کد خبر 919957
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
فرشاد پیوس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است باشگاه باید مراقب باشد چه بازیکنی را جذب می‌کند؛ فقط توانایی فنی بازیکن ملاک نیست و پرسپولیس نباید بازیکن لج‌باز و باندباز جذب کند.

به گزارش مشرق، دیروز آخرین بازی پرسپولیس در نیم‌فصل دوم به اتمام رسید و برانکو از امروز به دنبال خریدهای جدید برای مرتفع کردن نقاط ضعف تیمش است. در همین راستا فرشاد پیوس می‌گوید: «باید باشگاه مراقب باشد چه بازیکنی را جذب می‌کند. فقط توانایی فنی بازیکن ملاک نیست. پرسپولیس الان یک‌سری بازیکن باغیرت دارد که در هیچ شرایطی خودشان را بزرگ‌تر از تیم نمی‌بینند. کسانی که بدموقع تیم را تنها گذاشتند، امتحان بدی پس دادند. بازیکنانی که مدعی و باندباز هستند و فقط خودشان را می‌بینند.»

به نظر می‌رسد منظور فرشاد پیوس اخباری است که طی روزهای اخیر درخصوص احتمال بازگشت فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به پرسپولیس به گوش می‌رسد. دو بازیکنی که به زعم پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس در سخت‌ترین شرایط این تیم را تنها گذاشته و لژیونر شدند و حالا نباید به بازگشت فکر کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش برانکو به شایعه بازگشت احمدزاده و طارمی

از قضا فرشاد پیوس با هر دو گزینه مورد نظر به مشکل برخورده؛ پیوس به تازگی انتقاد تندی از فرشاد احمدزاده کرد که واکنش این هافبک چپ‌پا را به دنبال داشت. احمدزاده در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد فقط هواداران پرسپولیس حق انتقاد از او را دارند و نه پیشکسوتان! پیوس هم در جواب فرشاد احمدزاده گفت: اگر فرشاد احمدزاده دهه ۶۰ فوتبال بازی می‌کرد، توپ‌جمع‌کن پرسپولیس هم نمی‌شد!

همچنین خاطرتان باشد فرشاد پیوس آقای گل اسبق پرسپولیس و فوتبال ایران در مقطعی به انتقاد از مهدی طارمی هم پرداخته و از شب‌زنده‌داری او سخن رانده بود که واکنش مهاجم ملی‌پوش بوشهری را به دنبال داشت! البته توصیه فرشاد پیوس از جهاتی می‌تواند قابل تأمل هم باشد؛ اینکه درست نیست بازیکنان زحمتکش و باغیرتی که در نداری و محرومیت پرسپولیس کنار این تیم و هوادارانش بودند حالا جای خود را به کسانی بدهند که حاضر نشدند نیم‌فصل شرایط سرخ‌پوشان را تحمل کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس