کد خبر 920766
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
اطلاعیه جدید کارت سوخت/ توزیع کارت های سوخت معطله در پست آغاز شد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران امروز با صدور اطلاعیه جدیدی نسبت به تعیین تکلیف کارت سوخت های باقی مانده در ادارات پست، اعلام کرد " توزیع مجدد کارت های سوخت معطله توسط اداره پست آغاز شد".

به گزارش مشرق، تمامی خودروهای نوشماره دارای کارت سوخت هستند و کسانی که از سال 94 به بعد به دلیل عدم الزامی بودن کارت سوخت شخصی در فرآیند سوخت گیری، اقدام به گرفتن کارت سوخت خودروی نوشماره خود نکرده بودند، نیازی به ثبت نام کارت سوخت المثنی ندارند چرا که کارت سوخت آنها موجود بوده و فقط به دلیل عدم مراجعه آنها و یا عدم امکان دسترسی به آدرس مالک خودرو، برگشت داده شده بود.
بیشتر بخوانید:

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران امروز با صدور اطلاعیه جدیدی نسبت به تعیین تکلیف کارت سوخت های باقی مانده در ادارات پست، اعلام کرد " توزیع مجدد کارت های سوخت معطله توسط اداره پست آغاز شد"

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "با توجه به هماهنگی به عمل آمده با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلتهای شماره گذاری شده سالهای 1393 تا 1397 که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده است، مالکان آنها از امروز (سه شنبه 27 آذرماه ) می توانند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

این اطلاعیه تاکید دارد؛ مالکان این خودروها نیاز به ثبت نام برای کارت سوخت المثنی ندارند و کارت سوخت آنها در اسرع وقت از طریق شرکت پست برای آنها ارسال خواهد شد. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    2 1
    اطلاع رسانی در حد لالیگا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    6 0
    مملکته باری به هرجهته دیگه
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    منتطریم ولی نیومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس