کد خبر 921226
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
بی بی سی

چگونه می شود دم از اصلاح طلبی و جمهوری خواهی زد اما زیر خیمه شبکه ای جمع شد که 65 سال قبل، بی سیم اعلام اسم رمز برای شروع کودتای انگلیسی- آمریکایی آژاکس علیه نهضت ملی شدن نفت و دولت مصدق بود؟!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

حسین باستانی شبه مستندی ساخته برای شبکه بی بی سی، با عنوان "بهتان برای حفظ نظام"؛ خلاصه اینکه سران جمهوری اسلامی، بهتان و تهمت و دروغ را برای حفظ نظام جایز می دانند. ضمنا از سروش و کدیور و اشکوری و مسیح علی نژاد هم کمک گرفته است.

دروغ مستند از کجا آغاز می شود؟ باستانی ایران که بود، با حزب مشارکت همکاری می کرد و بولتن نویس ریاست جمهوری در دوره خاتمی بود. او خود را اصلاح طلب جا زده بود. اما اکنون با شبکه دولتی انگلیس کار می کند که هر جا پای آشوب طلبی و براندازی (ضد اصلاح طلبی) در میان است، همین شبکه در صف اول آن بوده است.

بیشتر بخوانید:

بهتان "آیت‌الله بی‌بی‌سی"

گوشت و گربه و جهانگیری

حمایت مشکوک از متهمان اقتصادی دانه درشت

این پرونده را ظریف و روحانی قضاوت کنند

چگونه می شود دم از اصلاح طلبی و جمهوری خواهی زد اما زیر خیمه شبکه ای جمع شد که 65 سال قبل، بی سیم اعلام اسم رمز برای شروع کودتای انگلیسی- آمریکایی آژاکس علیه نهضت ملی شدن نفت و دولت مصدق بود؟! اصلاح طلبی و دموکراسی خواهی هیچ؛ تکلیف وطن پرستی در مقابل رسانه ای که استارت زننده کودتای 28 مرداد 32 و تحمیل دیکتاتوری و اختناق پهلوی برای 25 سال دیگر بوده، چه می شود؟!

سازمان تروریستی منافقین، خود را خلقی تر و دموکرات تر و اصلاح طلب تر از قبیله و عشیره حسین باستانی (و تیم فراری اصلاح طلبان همکار وی) می دانند؛ هر چند که با یکدیگر هم پوشانی دارند. آیا نوکری آنها برای استخبارات صدام  و سازمان سیا و اخیرا استخبارات عربستان، بهتان و دروغ است یا عین واقعیت؟ جزغاله شدن 72 مدیر ارشد و وزیر و معاون و نماینده مجلس در جنایت بمبگذاری مقرّ حزب جمهوری اسلامی، بهتان است یا امر واقع؟

همراهی سازمان و نهضت آزادی و جبهه ملی و نظایر آنها در عملیات روانی صدام و رسانه های بیگانه مقارن با جنگ تحمیلی، تهمت است یا عین واقعیت؟! ده ها سناروی مشترک گروهک های ضد انقلاب برای به آشوب کشیدن کشور و انجام کودتا به کمک آمریکا و انگلیس و فرانسه، چیزی جز حقیقت تلخ تاریخ است؟

اینکه سفارت آمریکا به مدت 25 سال، تکیه گاه رژیم جلاد پهلوی و هدایت کننده ساواک و ارتش و مراکز مهم تصمیم گیری سیاسی و اقتصادی بود و با این همه، گروهک نهضت آزادی و جبهه ملی و برخی شبه روشنفکران انقلابی نما تا چند ماه پس از انقلاب با لانه جاسوسی آمریکا مرتبط بودند و اسناد خیانت و مشورت دادن آنها یا اعلام همکاری برای غائله افکنی و کودتا موجود است، قابل انکار است؟

اینکه باند مهدی هاشمی معدوم به عنوان همه کاره بیت منتظری، از یک سو با سازمان منافقین و نهضت آزادی مرتبط بود و از سوی دیگر، خون چندین انسان عامی و عالم بیگناه به گردن شان بود، قابل رفوکاری است؟ اینکه بقایا و مرتبطین همین باند در پاریس و لندن و نیویورک، در خدمت پروژه تحریف و عملیات روانی جبهه آمریکا و اسرائیل و انگلیس قرار دارند، پنهان کردنی است؟

اینکه وزیر و معاون وزیر ارشاد در دولت اصلاحات در خدمت جنگ روانی بی بی سی و شبکه ایران اینتر نشنال و دیگران در آمدند و از پول عربستان سعودی تامین شدند که اکنون اظهر من الشمس است و چیز محرمانه و پنهانی محسوب نمی شود.!

اینکه نتانیاهو گرفت جنبش سبز بزرگ ترین سرمایه اسرائیل است و شیمون پرز تصریح کرد جنگ با ایران از داخل مرزهای ۀن آغاز می شود و جنبش سبز به نیابت از اسرائیل می جنگد، اظهار نظر های علنی درباره شبکه ای است که از ادعای دروغ تقلب، به شعار نه غزه نه لبنان، و سپس اصل نظام نشانه است و حذف جمهوری اسلامی و سرانجام هتاکی به ساحت امام حسین علیه السلام رسیدند.

دروغ بزرگ تقلب را شبکه دولتی بی بی سی شش ماه قبل از انتخابات خرداد 88 ساخت و با همان، مثلث سیا و ام آی سیکس و موساد کوشیدند تا کودتای آژاکس را بازسازی کنند. نشان به آن نشان که خاتمی از سران فتنه، بعدها چندین بار در پستو تصریح کرد ادعای تقلب، دروغ بود (هرچند شهامت نداشت رسما و علنا عذر خواهی کند). همچنان که تاج زاده در ویدئوی معروف تصریح می کند "من که خود مسئول انتخاباتی بوده ام و تجربه دارم، می دان که تقلب 11 میلیون رای امکان ندارد"

دشمنان اصلی و نشاندار جمهوری اسلامی، آن قدر سند نفاق و دو رویی و خیانت و جنایت دارند که اگر روایت شود، همین بازخوانی تاریخ، چندین سال زمان می برد. یک سند افتخار جمهور اسلامی همین است که دشمنان اول آن، رژیم های بی آبرو جنایتکار و فاسدی مانند انگلیس و آمریکا و اسرائیل هستند و عمده دشمناه درجه دو وسه آن، زیر سایه و حمایت همان بدنامان و روسیاهان عالم تیمار و تر و خشک می شوند.

خداوند دو بار در قرآن حکیم می فرماید"وکذلک جعلنا لکل نبی عدوا من المجرمین" و "و کذلک جعلنا لکل نبی عدوا شیاطین الانس و الجنّ". افتخار جمهوری اسلامی در مسیر پیروی از انبیا همین است که مجرمان و شیاطین عالم با دشمنی می ورزند؛ این یکی از نشانه های مهم سلامت و درستی مسیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    تقریباً تمام کسانی که با بی بی سی همکاری می کنند بهائی و یا بهائی زاده و نجسند.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    اخر مصدق خوب بود یا بد؟ اگه بد بود پس دست بی بی سی در نکنه که ساقطش کرد
    • LB ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      حتی اگر بد بود بی بی سی اجنبی غلط کرد مشارکت کرد در سقوطش. ما باید تصمیم بگیریم نه اجنبی ها.
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    145 9
    باز هم که یک سر بهتان زدند این اصول گرایان !
    • سعید ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      5 144
      خطاب به 17:58 ،اصولگرایان چه بهتانی زدند جناب؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • خلخالی GB ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    151 5
    سلام علیکم شما هم که دارید با همان ادبیات زشت، غلط و همان حرفی را تکرار میکنید که حسین باستانی در مستند را گفته، بجز تهمت و افترا و بیراه رفتن و قاطی کردی چیزی دیگری ندارید برای دفاع خود متاسفانه.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۳۰
    99 2
    پست فطرت مشرق بازم که نظرم نشر ندادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس