علم الهدی

در برجام توانمندی هسته‌ای ملت را که به خون جوانان توام شده بود، به پای امریکا و اروپا ریختید و با تصویب FATF و CFT، شخصیت این ملت را به پای اروپا، به امید نظر افکندن به شما می‌اندازید؟

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران گفت: امروز، روز دانشجو است. ۱۶ آذر، دو خصوصیت در جریان اجتماعی ایران اسلامی دارد. خصوصیت اول اینکه ۱۶ آذر، یک تابلوی تمام‌نما تذکر و اعلام خطری است که به ما یادآوری می‌کند دشمن امریکا با ایران و ایرانی، دشمنی ۶۵ ساله است. خصوصیت دوم ۱۶ آذر آن است که نسل نخبه دانشجو و دانشگاهی را به این فکر وامی‌دارد که در صف اول مقابله با امریکا و زیاده‌خواهی استکبار جهانی قرار دارد.


۱۶ آذر عناد امریکایی‌ها را با ایران نشان داد

وی ادامه داد: در ۱۶ آذر سال ۳۲ که امریکایی‌ها محمدرضا شاه پهلوی ناپاک را به کشور بازگردانند و دولت ملی و مردمی مصدق را برکنار کردند، بنا شد معاون رئیس‌جمهور امریکا به ایران سفر کرده و اثر جنایت خود را ارزیابی کنند. در ۱۴ آذر، به خاطر بازگشت کاردار انگلیس به تهران، تظاهراتی در دانشگاه تهران و بازار ایجاد شد زیرا ایران رابطه‌اش با بریتانیا قطع کرده بود و بازگشت کاردار موجب شد تا جریان نخبه و بصیر در برابر حکومت ستم‌شاهی مقابله کنند. این تظاهرات در ۱۵ آذر ادامه یافت و قرار بود ۱۷ آذر این تظاهرات به خاطر ورود نیکسیون تداوم یابد.

بیشتر بخوانید:

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به حقوق ۷۰۰ دلاری یک مقام دولتی

عذرخواهی یک اصلاح طلب از علم‌الهدی و رئیسی



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به تشریح اتفاقات رخ داده در دانشکده فنی روز ۱۶ آذر سال ۳۲ پرداخت و اظهار داشت: این سه دانشجو خون‌شان در زمین دانشگاه ریخت در روزی که قرار بود فردایش معاون رئیس‌جمهور امریکا به تهران بیاید. فردای آن روز، معاون رئیس‌جمهور امریکا به دانشگاه تهران آمد در حالی که سالن دانشکده فنی به خون این سه دانشگاه رنگی بود و از دانشکده حقوق، دکترای افتخاری گرفت. این مسئله، عناد امریکایی‌ها را با این ملت و کشور نشان داد.

جنبش دانشجویی در جهت مقابله با امریکا عمل کند

علم‌الهدی با بیان اینکه از آن روز تا به امروز، ۶۵ سال می‌گذرد و عناد و دشمنی امریکا تا به امروز قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: این دشمنی چند برابر و روزافزون پیدا کرده است. اگر این فکر در انسانی ایجاد شود که در رابطه با امریکا تجدیدنظر کنیم، این فکر یا شیطانی است یا مالیخولیایی. آیا با این جریان معاند ۶۵ ساله می‌توان فکر دیگری کرد؟ آیا می‌توان مسئله دیگری را در جریان گذاشت؟

وی با خطاب به جوانان خاطرنشان کرد: ۱۶ آذر، روز جنبش دانشجویی است که تا به امروز ادامه یافته و مظاهر مختلفی داشته است. جریان دانشجویی امروز به عنوان یک عامل فعال و اندیشمند در توسعه و پیشرفت علم و فناوری‌ در حال درخشیدن است ولی این توسعه باید جهت داشته باشد و این جهت باید در مقابله با امریکا باشد. یعنی جوانی اگر قرار است در عرصه علم و فناوری عمل کند، باید در عرصه‌ای که با امریکا بجنگند، عمل کند.

اروپا چیز جدایی از امریکا در جنایت علیه ملت ما نیست

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امروز سیاست خارجی ما با دشمن ۶۵ ساله باید از محور جنگ و ستیز با امریکا برخودار باشد، ابراز داشت:‌ در کودتای ۲۸ مرداد که امریکایی‌ها وارد شدند و ۶۵ ساله جنایت و دشمنی در کارنامه‌شان با ایران دارند، انگلیسی‌ها وارد شدند و انگلیس پای امریکا را باز کرد. این یعنی اروپا چیز جدایی از امریکا در جنایت علیه ملت ما نیست. اروپا همراه امریکا است. خدا به مسئولان ما بصیرت دینی اعطا کند.

علم‌الهدی با بیان اینکه هفت ماه است که امریکا از برجام خارج شده است، عنوان کرد: اینکه به اروپا چسبیده‌اید، هفت ماه تجربه برای شما کافی نیست؟ در برجام توانمندی هسته‌ای ملت را که به خون جوانان توام شده بود، به پای امریکا و اروپا ریختید و با تصویب FATF و CFT، شخصیت این ملت را به پای اروپا، به امید نظر افکندن به شما می‌اندازید؟ به خودمان فکر کنیم.

نسخه رهبری را کنار گذاشته‌اید

وی با بیان اینکه رهبری از چهار، پنج سال قبل برای ما نسخه دادند که اگر عملی می‌شد، مشکل گرانی، تورم، بیکاری و... را نداشتیم، یادآور شد: نسخه رهبری را کنار گذاشتید و به اروپا و امریکا چسبیده‌اید که نتیجه‌اش امروزش، پریشانی‌هایی را برای ملت ایران ایجاد کرده است. معیشت روز به روز تنگ‌تر و گرانی افزایش یافته است، دختران عقد کرده در خانه‌ها مانده‌اند و یخچال دو سه میلیونی ۱۵ میلیون تومان شده است. آن وقت شما به اروپا چسبیده اید و CFT را تصویب می‌کنید و از شورای نگهبان به مجمع می‌دهید و در آنجا، با همراهی چند نفر، آن را تصویب می‌کنید و هستی استقلال کشور را به پای دشمنی می‌ریزید که دشمنی‌ ۶۵ ساله‌اش رسوب کرده و هم هر روز بیشتر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • US ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    39 16
    آمریکا به مدد برخی نفوذی ها و خائنین در داخل تیم مدیریتی دولت اسامی افراد و شرکتهایی که تحریمها رو دور میزدند رو هدف قرار داد.دولت روحانی چشمش به آمریکا و اروپا بود برای همین برنامه ای برای مقابله و تولید داخل نداشت.منتظر بود تا اروپایی ا سرمایه بیارند در داخل کشور.اما همش باد هوا بود و این شوک اقتصادی به ایران وارد شد.شرطی شدن اقتصاد بدترین کاری بود که تیم اقتصادی دولت تونست انجام بده اونهم به زیبایی هر چه تمام تر.
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      20 20
      تو اون 8 سالی که به مدیریت جهادی چسبیده بودید هم قیمت همه چیز 4 برابر شد اون زمان علم الهدی دقیقا کجا بود؟ چرا چیزی نمیگفت؟
    • CA ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      6 5
      شما اينقدر نگراني تو امريكا چه غلطي ميكني برگرد ديگه
    • احسانی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      5 2
      از ائمه جمعه خواستاریم که کشاورزان را تشویق کنند دراستخرهای آب کشاورزی برای تامین پروتئین وگوشت مردم ماهی بریزند هم خودشان استفاده می کنند وهم آب کشاورزی غنی می شود وهم اشتغال ایجاد می شود وهم گوشت ارزان.
  • رضا IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    40 5
    این حرفها تابه عمل تبدیل نشه دردی ازدردهای مردم رادرمان نمی کنه
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    41 13
    شماها مسئولین از چپ و راست و بالا و پائین که لمس نمیکنید فقط شعار میدین که مردم تحت فشار هستن یک سیر نمیتونه از گشنه عملا دفاع کنه فقط میتونه نطرهای قشنگ بده
    • US ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      4 1
      ایشان که چسبیده ها را خوب می شناسد. حالا چرا ای چسبیده کنده و اعدام نمی شوند در کشور های غربی این گونه اشخاص بجرم همدلی با تروریستها ده ها سال در سیاه چال ها اب میخورد و در کشور ما وزیر یا مشاور عالی دولت می کنید. جناب عزیز کرم از خود درخت است. لطفا شعار خالی ندهید و عرض خود ازرق نکنید
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    32 1
    بله یک تازه عروس باید توی فیبر یخ بزاره بودجه اش نمیرسه تو جهازش یخچال بزاره!
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    31 7
    ایشان اشکار مواضع شون رو میگن اصلاح طلبها و امثال انها که میترسند موگرینی ها قهر کنند کارخانه هاشون ورشکست کنه
  • Reza IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    22 15
    باید قیمت دلار بیاد زیر 5 تومن
  • محمد IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    25 7
    گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله تو آنچه حتما نرسد ناله تو ///خدایا نکهد سال 98 سیاه تر از امسال بشه// یا حجه بن الحسن عجل علی ظهورک
  • بنده خدا IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    38 1
    دولت از قصد قیمت ها رو بالا نگه داشته تا مردم رو عذاب بده....اینکه مامورین سازمان تعزیرات نمیان تو خیابونا جلوی گرون فروشا رو بگیرن هم به تحریم ها ارتباط داره!؟ اصلا هیچ نظارتی در این دولت وجود نداره....اقای روحانی ، آخرتی هم هست اون لباسی که پوشیدید فقط برای مقام و منصب نیست ، حساب و کتابی هم هست...
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    30 1
    همه با هم به ( زبان سرخه ای ) بگویید : علی برکت الله .
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    24 8
    کاری که داشمند شهریاری کرد انیشتن کرد نیوتن کرد ولی ما چی به راحتی از مردنش گذشتیم مردم نادانی هستیم
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      1 0
      عزیزم شهید شهریاری .
  • محسن GB ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    46 34
    جناب علم الهدی! شما نسخۀ مورد نظرت را، نسخه ای که یخچال 15 میلیونی را مجددا به دو میلیون تومان برگرداند، به صورتِ علمی و دقیق و با ذکرِ جزییات، نه با شعار و کلّی گویی، ارائه کن، آن وقت اگر دولت عمل نکرد شما بگو ما نسخه دادیم، دولت کوتاهی کرد.
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      30 6
      داداش گلم کسی که اشتباه می کنه طلب کار که نباید باشه! شما ها هنوز نپذیرفتین که اشتباه می کنید. اول بپذیرین بعد بیاییم روی راه حل بحث کنیم. و الا با این فضاحتی که به بار اومده باز هم با کله شقی به رفتار اشتباهتون ادامه میدن چیزی درست نمیشه.
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      12 7
      تو یگه چه شوتی هستی!!!
    • حمید IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      10 10
      آقا محسن بهتره ژست طلبکار به خودت نگیری، خودت بهتر می دونی راه حلش چیه، راه حلش اینه که به جای استفاده از تفکر منسوخ لیبرالی از تفکر انقلابی و جهادی استفاده کنند، به جای اینکه امیدشون به اروپا باشه، امیدشون اول به خدا و بعد به مردم خودشون باشه، چرا امثال شما طرفداران دولت اینقدر ناشیانه خودتون را به اون راه می زنید؟!!!! مگه اقتصاددانانی که اتفاقاً اصلاح طلب هم بودند، کلی راه حل برای حل مشکلات اقتصادی جلوی پای دولت نگذاشتند، چرا بی توجهی کرد؟!!!!!!!! پس شما بهتره خودت را به نفهمی نزنی برادر عزیز.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
      1 0
      دولت روحانی به هیچ نسخه ای جز نسخه خودش عمل نمیکنه
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    18 7
    نفوذی توسط اصلاح طالبان کاری میکنند کارستان فاسقین و نفوذی همدست شدند
  • علی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    16 2
    گرون فروشی داره بی داد میکنه همه اجناس رو بیشتر از قیمت مصرف کننده که روش چاپ شده میفروشند، مردم خودشون به خودشون رحم نمیکنند(اثر لقمه حرام خوردن داره خودشو نشون میده)
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    13 7
    مرگ بر نفوذی
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    40 21
    مثلا داماد شما میومد خیلی بهتر میشد؟
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      20 24
      خیلی پروئید واقعا. بعد از این اوضاع اسف بار که به وجود آوردین باز هم طلب کارین. با این مردم جاهلی که ما داریم باز امیدی به 1400 هم ندارم.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      22 29
      بله خیلی بهتر میشد لیاقتش هزار برابر بیشتر از یک غرب زده بدردنخوره
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      14 16
      صد درصد اگر دکتر رئیسی می آمد اوضاع خیلی بهتر می شد.
    • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ US ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      16 7
      در جواب ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ باید بگم که من نه 96 به روحانی رای دادم نه قبلتر توی 92 ، معتقد هم هستم این دولت های جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی باهم ندارند. یکی پس از دیگری پا در مسیر دولت قبلی میذارن ، برای همین میگم اگه رئیسی هم میومد همین بود وضع ، مثل احمدی نژاد و قبل ترش.
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      4 10
      کدوم ساختار ایراد داره . هر دولتی تاکنون سر کار آمده برای یک جریان مشخص بوده هاشمی. خاتمی. روحانی( وزرا زنگنه، آخوندی، نعمت زاده و ....تکرار و تکرار) فقط یک بار آن هم 4 سال دولت برای جریان خاص نبود که البته آن را هم در چهار سال دوم چیزخورش کردند) / نامه تمام
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    9 0
    کسبه تسمه ای از گرده مردم می کشند که بی سابقه ؛ تمام این گرانی ها ثروتهای ته انبار آنها را میلیاردی به منفعت رساند -
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    10 1
    مگه آیت الله علم الهدی اقتصاد دان که میگی نسخه بده !!! اینقدر اقتصاد دان نسخه دادن ولی گوش دولتیها بدهکار نیست برادر عزیز دست از تعصب بیخودی بردار و آخرت خودت. رو برای دنیای دیگران خراب نکن مردم زیر بار گرانیها دارن له میشن آقایون اگر عرضه ندارن کشور رو اداره کنن کار رو دست کاردان بسپارن
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    15 1
    ایشون نبودن که میگفتن مردم باید اشکنه بخورن
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      0 6
      اون موقع وعض کشور بهتر بود
  • حامد IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    4 1
    عجیبه که دیگه گرانی ها در صدا و سیما سانسور شده. عجیبه که همین حرف آیت الله علم الهدی رو امثال من بگیم فورا می گن این صهیونیست و ضد انقلاب است
  • ناشناس IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    1 2
    بقولی میگفت تهویی بلکه تحولی باید حال مردم از این اوضاع لیبرلها بهم بخوره تا اتفاقهای خوب بیفته انشالله
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    11 10
    اینها(آقایان علم الهدی- حسن عباسی -حسین شریعتمداری-رائفی پور-نقدی-ذوالنور-کریمی قدوسی-و...فقط بلدندحرف بزنند(حراف وسخنرانند) وکلی گویی می کنند اگراین آقایان را مدیریک مدرسه ابتدایی بگذارید نمیتوانند اداره کنند. البته آقای علم الهدی که خیلی ناراحت است که دامادش رییس جمهور نشد اگر ایشان (رییسی)رییس جمهورمیشد ایران گل وبلبل بود واگر مشکلی هم میداشت مردم بایدتحمل میکردندومثل توصیه ایشان درزمان احمدی نژادمردم باید آبگوشت میخوردند .
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    9 0
    یه لنت ترمز پراید زمانی که دلار به مرز 19 تومن رسید قیمتش 65-60 تومن بود، اما حالا که دلار به 11 رسیده شده 90 هزار تومن!
  • مشهدی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    5 0
    در نماز جمعه تهران؟!؟! سید احمد مال مشهده داداش!!!
  • DE ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    15 3
    اصلاح طلب چی ها و لیبرال ها و کدخداپرستان و نا امیدان بی تدبیر دقیقا به اهداف خود و برنامه های خود رسیده اند همه صاحب اموال و زمین و خانه و قصر و شرکت و نمایندگی شرکت های خارجی و پول و حقوقهای بازنشستگی مادام العمر..خانواده در خارج...رسیده اند.پس شما مردم یه فکری به حال خودتون بکنید.
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    19 3
    عرضه یک چلمن از اصلاح طلبان بیشتره .
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 3
    تکبر و تفرعن توی اين کشور بيداد ميکنه ،دولت غرب گرا سازشکار با سياست صرف اميد بستن بغرب و نتيجتاً راها سازی مسائل و داخلي و کنار گذاشتن نسخه ی امام خامنه ای( اقتصاد مقاومتي) کشور به وضع اسفباري رسوندن اونوقت هنوزم عده اي از مردم از سر تعصب و عناد با جريان انقلابي هنوزم از رأي اشتباهشون دفاع ميکنن و نميخوان مذعن و معترف به انتخاب غلطشون باشن.
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    17 3
    واقعا جای تاسف هست . حکومت اسلامی و این همه سیستم های غیر اسلامی که داد مراجع و روحانیون را درآورده به نظر میرسه حضور جدی رهبری در این برهه از زمان کاملا مشهود هست .حال و روز زندگی امروز به خاطر زالوهایی هست که جان مردم افتادند. و گر نه آمریکایی ها اینقدر قدرت فشار به مردم ما را نداشتند.خدمتی که برخی این روزها به آمریکا میکنند کم از زمان پهلوی و قاجار نیست.
  • نادر AE ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    6 5
    اون یخچال 15 میلیونی برند سامسونگ و الجی عزیز جون شماست وگرنه یخچال های ایرانی الان قیمتشون بین 3 تا 6 میلیون تومن هست یخچال نه یخچال های ساید
  • اصلاح طلب AE ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    3 4
    محور مقاومت با لوایح چهارگانه اف ای تی اوف میره تو قوطی
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    4 2
    بعضی ها توی باتلاق انتخاب بد گیر کرده اند بقول خوشگل کلامشان نمی دانند چه خاکی به سرشان بریزند..
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    11 0
    آقای محترم . بروید ببینید در فروشگاههای آستان قدس چقدر افزایش قیمت داشته ایم که هیچ ربطی به دلار ندارد .
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      8 1
      کرایه های ماشینشون رو بگو ببین مسافری گرونترش میکنن
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 3
    هر چی می کشیم از برداشت اشتباه از آیات قرآن است مثلا عده ای سوره اسرا را خونده اند گمان کرده اند که اون گروه جنگجو هستند که ....
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    5 19
    سلام 1- جناب آقای علم الهدی حداقل میگفتند که پدر بزرگانشان یخچال نداشتند و نهایتاً آب انباری بود و... 2- حال یخچال دو تومان یا پانزده تومان مهم نیست ولی در قران بسیار به رابطه عمل و گفتار پرداخته شده که در این کشور فاصله زیادی داریم گفتار بگونه ای و عمل بگونه ای دیگر است که متاسفانه به فضای نماز جمعه کشیده شده است. 3- آقای علم الهدی یک پژوهش واقعی از سن شرکت کنندگان در نماز جمعه داشته باشند که با این رفتارها چه میزان از جوانان تمایلی به شرکت در نماز جمعه ندارند و...
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 0
    با سلام ، ضمن تشکر از مشرق بابت انعکاس نظرات که در این مملکت بی نظیر است و همچنین تشکر ویژه از دوست بزرگوار 7:57 که معتقدم ایراد ایشان نه به خاطر نوع تفکرشان بلکه اشاره به شخص علم الهدی که پر از تناقض گویی است ( خوردن اشکنه و خرید یخچال آنچنانی ) می باشد. .گرچه این دولت سرشار از ایراد است.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    2 3
    دولت بی عرضگان
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    2 0
    هی به مردم بگید نخورید و نخرید (مردن به از زندگانی به ننگ)
  • سربدار IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 1
    آقای رئیس جمهور! دولت شما در حالی پنج سالگی خود را پشت سر گذاشته که کلید به اصطلاح تدبیر شما در گشودن بسیاری از قفل‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی ناکام بوده است. سرمایه‌های اقتصادی و انسانی و معنوی که در این پنج سال تباه شدند بر هیچ کس پوشیده نیست. از سقوط ارزش پول ملی و بیکاری جوانان گرفته تا تعطیلی صد‌ها واحد تولیدی، که بعضی از آن‌ها حتی در زمان جنگ جهانی نیز فعال بودند. جای بسی تأمل است که تفکرات دولت شما توانست بلایی را بر سر اقتصاد کشور بیاورد که حتی جنگ جهانی نیز نتوانست! یادتان می‌آید که می‌گفتید اونچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که دیگر به یارانه احتیاجی نباشد؟ شد؟ می‌گفتید اعتبار را به پاسپورت ایرانی برمیگردانم و به پول ملی عزت میدهم؟ شد؟ میگفتید با آمدن برجام تمامی تحریم‌ها بالمرّه و در روز اجرای توافق لغو خواهد شد؟ شد؟ آقای روحانی! چجور آب و صابون بیاوریم و رویتان را بشوییم؟!
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    2 0
    ﻫﻤﺶ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﺳﻠﻤﺎﻥ ﻣﻘﺼﺮﻩ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس