کد خبر 919329
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: 10 ، 9 امتیاز را به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از تساوی بدون گل مقابل پدیده در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوبی بود و پدیده تیم خوبی است فیلم بازی های این تیم را دیدیم و همیشه ۴ موقعیت صدرصد گل داشته اند. امروز اما موقعیت خاصی روی دروازه ما نداشتند و در دفاع و مسایل تاکتیکی امروز خوب بودیم.

* رنگ آبی برای داوران شاید خوب نیست شاید باید رنگ سبز، زرد یا سفید باشد

وی افزود: نیمه اول مقداری خوب نبودیم در نیمه دوم اما گل زدیم که گل کاملا درست بود و آفساید نبود در دیدار با پیکان و سپاهان و پدیده به خاطر تصمیم های اشتباه داور نتوانستیم پیروز شویم شاید شانس نداریم شاید هم باید لباسمان را عوض کنیم و رنگ آبی برای داوران شاید خوب و محبوب نیست شاید باید رنگ سبز، زرد یا سفید باشد. 10 ، 9 امتیاز را به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. در مورد داوری معمولا حرف نمی زنم اما الان باید در مورد داور حرف بزنم.

بیشتر بخوانید:

* شاید مجبور شویم رنگ لباسمان را عوض کنیم

شفر افزود: ۹۰ دقیقه جنگیدیم، گل هم زدیم، اما بازی مساوی شد. به بازیکنانم چه باید بگویم؟ ساق پای طارق خونریزی کرد. درست مثل ضربه‌ای که به سجاد آقایی در بازی با عمان زده شد. در آلمان رنگ سبز رنگ شانس است، شاید مجبور شویم رنگ لباسمان را عوض کنیم. دوباره می‌گویم تیم من ۹۰ تا ۹۴ دقیقه خوب بازی کرد و جنگید. نیمه دوم خیلی خوب فشار آوردیم. نویمایر دو موقعیت گل داشت، شاید واقعا شانس نداریم.

* با برانکو کار ندارم به تیم خودم کار دارم

وی در مورد اینکه ظاهرا او نیز مثل برانکو کاسه صبرش لبریز شده و شاید هم بازیکنان استقلال در باد برد مقابل سپیدرود خوابیده بودند، گفت: نویمایر دو موقعیت گلزنی داشت، طارق و اسماعیلی هم موقعیت گلزنی داشتند. اگر نویمایر بهتر ضربه می‌زد شاید توپ گل می‌شد. من با برانکو کاری ندارم، من با تیم خودم کار دارم. بازیکنان در زمین با تمرین تلاش می‌کنند، اینکه آن ضربه گل شد یا نه مهم نیست، مهم این است که گل صحیح ما قبول نشد. طبیعی بود که بعد از ۳ برد می‌خواستیم چهارمین برد را به دست بیاوریم و دوست داشتیم امروز خوشحال به خانه‌هایمان برویم که این اتفاق نیفتاد. بازیکنان صد درصد توانشان را به کار می‌گیرند. یکی از دوستان شما رنگ لباسش سبز است، این رنگ، رنگ شانس است شاید مجبور شویم رنگ پیراهن‌مان را عوض کنیم.

* امروز چون به رحمتی نیاز داشتیم از او استفاده کردیم

شفر در درباره ملی‌پوشان استقلال گفت: 5 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شدند، دراین مورد باید بگویم یک نفر دیگر هم می‌توانست دعوت شود. حسین حسینی خیلی خوب مقابل سپیدرود بازی کرد و او می‌تواند در اردوی ملی خودش را نشان دهد. با او صحبت کرده‌ام امیدوارم خودش را خوب نشان دهد. امروز چون به رحمتی نیاز داشتیم از او استفاده کردیم.

* خوشحالم کریمی خوب بازی کرد
وی افزود: منتظری در دفاع راست بازی کرد او پاس‌های خوبی می‌دهد و خیلی خوب بازی‌سازی می‌کند. درباره علی کریمی هم باید بگویم در این چند روز خیلی خوب بوده و خوشحالم خوب بازی کرد. او خیلی خوب جنگید. 5 بازیکن دعوت شدند و می‌توانند عملکرد خوبی نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    1 10
    منظور از زرد یعنی سپاهان....
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    2 5
    زرد خوبه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    4 3
    از کرواتهای گدا گرسنه اجازه بگیرین اگر شد کامنت های استقلالی هارو چاپ کنید
  • رضا IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 2
    آقا کارت زرد دوم صیاد منش درست.اما یکی بگه داور خطای کیو گرفت که سوت زد قبلش؟؟؟تازه مشخصه که بازیکن پدیده دستش رو بالا میبره که مبادا داور پنالتی بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس