کد خبر 918161
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
بیرانوند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر شهری می‌رویم رفتار خوبی با ما نمی‌شود و این بزرگی پرسپولیس و بازیکنانش را می‌رساند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در پایان دیدار تیمش با سپاهان در مورد این بازی گفت: خیلی بهتر از حریف بازی کردیم، جلوی این همه هوادار در چنین جوی در ورزشگاه 90 دقیقه بهتر از حریف بودیم و چند موقعیت گلزنی خلق کردیم اما استفاده نکردیم. سپاهان فقط روی یک حمله توانست ما را غافلگیر کند و من هنوز نمی‌دانم شوت منجر به گل توسط کدام بازیکن زده شد.

بیشتر بخوانید:

برانکو: قلعه نویی دوست من است

وی در واکنش به این سوال که چرا در همه شهرها علیه پرسپولیس و بازیکنانش جو بدی راه می‌افتد، عنوان کرد: این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد، به قول معروف همیشه پشت سر آدم‌های بزرگ حرف هست و علیه چنین آدم‌هایی صحبت می‌شود. الان هم پرسپولیس با وجود اینکه دو پنجره در جذب بازیکن محروم بوده آنقدر خوب کار کرده که بزرگی خود را نشان داده و بازیکنان هم در این دو سال از هر لحاظ رشد کرده و بزرگ شده‌اند، همین مسئله باعث شده به هر شهری می‌رویم جو بدی علیه ما راه بیفتد. غیر از این که ناسزا می‌گویند پرچم کشور دیگری را به ورزشگاه می‌آورند. تنها چیزی که می‌توانم در مقابل این رفتارها بگویم این است که پرسپولیس بزرگ است و خیلی‌ها دوست ندارد موفقیتش را ببینند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    سپاهان موقعیت صد در صد نداشت.مساوی عادلانه بود
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    چرابی جهت ازدروازه بیرون میای؟
  • ایزا IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    آفرین به شعورت و تفکرت
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    4 1
    قشنگترین گل فصل را خوردی،بابت این موضوع ازت تشکر میکنم و شما هم باید قدردان فغانی باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس