کد خبر 919395
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
سپاهان

از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان مهمان استقلال خوزستان است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 24 آذرماه در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خوزستانی خود استقلال خواهد رفت.

طلایی‌پوشان که تا پایان هفته چهاردهم در رده نخست لیگ برتر فوتبال قرار داشتند در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند عنوان قهرمانی نیم‌فصل اول مسابقات را کسب کنند؛ شاگردان قلعه‌نویی که تاکنون شکستی را در لیگ برتر نداشته‌اند بدون بهترین مهاجم خود در این دیدار حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش فتحی به اشتباه تاثیرگذار داور

نظر رئیس سابق کمیته داوران درمورد گل استقلال

استقلال خوزستان اما در هفت مسابقه قبلی خود در لیگ برتر رنگ برد را ندیده است و برای کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی پا به این بازی می‌گذارد؛ شاگردان کریم بوستانی در 2 دیدار پیروز شده‌اند که هر دو دیدار نیز خانگی بوده است و از این نظر امیدوار هستند به سومین برد خود در این فصل دست پیدا کنند.

داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان

این بازی از ساعت 15 روز شنبه و در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز می‌شود و سعید رحیمی‌مقدم به همراه آرمان اسعدی، هادی طوسی و روح‌الله شریفی قضاوت این بازی را برعهده دارد؛ سعید بطحایی نیز ناظر داوری این دیدار است.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار کی‌روس استنلی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما رسول نویدکیا و میلاد سرلک به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ در سوی دیگر میدان نیز وحید خشتان از استقلال خوزستان محروم است و نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته قبل و در دیداری معوقه از هفته دوازدهم میزبان پرسپولیس تهران بود و به تساوی یک بر یک رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 8 پیروزی و 6 تساوی و با 30 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.

استقلال خوزستان هم هفته قبل مهمان سایپا بود و در پایان با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید؛ شاگردان بوستانی  با 2 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست و کسر 6 امتیاز با 5 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال 10 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که حاصل آن 6 پیروزی برای سپاهان بوده است و 3 بازی نیز به تساوی انجامیده است، استقلال خوزستان نیز تنها یک پیروزی برابر سپاهان دارد.

فصل گذشته بازی رفت دو تیم در هفته چهاردهم و در ورزشگاه نقش جهان که با حواشی بسیاری نیز همراه بود، به تساوی 1 بر 1 دو تیم انجامید، در بازی برگشت در اهواز نیز این استقلال بود که با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

 بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی با 9 گل بهترین گلزن است و سجاد شهباززاده، عزت‌الله پورقاز، مهرداد محمدی و ساسان انصاری هرکدام 3 و محمد ایران‌پوریان با 2 گل زده در رده بعدی قرار دارد؛ در استقلال خوزستان نیز وحید خشتان با 5 گل بهترین گلزن این تیم است و وحید نامداری و مجتبی رمضانی هرکدام یک گل به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه 15 آذر

پیکان صفر - نساجی مازندران یک

جمعه 16 آذر

سپیدرود رشت صفر - استقلال تهران 5

پدیده 2 - ماشین‌سازی تبریز 2

چهارشنبه 21 آذر

ذوب‌آهن اصفهان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر

جمعه 23 آذر

تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان

صنعت نفت آبادان - سایپا

پرسپولیس - پارس جنوبی جم

شنبه 24 آذر

استقلال خوزستان - سپاهان اصفهان

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس