کد خبر 919334
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
پژمان منتظری

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در حالی که امروز با پیروزی مقابل پدیده باید مدعی می‌شدیم اما دوباره ترمز استقلال را کشیدند.

به گزارش مشرق، پژمان منتظری بعد از تساوی صفر بر صفر استقلال مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی با اعتراض به تصمیمات داور مسابقه گفت: تصمیمات داور در بازی امروز خیلی پررنگ‌تر بود متأسفانه حرف خاصی نمی‌توان زد، تنها تفاوت استقلال با تیم‌های بالای جدول این است که حقش را نمی‌دهند اما وقتی آنها در شرایط سخت گیر می‌کنند به کمکشان می‌آیند حالا عمداً یا سهواً سود می‌‌برند نمی‌دانم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا در این سال‌ها این اتفاقات فقط برای استقلال رخ می‌دهد در حالی که امروز باید مدعی می‌شدیم دوباره ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم آنقدر قوی شویم که در چند جبهه بجنگیم نه فقط در زمین مسابقه. 

بیشتر بخوانید:

شفر: استقلال باید به جای آبی، سبز بپوشد!

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: چرا وقتی که می‌توانستیم به حقمان برسیم اجازه نمی‌دهند اختلاف استقلال با تیم‌های بالای جدول همین است که در روزهای بدشان عمداً یا سهواً به آنها کمک می‌شود، هواداران چه گناهی کردند آنها چیزی جز پیروزی تیمشان نمی‌خواهند ما هم چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم. تنها حقمان را بدهند از فردا شروع می‌کنند به مصاحبه که فلان بازی، فلان اتفاق به سود استقلال رخ داده  و سود برده است اما امروز یک گل سالم زدیم و خیلی راحت حق ما را خوردند. 

منتظری در پاسخ به این سؤال که کمیته اخلاق اعلام کرده، افرادی که علیه داوری صحبت کنند احضار خواهد کرد، گفت: حرف بدی نزدیم، درباره گلی که سالم بود و همه دیدند صحبت می‌کنیم به کسی هم توهین نکردیم. حالا اگر می‌خواهند محروم کنند، کل تیم را محروم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی اریایی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    5 0
    واقعا برای فدراسیون متاسفم ما گل سالم میزنیم مردود میشه یه تیم گل نمیزنه پنالتی براش میگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس