کد خبر 920779
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
آغاز ساخت پروژه جدید مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از آغاز ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار کرد: با پیگیری‌های چند روز اخیر، موفق شدیم مشکل حقوقی یکی از پروژه‌ها با ظرفیت 1300 واحد را حل کنیم و عملیات اجرایی این پروژه تا چند روز آینده شروع خواهد شد. این ظرفیت در طول هفته آینده به 1300 نفر از متقاضیانی که تا امروز انتخاب واحد نکرده‌اند، بر اساس اولویت اختصاص پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

چه تعداد مسکن‌ مهر نیمه‌ تمام داریم؟

وی تصریح کرد: تاکنون حدود شش هزار نفر در فاز 8 هنوز انتخاب واحد نکرده‌اند. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی  ماه‌های آینده، تمام متقاضیانی که در این فاز پول واریز کرده بودند، تعیین تکلیف خواهند شد تا از نگرانی در بیایند.

وی یادآور شد: سازوکاری که برای انتقال تعدادی از متقاضیان حذف‌شده از پردیس به پرند و هشتگرد تعریف شده در درجه اول، رضایت متقاضی است؛ بنابراین هیچ اجباری در انتقال وجود ندارد. در صورت عدم رضایت، قطعا این انتقال صورت نخواهد گرفت اما در صورت رضایت، مطمئنا مازاد پرداختی متقاضی به او عودت خواهد شد چراکه میزان آورده در آن دو شهر کمتر از پردیس است. 

به گفته وی، ظرفیت موجود برای انتقال از پردیس به پرند و هشتگرد برای کمک به متقاضیان است که با دریافت واحد آماده، بتوانند زودتر صاحب خانه شوند. قطعا کسانی که آورده خود را تکمیل کردند و مشکلی در ثبت‌نام نداشته باشند، در شهر جدید پردیس صاحب خانه خواهند شد و ما برای بقیه افراد هم برنامه‌ای داریم که بتوانیم در طول ماه‌های آینده ظرفیت جدیدی را در پردیس عملیاتی کنیم. با مصوبات اخیر در بانک مسکن، موضوع وام پروژه‌های جدید را نیز حل کردیم تا بتوانیم مشکل متقاضیانی که هنوز تعیین و تکلیف نشده‌اند را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس