کد خبر 917661
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
درخواست 100 میلیون تومانی آدم ربایان از همسر گروگان

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از رهایی فرد ربوده شده‌ای خبر داد که توسط آدم ربایان در داخل صندوق عقب یک خودرو سواری نگهداری شده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: روز چهارشنبه مورخه ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ پرونده‌ای از دادسرای جنایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی به همراه برادر همسرش به اداره یازدهم مراجعه و اعلام کرد که از طریق تماس فردی ناشناس به من و برادرشوهرم اعلام شده است که همسرم به نام بهمن (۳۳ ساله) ربوده شده و آدم ربایان در قبال رهایی‌اش درخواست پول دارند.

بیشتر بخوانید:

سرنوشت نامعلوم دختر 5 ساله +عکس

طعمه قرار دادن دختر جوان برای سرقت "رادار جنسیس" +عکس

وی افزود: همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده آدم ربایی، آدم ربایان طی چندین تماس تلفنی با برادر و همسر بهمن درخواست مبلغ سنگینی پول از خانواده وی کردند که نهایتا به دریافت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان رضایت داده و تهدید کردند که در صورت پرداخت نشدن پول از سوی خانواده بهمن، او را به قتل می‌رسانند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره یازدهم در تحقیقات از خانواده بهمن مطلع شدند که وی با خودرو شخصی MVM خود از خانه خارج شده است که کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی موفق به شناسایی محدوده تردد خودروی MVM متعلق به بهمن در منطقه سعادت آباد شدند.

وی افزود: با شناسایی محدوده‌ تردد خودرو متعلق به فرد ربوده شده، چندین تیم عملیاتی در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل شد و این مناطق تحت کنترل و مراقبت نامحسوس قرار گرفت. سرانجام ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخه ۱۶ آذرماه ۱۳۹۷ خودرو MVM در حین تردد با یک نفر سرنشین در منطقه سعادت آباد شناسایی شد. بلافاصله کارآگاهان اداره یازدهم جهت توقف خودرو وارد عمل شده، اما راننده MVM با اطلاع از حضور پلیس در محل اقدام به فرار کرد که کارآگاهان با رعایت قانون بکارگیری سلاح وارد عمل شده و خودرو MVM مورد استفاده از سوی آدم ربایان را از قسمت لاستیک خودرو مورد هدف گلوله‌های خود قرار داده و راننده‌ آن نیز به ناچار مجبور به توقف شد. با توقف خودرو MVM، راننده‌ آن به نام کامران (۴۰ ساله) دستگیر و در بازرسی از صندوق عقب خودرو بهمن با دست و پا و دهان بسته شده نجات پیدا می‌کند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: بهمن پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در اظهارات در خصوص نحوه‌ ربوده شدنش توسط آدم ربایان گفت که من تولیدی کابینت سازی دارم؛ روز چهارشنبه صبح بود که فردی ناشناس با من تماس تلفنی گرفت و ضمن معرفی خود به عنوان مشتری مدعی شد که قصد سفارش چندین کابینت برای چند مجتمع آپارتمانی را دارد و به این بهانه با من برای دیدن چند مجتمع ساختمانی قرار ملاقات گذاشت. ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه از خانه خارج شدم تا به محل قرار خود با مشتری در منطقه اوین بروم. دقایقی در محل قرار در منطقه اوین منتظر بودم تا اینکه مشتری طی تماس تلفنی ضمن عذرخواهی مرا به دفتر کارش در منطقه کن دعوت کرد، اما زمانی که به منطقه کن رسیدم، ناگهان سه نفر وارد ماشین من شده و با ضرب و شتم و تهدید به کشتن من را به داخل صندوق عقب ماشین خودم انداخته و دست و پا و دهان و چشمانم را بستند. طی این مدت نیز که در اسارت آن‌ها بودم، در داخل صندوق عقب قرار داشتم تا نهایتا توسط پلیس نجات پیدا کردم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، در پایان گفت: تحقیقات از متهم دستگیر شده جهت شناسایی و دستگیری دیگر اعضای گروه آدم ربایی در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و فرد ربوده شده نیز در صحت و سلامت کامل به اعضای خانواده اش تحویل داده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    7 0
    از چهارشنبه تا جمعه با دست و پا و دهان بسته در صندوق عقب بوده ! آب و غذا و دستشویی احتیاج نداشته ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس