کد خبر 918089
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
متهم

مردی که متهم است طی یک سانحه رانندگی به دلیل خسارت 200 هزار تومانی تصادف، زنی را زیر چرخ های خودرو کشته است، صبح پنج شنبه گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد، صحنه این جنایت هولناک را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، ساعت 18:09 دوازدهم آذر تصادفی بین یک دستگاه کامیون ایسوزو و پراید رخ داد که افسر راهنمایی و رانندگی پس از حضور در محل، راننده 21 ساله کامیون حامل بار موتورسیکلت را مقصر حادثه شناخت. وقتی رانندگان دو خودرو بر سر 200 هزار تومان خسارت به توافق رسیدند، صاحب بار کامیون قرار شد خسارت را به صورت کارت به کارت پرداخت کند. در این هنگام راننده پراید از همسرش خواست تا کنار همسر راننده کامیون داخل خودرو بنشیند و پس از آن که مبلغ خسارت به حساب وی واریز شد از خودرو پیاده شود اما دقایقی بعد و در حالی که کامیون به خیابان فداییان اسلام رسیده بود، جدال لفظی بین صاحب بار و راننده پراید به وجود آمد چرا که صاحب بار مدعی بود کلید تایید دستگاه عابر بانک را زده و پول به حساب راننده پراید واریز شده است ولی راننده پراید ادعا داشت که هیچ پولی به حسابش نیامده است.

بیشتر بخوانید:

شوهری که بخاطر سوءظن برادرش را کشت

قتل دو کودک خردسال توسط مادر بی‌رحم

در این حال راننده پراید با همسرش تماس گرفت و ماجرا را به او اطلاع داد با وجود این راننده 21 ساله کامیون همچنان به حرکت خود ادامه می داد و به فریادهای زن جوان برای توقف، توجهی نمی‌کرد. در نهایت وقتی آن زن با پلیس 110 تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد راننده کامیون در خودرو را گشود و آن زن را پا یین انداخت. با وجود این زن 35 ساله که حق شوهرش را تضییع شده می دید مقابل کامیون قرار گرفت و ضمن جلوگیری از حرکت  راننده، از اهالی محل کمک خواست.

مردم با شنیدن فریادهای زن جوان، از راننده خواستند حرکت نکند ولی او از روی زن جوان عبور کرد و حدود 30 متر پیکر خون آلود او را زیر خودرو کشید. با فرار راننده خاطی از محل سانحه خونین، عملیات ویژه دستگیری وی با صدور دستوری از سوی قاضی کاظم میرزایی آغاز شد و گروهی از کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرگرد نجفی تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند تا این که متهم بامداد روز بعد در فریمان دستگیر شد و به مشهد انتقال یافت. این متهم که در ابتدا هر گونه تصادف با زن جوان را انکار می کرد، در بازجویی ها مدعی شد آن زن در میانه راه از خودرو پیاده شد و دیگر خبری از او ندارم!

بنابراین گزارش متهم 21 ساله این پرونده جنایی که سجاد نام دارد، صبح پنج شنبه گذشته وقتی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت اظهارات قبلی خود را در حضور قاضی میرزایی تکرار کرد اما ناگهان چشمان مقام قضایی به آهن‌آلات زیر خودرو خیره ماند. در این حال قاضی میرزایی با نشان دادن خون های زیادی که زیر میل گاردن کامیون خودنمایی می کرد از متهم خواست درباره آثار این خون‌ها توضیح دهد. متهم که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نمی دید به ناچار گفت: من آن زن را ندیدم. ولی خیلی ترسیده بودم به همین دلیل اصلا نفهمیدم که چه شد!در همین حال افسر کارشناس راهنمایی و رانندگی نیز که در محل وقوع حادثه حضور یافته بود، مرگ زن جوان بر اثر سانحه ترافیکی را رد کرد و آن را موضوعی جنایی دانست.

این درحالی بود که شاهدان عینی نیز از عمدی بودن ماجرای قتل زن جوان سخن گفتند. یکی از شاهدان حادثه به قاضی ویژه قتل عمد گفت: آن لحظه من حتی به شیشه کامیون کوبیدم و گفتم حرکت نکن اما راننده توجهی نکرد و با دنده یک از روی زن جوان عبور کرد به طوری که من هم ترسیدم و به آن طرف پرت شدم!در پی اظهارات و اعترافات متهم درباره استفاده از گواهی نامه جعلی نیز مشخص شد که وی عکس خود را روی گواهی نامه یکی از بستگانش چسبانده و با آن به رانندگی کامیون پرداخته است. بنابر گزارش خراسان، متهم این پرونده با صدور دستور بازداشت موقت از سوی قاضی میرزایی در حالی روانه زندان شد که تحقیقات درباره برخی زوایای پنهان این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.
 

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    یره آخرالزمان همینه هاااا....
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 4
    چه زن سمجی بوده ، احتمالا از شدت عصبانیت هیچی ندیده.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    1 0
    یک لحظه عصبانیت!!!!
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    2 1
    اینم حاصل قهرمان بازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس