کد خبر 921147
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
زیدان

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده بنا به دلایلی زیدان که از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی مورینیو نام برده می‏‌شود، نمی‎‌تواند هدایت یونایتد را به عهده گیرد.

به گزارش مشرق، روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید که بعد از اخراج مورینیو از منچستریونایتد نامش به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت این تیم مطرح شده، در اولدترافورد روی کار نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های جانشینی مورینیو در منچستریونایتد

او بعد از گذراندن دورانی با شکوه با رئال مادرید اعلام کرده بود که فعلا قصد استراحت دارد، عجله‌ای هم برای بازگشت به مربی‌گری ندارد و می‌داند هر زمان اراده کند، می‌تواند کارش را با تیمی مطرح ادامه دهد. اگر هم قرار باشد او سرمربی منچستریونایتد شود مطمئنا زمانی این کار را انجام خواهد داد که تیم، کمی قدرتمندتر باشد و به این شدت در بازگشت به دوران اوج سردرگم نباشد.

مطمئنا اگر زیدان در تابستان تصمیم بگیرد مربی‌گری را از سر گیرد، پیشنهادهای بهتر و وسوسه کننده‌تر از پیشنهاد منچستریونایتد هم خواهد داشت. تیمی که برای بازگشت به دوران اوج بعد از رفتن سر الکس فرگوسن فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و هنوز کسی موفق به رساندن این تیم به اهدافش نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس