پرسپولیس ماشین سازی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در مسابقاتی که از مهاجمان به دقت مراقبت می شود فرصت خوبی برای گلزنی دفاع آخرها ایجاد به دست می آید.

سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس بیرون از خانه و زیر فشار طرفداران تبریزی که برای حمایت از تیم ماشین سازی راهی ورزشگاه بنیان دیزل شده بودند سه امتیاز حیاتی را برای دور نشدن از صدر جدولی ها بدست آوردند. حضور جمعی از بازیکنان جوان پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم و چرایی گلزنی در دقایق پایانی موضوعی بود که پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اش صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

گریز ۳ امتیازی پرسپولیس به بالای جدول/ برد برانکو در روزهای سخت +فیلم

برانکو: نه کمک می‌خواهیم و نه گله می‌کنیم

ضیا عربشاهی در گفت و گو با مشرق، در ارتباط با دیدار دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*پرسپولیس باز هم هوادارانش را خوشحال کرد. بازی را چطور ارزیابی کردید؟

- پرسپولیس بار دیگر ثابت کرد از حالت تیم بودن به خانواده شدن تغییر یافته و دیگر در این تیم تفاوتی بین بازیکنان جوان و باتجربه نمی توان حس کرد. نه اینکه الان آدام همتی اندازه سید جلال تجربه کسب کرده است ولی اینقدر در این مدت به این بچه ها بازی داده شده که بیش از سن و سالشان باتجربه فوتبال بازی می کنند.

* در کل مسابقه دو تیم جذاب بود؟

- البته که نمی توان از لحاظ جذابیت، امتیازی به این مسابقه داد. پرسپولیس باز هم در ادامه اتفاقات ماه های اخیر قبل بازی یکی دو بازیکنش را از دست داد و مجبور شد با تیمی تغییر شکل یافته به میدان برود. تیم برانکو بیرون از خانه و در زمین تیمی بازی می کرد که همه می دانیم فوتبال را روی اصول بازی می کند. مهاجری در این چند سال که به عرصه مربیگری قدم گذاشته نشان داده تیم هایش فوتبال بازی می کنند.

* برای همین پرسپولیس کمی دفاعی بازی کرد؟

- راهی جز این نداشت. پرسپولیس در خانه حریف بازی می کرد و باید دست خالی بیرون رفتن را به دست فراموشی می سپرد. راه درستی را هم رفتند. برانکو اصل کار تیمی اش را روی دفاع تیمی و منطقه ای گذاشته بود و در نهایت هم از پس این کار به خوبی برآمد.

* فشار تماشاگران هم در این دیدار زیاد بود؟

- دقیقاً! با توجه به اتفاقات بازی قبل با تراکتورسازی فکر کنم ماشین سازی برای اولین بار کل ورزشگاه بنیان دیزل را پر از تماشاگر می دید. همه تراکتوری ها رفته بودند تا از نماینده شهرشان در دیدار با پرسپولیس حمایت کنند و اتفاقا کار درست هم همین است ولی برای پرسپولیس شرایط تا حد زیادی سخت شده بود. با این وجود بچه های تیم خیلی عالی بودند و در نهایت نشان دادند مرد جنگیدن و فوتبال هستند.

* چرا دفاع آخر گل زد؟

- معمولا در این مدل بازی ها این بازیکنان گلزنی می کنند. ماشین سازی به دقت منشا، علیپور و همه منافذ دفاع را بسته بود تا پرسپولیس گل نزند. اگر دقت کرده باشید آنها با اینکه در خانه خودشان بازی می کردند ولی هر زمان تیم شان در حالت حمله بود باز هم دو، سه بازیکن از عقب تیم حراست می کردند که مبادا علیپور یا منشا فرار کنند. در این قبیل موارد مدافع آخرها یا بازیکنانی که کمتر انتظار گلزنی از آنها می رود موفق به باز کردن دروازه حریف می شوند.

* پس از گل بازیکنان خیلی خوشحال تر از حد معمول بودند.

- هم درون زمینی ها و هم برون زمینی ها. این نشان می دهد چه درجه ای از صمیمیت و دوستی در این پرسپولیس موج می زند. پرسپولیس با این گلی که دقیقه ۹۳ زد جنگیدن تا ثانیه آخر را معنی کرد.

* در ادامه باز هم می توان شاهد این نتایج بود؟

- پرسپولیس با این برد یک پیام مهم به لیگ داد و ثابت کرد حتی در روزهایی که دستش خالی است نباید دست کم گرفته شود. این پیام خوبی برای رقبایش بود و نشان داد به درستی مدافع عنوان قهرمانی اش است. انشاالله از چند هفته بعد و با ورود بازیکنان جدید تیم به لحاظ نفری هم به وضعیت خوبی تغییر می یابد و نیم فصل دوم بهتر از قبل هم به میادین برمی گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    پرس پولیس مادامی که یار اصلی خود کمیته داوران را دارد سخت خواهد باخت.
    • محمد US ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      خدایی از زدن یه حرف تکراری و بی اساس خسته نشدید؟!!! خوبه تو آخرین بازی پرسپولیس با ماشین سازی گل سالم پرسپولیس رو آفساید گرفتن!!
    • هادی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      28 90
      تا کور شود چشم حسودان و کیسه کش ها سوراختوری و شعله زردهای بی هویت
    • هرکول پوآرو IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      0 0
      لنگ بطور کلی یک تیم حکومتی هست . انقدر حکومت پشتشونه که ورزشگاه شهید کاظمی که در اصل مال استقلال بود رو دادن به لنگ .
  • حسن IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    پرسپولیس هم داور رو داره هم فدراسیون و هم وزیر ورزش رو و مهمتر از همه خدا هم یارشونه.
    • مهدی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      تا کور شود هرآنکس تنواند بیند
    • saeid IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
      تا وقتی وزیر پرسپولیسی باشه بهتر از این نمیشه
  • متین IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    ... سخت خواهد برد
  • جواد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    27 97
    چقدر بعضیا چرت میگن..کور که نیستی داری بازی رو میبینی. یه جوری حرف میزنن انگار استقلال و بقیه تیم ها زیر پوشش بهزیستی هستن. آقا سرمایه گذار دوست داره پولشو اونجا خرج کنه..به تو چه؟
  • گاندگار IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    22 69
    چون جمعیت ایران پرسپولیسی است هرکه رابیارن که سواد داشته باشه پرسپولیسه
  • Hoseyn IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    25 61
    این قرمزه منه دوسش دارم ......
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    21 61
    یاشاسین پرسپولیس
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    27 70
    ناتوانها اقتدار پرسپولیس را به حواشی ربط میدهند در صورتی که خود انها هم میدانند پرسپولیس برانکو افتخار فوتبال ایران است و این تیم با زحمت و تلاش بازیکنان و دانش کادرفنی به این مرحله رسیده است خود انها هم خوب میدانند گل دقیقه 93 پرسپولیس صحیح بود خود انها هم میدانند تیم اگر حکومتی بود از دوپنجره نقل و انتقالاتی محروم نمیشد و کلا با 11-12 بازیکن مجبور نبود یک فصل فوتبالی را ادامه دهد اگر حکومتی بود اینهمه بازیهایش فشرده نمیشد و هزار و یک دلیل دیگر بله این اقتدار پرسپولیس است مردمی ترین تیم حال حاضر ایران و پرطرفدارترین تیم آسیا ادمین اگه غرض نداری بچاپ لطفا
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    66 27
    جمع کنین پیام کجا بود. دو بازی به تابلوترین شکل ممکن براش درآوردن. تف تو این وزارت
  • پرسپولیس IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    24 60
    از این همه موفقیت پرسپولیس شرمسار نمی شوید که باز هم توهمات می بافید آخه یک بازی یک جام که نیست چهار سال نشانه ی این است که همه چیز خدای جای خودش است ویک تعدادی حسود هم واقعاً چشم دیدن ندارند خدا شفای عاجل به آنها هم عطا بفرماید
  • ابومسلم IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    61 12
    سپاهان و پدیده در صدر جدوله یه خبر از اونا هیچ سایت منتشر نمیکنه.همش تیم های پایتخت! جالبه ! از اول هم همینجوری بوده.اینجور هم خواهد ماند؟ الله و اعلم
  • پرسپولیس IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    21 65
    بیشتر جمعیت ایران طردار پرسپولیس اند چون واقعا محبوب قلب هاست خوب طبیعیه همه پرسپولیسی باشند. حقارت دیگر تیم ها رو تو فینال اسیا دیدیم که علیه تیم کشورشون شعار می دادند تا تونستند تیم ِاپنی رو تشویق کردند. حالا برید ِاپن ببینید اصلا راه تون می دن
  • محمد IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    چشم تنگی وحسادت چرا اگر سباهان قهرمان شود طرفداران بقیه تیم ها می گویند جون رییس فدراسیون و.......اصفهانی بودند وازسباهان حمایت کردند به همین علت قهرمانشد اگر برسبولیس قهرمان شود وزیر برسبولیسی است اگر استقلال قهرمان شود به خاطر حمایت کمیته داوران است اگر امسال بدیده قهرمان شود یک انگ دیگه کمی واقع بین باشیم ودرکلیه امور زندگی دنبال دلایل موفقیت خودمان ودیگران باشیم نه اینکه موفقیت دیگران را زیر سوال ببریم
  • فرشاد IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    هیچ وقت نشد بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس مثل همین عربشاهی مصاحبه که می کنند آنه در این موقعیت که تیم خوب نتیجه می گیرد در حرفهایشان یک نقی نزنند یا انقرتی نیاورند آخ مرد اگر مهاجری صاحب سبک است کو کدام قهرمانی را با تیمهایش آورده یا خود تو کدام نتیجه خوب گرفتی حتی با تیم دسته چهارم زیر گروه لیگ بس کنید دیگه این همه غرور که فقط شماها می فهمید حالمان به هم میخوره از این چرندیات
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    تنها پیامش این بود که هنوز فدارسیون و کمیته داوران و وزارت ورزش و کلا مافیا پشتشونه.و نمیزارن شکست بخوره خخخخخخخخخخخخ
  • م IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
    0 16
    دمت گرم پرسپولیس
  • علی IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
    0 16
    من کل کامنت ها را خواندم اتحادی شیطانی بین هواداران کیسه، شله زرد و ترتر علیه پرسپولیس تشکیل شده و به امید خدا چون شیطان به زمین خواهند خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس