامی رسیده مبنی بر اینکه پرز، رئیس رئال در تلاش است تا آژاکس، حریف این باشگاه در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باشد. عجیب اینکه همین اتفاق نیز رخ داد.

راموس دربرنامه دو شب پیش خود با پخش همین قسمت از برنامه هفته گذشته ادعا کرد که خبر رسیده به وی موثق بوده و پس از قرعه کشی نیز اثبات نیز شده است. به عقیده او فرضیه گوی های گرم در قرعه کشی ها صحت دارد و پرز به دلیل ارتباطات خوبش با یوفا در قرعه کشی دست برده است!

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس