کد خبر 921161
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
دستگیری ۶۰ نفر از عوامل اصلی اخلال در نظام ارزی و اقتصادی/ افزایش کشفیات به دلیل افزایش ورود مواد مخدربه کشور است

فرمانده ناجا از دستگیری ۶۰ نفر از عوامل اصلی اخلال در نظام ارزی و اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری  در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان ، اظهارداشت: بحمدالله طی چند ماه گذشته با اشراف اطلاعاتی خوب همکارانم در پلیس‌های آگاهی و امنیت اقدامات موثری در این رابطه انجام شده است؛ تاکنون ۶۰ نفر ازعوامل اصلی اخلال گران اقتصادی و ارزی با همکاری دستگاه قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با مخلان اقتصادی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هر گروه و فردی که مخل نظم و امنیت در جامعه باشد، قاطعانه برخورد می‌کند که بحمدالله اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم دستگاه قضائی نتیجه را به اطلاع مردم برساند تا باعث دلگرمی آنان شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش 71 درصدی جرائم در فضای مجازی

سردار اشتری: فعالیت کوله‌بران ‌باید ‌قانونی شود

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور درباره برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: نیروی انتظامی از سال گذشته با همتی که داشته، توانسته با قاچاقچیان مواد افیونی به خوبی برخورد کند، شاهد این ادعا هم حدود ۴ هزار شهید ناجا بعد از انقلاب تاکنون در این خصوص بوده است.

سردار اشتری ادامه داد: اولویت نیروی انتظامی، برخورد با شبکه‌ها و باندهای بزرگ ورود مواد مخدر به کشور است و در این رابطه توفیقات خوبی داشته، اما در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر امیدواریم طی ماه‌های آینده بتوانیم آنان را جمع آوری و تحویل مراکز قانونی داده و شاهد حضور این گونه افراد در سطح جامعه نباشیم.

وی ادامه داد: در خصوص مرزبانان و رزمندگان ربوده شده با رایزنی و تلاش‌های خوبی که توسط ستاد کل نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی کشور صورت گرفته امیدواریم طی هفته‌های آتی، خبر خوبی برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

سردار اشتری افزود: استان زنجان به دلیل داشتن مردمی فهیم، ولایتمدار، متدین، فرهنگی و حسینی بحمدالله جزء امن‌ترین استان‌های کشور است؛ طبق آمارهای منتشره شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این استان هستیم.

فرمانده ناجا افزود: با همکاری خوبی که بین مسئولان، دستگاه قضائی و مردم با پلیس در این استان وجود دارد پیشرفت‌های مطلوبی در بحث نظم و امنیت صورت گرفته که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وی درباره علت افزایش کشفیات مواد مخدر، یادآور شد: این موضوع به دو دلیل است یکی افزایش ورود مواد مخدر و دیگری تلاش مضاعف و اقدامات سریع همکاران که هر سال نسبت به سال گذشته سبب می‌شود تا شاهد افزایش کشفیات در این زمینه باشیم.

سردار اشتری در خاتمه گفت: نیروی انتظامی با جدیت در حوزه مبارزه با مواد مخدر ورود پیدا کرده است، با توجه به تلاش و بضاعت خود خوشبختانه توانسته اقدامات خوبی دراین زمینه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    فقط اعدام
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    اصلی ها افراد دیگه بودن سردار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس