احمدی

نائب رئیس سابق شورای عالی استان‌ها به برخی دخالت‌ها و ماجراجویی ها در روند انتخابات شورای عالی استان‌ها اشاره کرد و گفت:‌ عارف و موسوی لاری تاکید داشتند که اصلاح‌طلبان با هم به رقابت نپردازند.

به گزارش مشرق، علیرضا احمدی نائب رئیس سابق شورای عالی استان‌ها درباره روند برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها به برخی دخالت‌ها و ماجراجویی ها از بیرون اشاره و اظهار کرد: قبل از انتخابات دیداری بین اعضای شورا با سران اصلاحات به ویژه آقایان عارف و موسوی لاری برگزار و تاکید شد که اصلاح‌طلبان با هم به رقابت نپردازند.

وی افزود: طبق همین تاکیدی که آقای عارف و موسوی لاری به اعضای شورای عالی استان‌ها داشتند، مقرر شده بود که آقای مرتضی الویری و موسوی نماینده شورای شهر شیراز به ترتیب در جایگاه رئیس و نائب رئیس قرار بگیرند و به همین جهت برای این پروژه تحمیلی تخریب‌هایی را صورت دادند.

بیشتر بخوانید:

جزییات آئین نامه شورای عالی اصلاح طلبان تصویب شد

احمدی تاکید کرد: اصلاح طلبان تاکید داشتند که هیچ اصولگرایی بر راس کار نباشد و همین سند روشنی بر تمامیت خواهی این جریان است در حالی که قرار بوده که شوراها محل نزاع‌ها و جناح بندی های سیاسی نباشد.

نائب رئیس سابق شورای عالی استان ها با بیان اینکه مرتضی الویری قبل از انتخابات شورای عالی استان‌ها تماس‌هایی با برخی از نمایندگان عضو شورای عالی برای نائب رئیسی آقای موسوی داشت، گفت:‌ انتخابات هیئت رئیسه شورای عالی به صورت عادی برگزار نشد یعنی روز قبل از انتخابات طی همایشی پیام محمدرضا عارف را به اعضا رساندند و دیدیم که رقابتی نا برابر ایجاد کردند.

وی به برخی از تخلفات در شورای عالی استان‌ها اشاره و تصریح کرد: حقوق‌های بالا و راه اندازی صندوقی غیر قانونی از جمله این تخلفات است.از همین صندوق تاکنون وام‌های زیادی به اعضای دبیرخانه شورا پرداخت شده است و فردی را می‌شناسیم که 120 میلیون تومان از این صندوق وام گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • غلامحسین IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    1 0
    لعنت بر هر چی ضد ولایت فقیه که هر گندی وجود داره یه سرش وایسادن
  • مجید IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    0 0
    دست خود مردم است مردم خود انتخاب میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس