کمیسیون امنیت درخواست ارجاع اظهارات ظریف به قوه قضاییه را رد کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کمیسیون درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای ارجاع موضوع اظهارات وزیر امور خارجه به قوه قضاییه را رد کرد.

به گزارش مشرق، علی نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: در این نشست درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای ارجاع موضوع اظهارات وزیر امور خارجه به قوه قضاییه طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس به رأی گذاشته و اکثریت اعضای کمیسیون آن را وارد ندانستند، در واقع این درخواست را رد کردند.

بیشتر بخوانید:

۵ سؤال از ظریف اعلام وصول شد

پاسخ صدا و سیما به ادعای ظریف!

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در ادامه اعضای کمیسیون سه نفر از نمایندگان عضو کمیسیون را برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ شامل آقای شهروز برزگر نماینده سلماس، ابوالفضل حسن بیکی نماینده دامغان و اردشیر نوریان نماینده شهرکرد انتخاب کردند.

وی افزود: همچنین طرح اصلاح بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در خصوص صدور گذرنامه برای زنان شوهر دار و خروج آنها از کشور به تصویب کمیسیون رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نهایت پیشنهادات اصلاحی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در رابطه با مواد ۴ و ۵ لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی به تصویب کمیسیون رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 0
    اخه از خودشونن لیست کیلویی امید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس