کد خبر 918909
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
بهروز رهبری فرد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قلعه نویی کاملاً درست گفت که ۱۵ تیم در یک جام بازی می‌کنند و پرسپولیس در یک جام دیگر، چون هیچ تیمی در حد پرسپولیس نیست.

به گزارش مشرق، بهروز رهبری‌فرد در واکنش به صحبت های قلعه نویی گفت: «قبل از هر چیز می‌خواستم از قلعه‌نویی تشکر کنم. او کاملاً درست گفت که ۱۵ تیم در یک جام بازی می‌کنند و پرسپولیس در یک جام دیگر، چون هیچ تیمی در حد پرسپولیس نیست. دو فصل گذشته هم این موضوع ثابت شد که پرسپولیس، تافته جدا بافته فوتبال ایران است. از قدیم هم، همین‌طور بود. قلعه‌نویی یادش می‌آید. حتماً در این مورد از او بپرسید!»

 

او اضافه کرد: «من فکر می‌کنم بخش‌های دیگر صحبت‌هایش فقط کم‌لطفی است. چطور اشتباهات داوری برای دوستان ما خیلی خوب و عالی است و اشتباه داوری جزئی از فوتبال است، اما وقتی به پرسپولیس می‌رسد، حق‌خوری نام می‌گیرد؟ در آن صحنه ۱۰ داور هم بود، ۸ نفرشان پنالتی می‌گرفت، چون در لحظه ارسال توپ، کمتر کسی می‌توانست خطای منشا را ببیند. به نظرم قلعه‌نویی باید به سال گذشته برگردد؛ همان اتفاقاتی که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد و حق پرسپولیس را خوردند، حالا دوباره رقم خورده، اما این بار به ضرر سپاهان!»


رهبری‌فرد اضافه کرد: «قلعه‌نویی رفیق قدیمی و صمیمی من است. اگر ۳ مربی خوب در ایران داشته باشیم، قلعه‌نویی نفر دوم است! اما فکر می‌کنم این حرف‌ها به ضرر خودش می‌شود، چون مردم چشم دارند و همه چیز را می‌بینند. شاید امیر عصبانی بوده که چنین صحبت‌هایی کرده وگرنه امکان ندارد او تا این حد بی‌انصاف و کم‌لطف شود. پرسپولیس با تیمی که دفاع راست و وینگر و مهاجم ذخیره و هیچ چیز دیگر نداشت، آنجا، بازی یک بر صفر باخته را برگرداند. شما ۱۵ دقیقه پایانی بازی را ببینید؛ پرسپولیس سه فرصت گل را از دست داد، یک پنالتی گرفت، یک پنالتی اش را نگرفتند و بعد از اینکه گل مساوی را زد، با سرعت توپ را به زمین آوردند تا گل دوم را هم بزنند. البته به صورت طبیعی، سپاهان باید این پرسپولیس را ۳ بر صفر می‌برد ولی حالا که بازی را نباخته‌اند و مساوی کرده‌اند، باز هم ناراضی هستند!»


او گفت: «یعنی در تمام این ۱۴ هفته لیگ برتر عدالت برقرار بود، همین یک بازی که به اشتباه برای پرسپولیس پنالتی گرفتند، عدالت فوتبال زیر سؤال رفت و فغانی باید نابود شود؟ این هم بدبختی استقلال و پرسپولیس است که وقتی صحنه‌ای به سودشان می‌شود، باید نابودشان کنند! ما باید فنی هم صحبت کنیم. آقای قلعه‌نویی! بعد از اینکه گل شما رقم خورد، ۱۱ نفره دفاع می‌کردید! فکر می‌کنم قلعه‌نویی باید یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند. بدتر اینکه تا آخر فصل، پرسپولیس همه بازی‌هایش را هم با قدرت ببرد، همه می‌گویند، چون آن صحنه فغانی اشتباه کرد، پرسپولیس قهرمان شد!»

بیشتر بخوانید:

قلعه‌نویی: فغانی شده قلدرخان ایران/ پنجره آقایان بسته شده اما هزار پنجره برایشان باز کردند!


رهبری‌فرد ادامه داد: «قلعه‌نویی آدم پولداری است. به جای این حرف‌ها باید پول‌هایش را بدهد و VAR (کمک داور ویدئویی) بخرد! اگر این سیستم را داشته باشد، اصلاً هیچ جا گرفتار این داوری‌ها نمی‌شود. البته شاید یک جا‌هایی هم به ضرر تیمش تمام شود و اشتباهاتی که به سود سپاهان بود، توسط این سیستم رصد شود، اما خیالش راحت خواهد شد. دو نفر هم استخدام می‌شوند تا دوربین‌ها را این طرف و آن طرف ببرند و اشتغالزایی می‌شود!»


او در پایان گفت: «از رفیق تان فرشاد احمدزاده چه خبر؟ همین دوستی که بازیگران را کول می‌کرد و از پله بالا و پایین می‌برد؟! قرار نیست به پرسپولیس برگردد؟»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    9 5
    دلقک!
    • محمد ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
      3 1
      دسته گل ببر برای ....
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
    0 0
    بهروز جان، من واقعا قبول دارم جنابعالی، فکری، هاشمی نسب، انصاریان به حقتان در این فوتبال و تیم ملی آنطوری که شایسته بود نرسیدید. ولی بزرگوار قلعه نوعی در مربی گری نفر دوم است! خودت میدونی افتخاراتش ازهمه بیشتر است. از تو بعید است بی انصافی بهروز جان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس