در انفجاری که صبح امروز در مقابل دانشگاه علامه تهران رخ داد، دکتر مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، ساعتی پیش انفجار مهیبی در مقابل دانشگاه علامه تهران رخ داد که طی آن دکتر مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای به شهادت رسید.

جزئیات این حادثه تروریستی به شرح زیر است:

*شهید احمدی روشن از دانشمندان هسته ای متولد سال 1358 و استاد دانشگاه صنعتی شریف بوده که در سال 1382 از این دانشگاه فارغ التحصیل شده است.

*ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حوالی پل سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد.

‌این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمدی روشن کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان ایرانمهر و بیمارستان رسالت خبرداد.

 
برخی می گویند که راننده خودروی منفجر شده از محافظان شهید احمدی روشن بوده است.

این شهید یکی از مدیران نیروگاه نطنز اصفهان در بخش تامین کالا و خرید تجهیزات هسته ای در بخش غنی سازی بود.

صفر علی براتلو دبیر شورای تامین استان تهران در این زمینه گفت: این بمب از نوع مغناطیسی و همان‌هایی است که قبلا نیز برای ترور دانشمندان از آنها استفاده می‌شده و در واقع کار صهیونیست‌هاست.
 
جزئیاتی از سوابق علمی شهید احمدی‌
سیدعباس موسوی از همکاران مصطفی احمدی‌روشن‌‌ گفت: مصطفی احمدی‌روشن‌ ورودی سال 77 مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف بوده ‌که در سال 81_82 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.

وی افزود: وی متأهل بوده و همسر وی نیز دانشجوی شیمی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف است.

موسوی درباره پروژه مشترک خود با شهید احمدی روشن یادآور شد: شهید احمدی روشن در یک پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است و در آن زمان بنده دانشجوی کارشناسی ارشد بودم که آقای احمدی‌روشن نیز به عنوان دانشجوی کارشناسی رشته نفت با بنده و آقای روستاآزاد همکاری می‌کرد.

کوثری: ترور احمدی روشن هدفمند بوده است
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: ترور يكي ديگر از اساتيد دانشگاه آنهم در سالگرد ترور شهيد عليمحمدي هدفمند بوده و براساس گزارشات رسيده ترور اين استاد كاملا مشابه ترور دكتر شهرياري است.

واكنش همسر شهيد علي محمدي به شهادت احمدي روشن
همسر شهيد مسعود علي محمدي ضمن اعلام انزجار و محكوم كردن شهادت يكي ديگر از دانشمندان هسته اي ايران اظهار داشت: ترور اين استاد گرانقدر عمل بسيار منفورانه‌اي است و آنرا محكوم مي كنم و اگر دنيا خواهان عدالت و آزادي است، بايد در جهت مقابله با ترور ها جلوي اقدامات قييح اسرائيل را بگيرد.

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ‌برای بررسی عملیات تروریستی
به دنبال این حادثه تروریستی کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس عصر امروز با هدف پیگری ابعاد مختلف این حادثه تروریستی تشکیل جلسه می‌دهد.
بر اساس این گزارش، احتمالا برخی مسئولان و مقامات امنیتی و اطلاعاتی در این جلسه حضور خواهند داشت.
 
بازتاب جهانی ترور دانشمند هسته ای ایران
امروز صبح تیتر یک خبرگزاری صهیونیستی هاآرتص به انفجار بمب در روبروی داشگاه علامه اختصاص داشت. این خبرگزاری اعلام کرد که انگشت اتهام مردم ایران بر روی مقامات صهیونیستی و ایالات متحده است و این دو کشور را در حوادث تروریستی چند سال گذشته و ترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران می دانند.

خبرگزاری بی بی سی نیز خبر ترور دانشمند هسته ای کشورمان را در صدر اخبار خود قرار داد و با انتقال این خبرکه مقامات ایرانی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده را مسئول شهادت دانشمند هسته ای خود می دانند، همان خط خبری خبرگزاری هاآرتص را دنبال نمود.

سایر خبرگزاری های بین المللی نیز چون راشا تودی، سی بی اس، دوچه وله، شین هوا و همچنین یورو نیوز نیز در اخبار ماهواره ای خود خبر ترور دانشمند هسته ای کشورمان را بازتاب دادند.
 
نمایندگان مجلس ترور یک استاد دانشگاه را محکوم کردند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ترور یک استاد دانشگاه را محکوم کردند.
سیدشهاب الدین صدر که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت با اشاره به ترور یک استاد دانشگاه کشورمان گفت: جنایتکاران خودفروخته استاد مصطفی احمدی روشن یکی دیگر از استادان کشورمان را به شهادت رساندند.
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه سی و چند ساله ترورهای کور مسئولان و دانشمندان ما نشان داده است که آنها نمی توانند کاری از پیش ببرند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان صدر با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت صبح امروز را محکوم کردند.

دانشگاه شريف:شهيد احمدي روشن معاون بازرگاني سايت نطنز بوده است 
دانشگاه صنعتي شريف درپي شهادت دانش آموخته‌ي دانشگاه صنعتي شريف بيانيه‌اي منتشر كرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بدينوسيله شهادت مظلومانه دانش آموخته‌ي دانشگاه صنعتي شريف مهندس مصطفي احمدي روشن بدست عوامل استکبار جهاني را به ملت مسلمان ايران تسليت عرض مي‌نمائيم.

مهندس احمدي روشن فارغ التحصيل 1381 رشته‌ي مهندسي شيمي دانشگاه صنعتي شريف و معاون بازرگاني سايت نطنز بوده است.

به گفته‌ي اساتيد دانشگاه شريف ايشان از دانشجويان برجسته در حوزه‌هاي علمي و فرهنگي بوده‌اند.

وي در سال 1380 و در دوران تحصيل خود در اين دانشگاه در پروژه ساخت غشاهاي پليمري براي جدا سازي گازها که براي اولين بار در کشور انجام مي‌شد همکاري داشته است. از ايشان چندين مقاله‌ي ISI به زبان‌هاي انگليسي و فارسي منتشر شده است.
 
راهپیمایی دانشجویان در اعتراض به ترور دانشمندان
هیئت‌های دانشجویی استان تهران در اعتراض به ترور دانشمندان هسته‌ای کشور و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و با هدف ادامه راه اساتید شهید عرصه جهاد علمی صبح شنبه راهپیمایی می‌کنند.

این راهپیمایی از مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا دفتر مقام معظم رهبری واقع در خیابان فلسطین رأس ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.
 
شهید احمدی روشن از شاگردان آیت الله خوشوقت بود
به گفته دوستان وی شهید احمدی روشن شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است. معاون بازرگانی سایت نطنز شخصی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بوده است.

وی در دوران دانشجویی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بوده است. همچنین وی در راهپیمایی عظیم 9دی 88 روز تجدید بیعت با ولایت حضور داشته است.

از شهید احمدی روشن یک فرزند به نام "علی" به یادگار مانده است.

ضبط تصاویر موتورسواران عامل ترور
سرنخ‌های جدید از ترور شهید احمدی روشن به دست آمده و در دست بررسی است و دوربین‌ها تصاویر موتورسواران عامل ترور را ضبط کرده‌اند.

بذرپاش: شهید احمدی‌روشن دانشجوی شاخص بسیجی دانشگاه شریف بود
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: شهید مصطفی احمدی‌روشن از جمله دانشجویان شاخص بسیجی دانشگاه صنعتی شریف و عاشق ولایت و رهبری بود.
 
مهرداد بذر‌پاش با اشاره به اینکه شهید مصطفی احمدی‌روشن از جمله دانشجویان شاخص بسیجی دانشگاه صنعتی شریف و عاشق ولایت و رهبری بود گفت: شهید مصطفی احمدی‌روشن در زمان مسئولیت این جانب در بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی این دانشگاه بود.

وی با اشاره به اینکه شهید احمدی‌روشن نماد یک دانشجوی متعهد و متخصص بود و دو بال علم و ایمان داشت، خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف از این شهید خاطرات زیادی دارد و این خاطرات را فراموش نخواهد کرد.

واکنش معاون اول رييس جمهور به ترور شهید احمدي روشن 

معاون اول رييس جمهور با محكوم كردن حادثه تروريستي صبح امروز (چهارشنبه) كه منجر به شهادت «مصطفي احمدي روشن» يكي ديگر از دانشمندان كشورمان شد، گفت: دشمنان ملت ايران بدانند با اينگونه اقدامات تروريستي نمي توانند، مانع پيشرفت جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف علمي شوند.

محمدرضا رحيمي پيش از ظهر امروز - چهارشنبه- در جلسه هيات دولت اظهار داشت: امروز كساني كه مدعي مبارزه با تروريسم هستند، دانشمندان ايران را هدف قرار داده‌اند، اما بايد بدانند كه دانشمندانِ ما هر روز استوارتر و راسخ تر از گذشته در راستاي آرمان هاي جمهوري اسلامي ايران و پيشرفت هاي علمي گام برمي‌دارند.

معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: اين حادثه تروريستي كه به وسيله عوامل استكبار و قدرت هاي وابسته صورت گرفت منجر به شهادت يكي ديگر از دانشمندان و نخبگان كشور شد كه شهادت وي را به مقام معظم رهبري، رييس جمهور و همه ملت بزرگ ايران تسليت عرض مي كنيم.

رحيمي افزود: اين اقدام تروريستي به وسيله عوامل رژيم صهيونيستي و كساني رخ داد كه مدعي مبارزه با تروريسم هستند اما در حقيقت راه مبارزه با بشريت و جنبه هاي شريف انساني را در پيش گرفته اند تا بدينوسيله دانشمندان را از عرصه خدمت به بشريت خارج كنند.

معاون اول رييس‌جمهور اضافه کرد: ترور يك دانشمند خيانت به عرصه علم و فناوري و جلوگيري از خدمت به بشريت است.

رحيمي در ادامه با اشاره به اين‌كه اينگونه اقدامات مصداق بارز تروريسم دولتي است، افزود: قطعا پيام مظلوميت دانشمندان و فرهيختگان را به گوش همه جهانيان خواهيم رساند و دشمنان ملت ايران را در عالم با رسوايي مواجه خواهيم كرد.

پیکر شهید احمدی‌روشن به پزشکی قانونی منتقل شد
قاضی پرونده با حضور در نزدیک‌ترین کلانتری محل حادثه دستور انتقال پیکر شهید احمدی‌روشن را به پزشکی قانونی صادر کرد.

براساس آخرین اخبار، با توجه به حجم بالای انفجار در ساعات ابتدایی حادثه امکان خروج پیکر این شهید از داخل خودرو وجود نداشت که مسئولان امنیتی مجبور شدند خودرو را به همراه پیکر شهید توسط جرثقیلی به یکی از کلانتری‌های نزدیک محل حادثه انتقال دهند.

در حال حاضر خودروی پژو 405 که شهید احمدی‌روشن در داخل آن بود جهت بررسی‌های لازم در اختیار دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور قرار گرفته است.

شهادت فرد همراه شهید احمدی‌روشن در بیمارستان

دقایقی پیش قردی که همراه این شهید در خودرو بود علیرغم تلاش پزشکان، در بیمارستان‌ رسالت تهران به شهادت رسید.

در حال حاضر هویت همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن مشخص نشده و قاضی پرونده دستورات لازم برای انتقال پیکر این شهید را به پزشکی قانون صادر کرد.
 
اطلاعيه جبهه متحددر محكوميت ترور امروز تهران
جبهۀ متحد اصولگرایان با صدور اطلاعيه اي ترور مهندس مصطفی احمدی روشن بدست عوامل استکبار جهانی را محكوم و اين مصيبت را تسليت گفت.
 

جلالی ترور روشن بیانگر درز اطلاعات محرمانه ایران از مجامع بین‌المللی است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ترور مصطفی احمدی روشن را نشانه اوج استیصال دشمنان خواند و گفت: این نوع ترورها نشان می دهد اطلاعاتی که از طرف جمهوری اسلامی به مجامع بین المللی داده شده در اختیار دشمنان قرار داده اند.
کاظم جلالی در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی با اشاره به ترور مصطفی احمدی روشن، اظهار داشت: احمدی روشن از شخصیت های علمی کشور بود که همانند شهید شهریاری در خیابان ترور شد.

وی گفت: بیشتر ترورهای سیاسی صهیونیستی - آمریکایی به این شکل است در گذشته نیز مشخص شد. ترورهای پیشین نیز از سوی سیستم های امنیتی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده است.

جلالی گفت: این نوع ترورها نشان می دهد اطلاعاتی که از طرف جمهوری اسلامی به مجامع بین المللی داده شده در اختیار دشمنان قرار داده اند در حالیکه جایی مانند آژانس باید مورد اعتماد ملت ها باشد. چرا به نوعی اسرار ملت ها و دولت ها در اختیار تروریست ها قرار می گیرد این یک سئوال اساسی است.

وی ادامه داد: همچنین یک سئوال اساسی دیگر این است که چرا کشورهای بزرگی که عضو مجامع بین المللی هستند از عضویت خود در این مجامع برای دشمنی علیه ایران استفاده می کنند، به طوریکه بعد از صدور قطعنامه ها این دشمنی استمرار پیدا می کند و کار به ترور کشیده می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: این ترورها فاقد ارزش عملیاتی است و ترور کور است. این اوج استیصال آنهاست که نتوانسته اند در برابر اراده ملت ایران مقاومت کنند و به چنین اعمال شرمین و ننگینی روی می آورند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دانشمندان ایرانی از سوی دستگاه های امنیتی مورد حفاظت قرار می گیرند، گفت: در این خصوص دستگاه های امنیتی وظایف خود را در صیانت از دانشمندان ایرانی تا حدود زیادی انجام داده اند.

جلالی درباره نحوه ترور روشن نیز گفت: اطلاعات دقیقی هنوز در این باره نداریم اما کمیسیون امنیت ملی موضوع را حتما مورد بررسی قرار می دهد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بنا بر اخبار منتشر شده کمیسیون امنیت ملی عصر امروز برای بررسی این موضوع تشکیل جلسه می دهد گفت: کمیسیون جلسه را بررسی می کند اما امروز چهارشنبه جلسه ای ندارد.

پیام سردار نقدی به مناسبت شهادت مصطفی احمدی روشن
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تاکید کرد: دولت تروریستی امریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی با آموزش معدودی فریب خورده به کشتار و ترور دانشمندان ارزشمند و متدین ایران اسلامی می‌پردازد.
 
"رادان" از جزئیات ترور می‌گوید
مرتضی تمدن استاندار تهران در خصوص نحوه و جزئیات ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن اظهار داشت: قرار است مسئولان ارشد کشور در این زمینه صحبت کنند و بر اساس هماهنگی‌ها تنها سردار رادان در این زمینه صحبت خواهد کرد.
 
حضور همسران دانشمندان شهيد هسته اي در منزل شهيد احمدي روشن
همسران دانشمندان شهيد هسته اي كشورمان، شهيد عليمحمدي، شهيد شهرياري و  شهيد رضايي نژاد با حضور در منزل شهيد احمدي روشن به خانواده اين شهيد دلداري داده و براي آنان از درگاه خداوند صبر مسئلت كردند.
 
بيانيه سازمان انرژی اتمی درباره ترور شهید روشن
سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، ترور ناجوانمردانه شهید مهندس ' مصطفی احمدی روشن' و یكی از همكارانش را محكوم و اعلام كرد: این شهید از خدمتگزاران صنعت هسته ای كشور بود.
 
تعیین هویت فرد همراه شهید احمدی‌روشن
فرد همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن که صبح امروز در اقدامی تروریستی در خیابان گل‌نبی تهران مورد سوء قصد قرار گرفت، رضا قشقایی متولد 1357 و راننده شهید مصطفی احمدی روشن بوده است.
رضا قشقایی در پی اقدام تروریستی صبح امروز مجروح شد و به بیمارستان رسالت تهران انتقال پیدا کرد اما علیرغم تلاش پزشکان ساعاتی پیش به شهادت رسید.

بازرسان آژانس انرژی اتمی با شهید "احمدی روشن" دیدار کرده اند
بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی چندی پیش از به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن با وی ملاقاتی داشته اند.

گفتنی است نام دانشمندان هسته ای ایران که در ماه های گذشته به شهادت رسیده اند در لیست تحریم شورای امنیت سازمان ملل بوده است.

 
فیلم این حادثه تروریستی را اینجا ببینید.
 
 
شهید مصطفی احمدی روشن
 
شهید مصطفی احمدی روشن
 
 















 

زمان و مکان تشییع و تدفین شهید احمدی روشن
 
قرار است، پیکر پاک "شهید احمدی‌روشن" بعد از اقامه نماز جمعه این هفته تشییع و در یکی از ۲ امام‌زاده علی‌اکبر چیذر و امام‌زاده صالح تدفین ‌شود.
 
 
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 310
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 45
  • سید مصطفی ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 6
    به ماشینی که فقط شیشه اش شکسته نمیگن انفجار مهیب!!!
  • سرباز ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    3 3
    من نمی دونم این خبراتون رو از کجا میارین ! اما هر کسی این خبرو داده یا تهران رو نمیشناخته یا هدفش ضایع کردن شما بوده ! - اولا سید خندان خیابان نیست و پل هست ! - دوما خیابان گل نبی شرقی نزدیک 1 کیلومتر با سید خندان فاصله داره و توی شریعتی بعد از 3 راه ضرابخونه بغل حسینه ارشاده و گل نبی غربی جسبیده به همت ! - سوما باز هم دشمنا با این ترور ها هیچ غلطی نمی تونن بکنن ! فقط عزم و اراده ی ماها رو برای ادامه مسیر قوی تر می کنن !
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 2
    معاون سایت نطنز بوده است.
  • مهدی سقائی ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 1
    ای شهید ، ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته ای ، دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش. (سید شهیدان اهل قلم ، شهید سید مرتضی آوینی) الهی آمین
  • محمد ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    3 0
    واقعا که، اگه عرضه محافظت از دانشمندامونو نداريم بهتره کاراي هسته اي رو تعطيل کنيم چون با اين روندي که داره پيش ميره هر کدوم رو دشمنها ميخوان دارن ترور ميکنند و مسلما به فعاليتهاي هسته اي لطمه ميزنه لطفا شعار ندين که با اين ترورها ما پايدارتر ميشيم و از اين حرفا اينا سرمايه هاي علمي کشور هستند که به راحتي داريم از دستشون مي ديم
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      0 0
      ساکت
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 3
    این خوک های کثیف قصد دارند با این کاراشون در بین دانشمندان هسته ای رعب و وحشت درست کنند ولی زهی خیال باطل. نکته دیگر اینکه خبرها ضد و نقیض بوده خواهشمند است سریعتر خبر نکمیلی و درست را اعلام کنید
  • Behnam ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    2 0
    شما بعد از چندین مورد مشابه نتونستین از دانشمندای این کشور محافظت کنید اونم داخل کشور چطوری می خواید تنگه هرمز رو ببندید؟
  • سهیل ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    این بار دیگه نباید فقط با حرف به عوامل این ترور اعتراض کرد بلکه باید ایران در عمل یه کاری بکنه تا موساد دیگه جرئت نکنه دانشمندهای ما رو ترور کنه ... یعنی چی .... ؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    آخه چرا بچه هاي حفاظتمون بايد بزارن همچين اتفاقاتي كه ديگه داره سابقه دار ميشه اتفاق بيفته اين شهيد عزيز چه مقدار ارزش داشت واسه مملكتمون !!!؟
  • علی ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    2 0
    من نمی دونم این دستگاه های مسئول چیکار میکنن خیلی کارا کردن دستشون درد نکنه ولی مگه دانشمندان هسته ای محافظ ندارند؟
  • تربیزلی ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    3 0
    تا آخر ایستاده ایم . . . .
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ای کثیف ترین کثیف ها انگیزه ما ده برابر شد تا آخرین قطره خونمان در مقابل شما ایستاده ایم...برید به همه ارباب های بی شرفتان بگید که با این ترورها نقاب چهره تان کنار می رود و ملت ایران بیشتر شما را می شناسند
  • سرباز امام ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    بکشید مارا.....ملت ما زنده تر می شود.......
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    2 0
    به همه نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي خسته نباشيد عرض مي كنم
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چه کار میکنن این مسئولان همین مونده بیان گدای سر کوچه ما رو هم ترور کنن بابا اینا دانشمند هسته ای اند نباید بزاریم ایطوری ترور بشن.
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باز هم دانشمندی دیگر در خون غلطید و باز هم مسئولان ما فراموش می کنند که این دانشمندان باید محافظ داشته باشند تحت نظر باشند فقط در بوق و کرنال می دمند که کار کار استکبار جهانی و صهیونیستهاست این درست ولی باید چاره ای اندیشید هر روز شاهد پرپر شدن جوان نخبه ای ماند داریوش رضایی نژاد و احمدی روشن و علیمحمدی و شهریاری.... هستیم تا کی داغ و حسرت خوردن بی تفاوت بودن
  • برج مينو ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    رفيق ... طرف شهيد شده... دانشمندهسته اي بوده و شهيد شده... كمي بفهم پليز!!!
  • محمد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    پايدارتر از قبل هستيم اين جنايتها حاكي از روند رو به جلو بودن ماست و ما شعار مي توانيم را به توانستيم صرف كرديم درود بر ارواح پاك شهيدان وطن
  • یوسف ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اینکه دقیقا کجا و چگونه ترور صورت گرفته خیلی مهم نیست، مهم اصل اتفاقه که نشون میده سفاکان مدعی حقوق بشر یا خفه شدن یا خودشون همدست تروریست هان...آیا احمق هایی که هنوز به فکر ضربه زدن و براندازی نظام ایران هستند و سردمداران لجن های سبز از این ترورها خوشحال شده اند...اما باطل نابود شدنیست
  • مریم ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا ازشون نگذره... خیلی ناراحت شدم
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    وقتی یه بمب یه انسان رو می کشه میشه مهیب سید مصطفی خان
  • دانشگاه شريف ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ايشان دانش آموخته دانشگاه شريف بودند نه استاد دانشگاه شريف لطفا دقت نماييد.
  • سید مصطفی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اخه دانشگاه علامه که انسانی هست ،ایشون اونجا چکار میکردند.!!!!
  • مهدی ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون واقعا ناراحت کننده بود.
  • hamidreza ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خائنین و منافقینی امثال کروبی و موسوی تیم حفاظتی دارند اما این عزیزان ندارند و یکی یکی پرپر می شوند. واقعا مسوولین چرا انقده بی کار نشسته اند.........
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    توی آی کیو، سمت شاگرد روندیدی. !!! تو عکس، سمت شاگرد رو کاملا پوشوندن دوتا قالپاقها هم احتمالا مال همون سمتن.
  • همدانی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تو چقده پرتی از موضوع؟؟؟؟؟ جون ادم مهمی مثا شهید احمدی مهمه یا انفجار مهیب..........!!!!!
  • روزبهانی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ای اساتید و دانشجویان ایران اسلامی، امروز دانشگاه شما قتلگاه فکه است. خط مقدم را حفظ کنید که راه شهادت هنوز باز است... السلام علیک یا ابا عبدالله
  • سيما ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تو فقط يه طرف ماشين رو مي بيني...
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آقای سید مصطفی! من صبح اونجا بودم! به آدمی که بر اثر بمب تیکه تیکه شده باشه چی میگن؟!!
  • yaser ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    chera nabayad talafi konim? mitarsin behemun began terrorist? :s
  • م ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کی گفته خیابون سیدخندان؟! حرفی از گل نبی شرقی شده؟!! این فاجعه امروز صبح اتفاق افتاد ومن اونجا بودم..!
  • اردوان ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    واقعا برای این عزیزان نباید هیچ محافظی گذاشت،تا هر کسی بیجهت این گلها رو پر پر نکنه؟ازین ببعد حتما باید ازین گروه از استادان مراقبت های ویژه صورت بگیره.
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    شما که توانایی حفاظت از این سرمایه های ملی را ندارید لا اقل یک خودروی ضد گلوله به آنان بدهید شاید لیاقتش را ندارند
  • فری ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چشم در برابر چشم
  • ناشناس ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این اتفاق در خیابان شهید داود گل نبی افتاده روبروی در دانشکده علوم اجتماعی که می گویند حوالی سیدخندان.
  • ستاره ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بالاخره راننده کشته شده یاایشون
  • سید ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اینا از راه اندازی فردو بد سوختن ...
  • saeed ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    حالا بازم بشينيد پاي ماهواره و شبكه هاي ضد انقلاب كه حاميان اصلي شون امريكا و اسراييل هستند ببينيد و خون شهيدان رو پايمال كنيد
  • نا شناس ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا بگم چی کارشون نکنه،یعنی نهایت ناجوانمردیه
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    نمي دونم چرا بعضي مثل تو اينجوري مخشون تعطيله خدا شفات بده واقعا شفات بده
  • zahra ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    واقعا ناراحت کنندست
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تاکی میخان بکشن؟یکی بره هزارتا دانشجوی دیگه جاش میان.
  • ایرانی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    میگم ... بدیم جاش خروس قندی بگیریم!!!!!الان این دانشمندا فردا ..... خدا خودت کمکمون کن
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    مدیر بازرگانی سایت نطنز بوده، روحش شاد و لعنت بر تروریست هر کس که باشد.
  • الی ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خیلی ابلهی! اصل ماجرا رو درک کن
  • برادر ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دشمنان نمیتونن با این حرکات تروریستی جلوی ایران مقتدر را بگیرن
  • mohamah mahdi ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر سران فتنه که چشم امید بسته بودن به اربابان این تروریست ها (امریکا&انگلیس)
  • کاشی ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خوبه جغرافیات خوبه همه جای تهران را می شناسی نظر اصلیتو بگی بعدا" آدرس تهران را دقیق بگی مرگ بر بر منافق کوردل ازجان دانشمندان ایرانی چه می خواهی سرنگون شده
  • توحید ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این تروریست ها از حرف محمد رسول الله می ترسن که گفت :دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت.
  • مرتضی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    پس وزارت اطلاعات چی کار می کنه که این دانشمندان را اینجوری پر پر می کنند.؟
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ما تشنگان شهادتیم خدایا شهادت را نصیب ما هم بکن
  • شاهپرک ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    مرگ بر اسرائیل + آمریکا + و هرکی منفی بده
  • فرهادي ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    شهيد راهت ادامه دارد
  • خشنود ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دوست عزیز فقط شیشه ماشین بوده تیکه ای از بدن این شهید عزیز و که با پارچه ای پوشانده اند رو نگاه نکردید ، یا تکه ای از ماشین که بر شاخه های درخت آویزان است یا شیشه های خانه های اطراف لطفاً کمی منصف باشید.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا گذشتن از این گردنه کوفتی که ما باید ازش بگذریم را اینقدر طولش می دن ....حتما صبر کردن تا نصف مردم را ترور کنند .....یا زنگی زنگی یا رومی رومی .....به من اختیارات تام بدن 2 ماهه جمعش می کنم (قرار ما وسط کویر مرکزی یا لوت)
  • هادي ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با ياري خدا زمان مقابله به مثل رسيده بايد به ازاي هر دانشمند 10 دانشمندشان را كشت چه انگليسي چه آمريكايي و چه صهيونيست
  • مهدی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا لعنت کنه این هایی که طرفدارای این خوک های کثیف هستند و به نظرات منفی میدن.
  • هادی ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    شهیدان زنده اند الله اکبر به حق پیوسته اند الله اکبر شهیدان نوگل باغ بهشتند وصیتنامه را با خون نوشتند می دهند این ندا یا حسین کربلا
  • غلامرضا-ر ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آقا سید .اگه مهیب نبود دو نفر شهید می شد؟در ضمن بنده بر خود وظیفه می دانم شهادت این استاد برجسته را محضر حضرت ولیعصر (عج)ومقام معظم رهبری وهمچنین خانواده محترم این شهید تسلیت عرض می کنم.
  • رهگذر ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    هموطنان عزیز یه نکته ای ذهنم رو مشغول کرده. آیا واقعا صهیونیسم جهانی با آنهمه داد و فریاد و بوق های تبلیغاتی و ژست های قلدرمابانه و قدرت نمایی در سرتاسر جهان، در مقابل ایران با 70 میلیون جمعیت اینقدر درمانده شده که تنها کاری که می تواند بکند ترور دانشمندان ماست؟ این ترور از یک سو نشون میده که دشمنی اونها با ما یه توهم یا شوخی نیست چون بخاطرش کلی عملیات اطلاعاتی پیچیده و طاقت فرسا و واقعا پرهزینه کردن. اما از سوی دیگه نشون میده که... بابا کار بیشتری از دستشون برنمی آد!!!! اگه واقعا اینطوریه ما باید درباره میزان اعتقادمون به این مملکت عمیقا فکر کنیم.
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اصل رو ول کردی به فرع چسبیدی ؟ ضمنا ماشین فقط شیشه اش نشکسته جوان نخبه و دانشمند مملکت ما شهید شده طبیعتا انفجار مهیب باعث شهادت میشه برادر..
  • محمد ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این خبر رو باید کوبید تو سر استادای بی شرف دانشکده فیزیک دانشگاه شریف که خون این شهیدان رو زیر پا میگذارند و میرن تو کنفرانس های اسرائیلی با اون کثافتا عکس یادگاری می اندازند...
  • محمد نوری ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ابله تو بجای اینکه اصل واقعه رو محکوم کنی چرا سعی داری قضیه رو منحرف کنی ؟
  • مجید ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ترس یکی مثل من از اینه که این ترورهای ناجوانمردانه و سیاه یواش یواش داره به یه امر عادی تبدیل میشه و انگار هیچ راه مقابله ای براش وجود نداره مگه پرورش یک دانشمند در این سطح علمی کار آسونیه که در عرض چند ثانیه از دست برن خدا وکیلی چند سال باید بگذره تا یه همچین جوونی تربیت بشه چرا کسی فکری نمیکنه ما که به عنوان یه آدم عادی نمیتونیم کاری برای این بزرگان بکنیم اما اونایی که وظیفشون حفظ جون این افراد هستش چرا به فکر نیستن آخه سه چهار تا ترور همه با یک روش
  • سینا اورنگی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران.روحش شاد و راهش پاینده باد.
  • ایرانی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با این کارها دشمنان اسلام جز اینکه عزم و اراده ما را درخدمت به مملکت و استواری در عقایدمان بیشتر کنند بهره دیگری نمیبرند . خدا شاهد همه ما و اعمال هست . عداوت دشمنان با اسلام سالهاست ثابت شده فقط ای کاش ما حرمت خون شهدا را حفظ کنیم و منافع خودمان را فدای منافع اسلام کنیم . الهم عجل لولیک الفرج یادمان باشد این شهید ...هم جوان بود ، هم متاهل ، هم فرزند خردسالی داشت ، زندگی میکرد مثل همه ما ..او قربانی وطن شد
  • معین ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به خدا اگه تو این مملکت کاره ای بودم در ازای پاسخ به این عمل کثیفشون 10 تا موشک میزدم اسرائیل
  • محمد ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ای خدا چه کنیم این سگای کثیف دست از سرمون بردارن.به چه گناهی کشتن.
  • احمد رضا ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دل انسان از اين همه ظلم به اين ملت مظلوم به درد مي آيد اللهم العن جبت و طاغوت
  • ژانوارژان ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا لعنت كنه باعث و باني اين ترور را.ولي من نميدونم چرا روزي كه رئيس دانشگاه آزاد قراره عوض بشه اين حادثه ي ناگوار اتفاق افتاد.
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام پیشنهاد من اینه که دانشمندان عزیزمان را در محلی با تمام امکانات مورد نیاز شان جمع کنند تا اینطور نشه قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ایشان البته دانشمند هسته ای نبوده اند. مدیر خرید و تامین کالای پروژه بوده اند. بنابرابن خبر باید اصلاح گردد: ترور یکی از مدیران ... ان شاء الله خداوند ایشان را قرین رحمت کند.
  • علی ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به لطف خدا ما در مکتبی نفس می کشیم پایان آن "احدی الحسنیین" می باشد یعنی چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم. ای شهید ما محکمتر از قبل راه تو را ادامه خواهیم داد
  • بانو ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کشته شدن یک "انسان "با هر اعتقاد و جایگاهی که داره اون هم به این وضع واقعا دل خراش و تاسف باره.
  • vahid ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دقیقا حق با این دوستمونه من هم همین نظر رو میخواستم تایپ کنم دیدم قبلا ارسال شده
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مسئولین به غیر از محکوم کردن کار دیگه هم بلدن ؟
  • علی علیزاده ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باسلام فکر نمیکنم با شهادت رساندن هموطنانم بتوانند کاری انجام دهد. کشور ما امتحان خود را با نمره عالی قبول شده. اکنون با این اعمال منفی از بنده های خدا میگذرند به خداوند چه جوابی خواهند داد که با اشرف مخلوقا تش چه کردند خون خون میطلبد .بخدا قسم ببینید چقدر سریع تروریستهارا دستگیر خواهند شد. طولی نخواهد کشید خودتان خبر اعدام شان را درج خواهید کرد.انشاء ا... خداوند قبولش کند ودر کنار مابقی شهدا محشورش نماید. فقط دلم برای همسرس میسوزد که فقط باید تحمل کند و رضا به رضای خداوند بدهد.از اولین ساعات کسب خبر مذکور عزا دار شدیم و گریه امانم را ربوده.خوشابحالش در مقام شهادت از دنیا رفت.برای همسرش از خداوند صبر می طلبم. عبرتی باشد تا هوشیاری بیشتر امنیتی در نظر گرفته شود. ومن ا... التوفیق
  • قادر ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این ترورها نشانه ی درز اطلاعات دانشمندان هسته ای ایران از سوی آژانس هست// زودتر قطع رابطه کنید
  • ناشناس ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر اسراییل
  • ناشناس ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    از کجا معلوم کار عوامل انحرافی نباشه؟!!!!!!!
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تو نمیخواد خون خودت رو کثیف کنی جوش بیخود هم نزن هر وقت موقعش رسید اونوقت امثال توی بیگانه پرست میفهمند که چطوری مقابل اونها می ایستیم و تنگه رو میبندیم
  • محسن ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا مسئولین یه فکری برای این دانشمندان نمی کنند تا کی باید جوانان دانشمند ترور شوند.
  • حاجی ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کجایبد ای شهیدان خدایی ای برادر شهیدم راهت را ادامه خواهیم داد
  • ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آخه جلبک چی باید بهت گفت اصل خبر رو ول کردی چسبیدی به اینکه مهیب بوده یا نبوده
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باتوجه به اين اينكه اين دشمنيها ادامه دارد ازمسئولين محترم حفاظت كشور درخواست مي شود فكري به حال جناب اقاي جليلي دبيرشوراي عالي امنيت ملي بكنند وبه ايشان بفرمایند ساده زيستي با اين مسائل منافاتي ندارد
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • صدرا ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این مکان چند متری با وزارت اطلاعات فاصله داره
  • ایمان ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    شنیده بودیم خاتمی اسناد و مشخصات دانشمندانمون رو دو دستی تقدیم کرده بوده... حالا باور می کنم...
  • علی ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بیاین دنبال من تا از بچه های ایران مث ناموسم محافظت کنم با اینکه میدونم میان ترورشون کنن بازم هیچی به هیچی
  • پوراستاد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مصيبت وارده را به مقام معظم رهبري و جامعه اساتيد و دانشجويان تسليت عرض نموده مرگ بر آمريكا و اسرائيل.
  • عمل ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    نيروهاي اطلاعات و امنيت با تمام احترامي كه براتون قائلم ميگم اي ول دستتون درد نكنه يكي ديگه هم رفت!!!!!
  • م ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باعرض تسلیت به رهبر معظم وخانوادهدمحترم شهید عالیقدر و مردم شریف دو پیشنهاد دارم 1.دانشمندانواساتید را حتیالامکان در محل کارشان اقامت دهند تحت مراقبت شدید 2.کنترل شدید موتورسوارهای مشکوک روحش شاد
  • مهم نیست ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خیالت راحت منحرفین و فتنه گران دستشون تو دست اربابان اسرائیلی شونه !
  • مجتبی ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق (موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی) شهدا راهتون ادامه داره ...
  • ناشناس ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مثل اینگه نیروهای امنیتی شهر تهران شبها دوغ پر چرب می خورند که همیشه این اتفاقات می افته بعد اونها برای اب وجارو می ایند .حیف این انسانهای ارزشمند
  • امیر اعلم ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    انشا الله که الان مهمان اربابمون ابی عبدالله ست. رحمت و رضوان الهی بر اوباد
  • گمنام ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با سلام و عرض تسليت به مقام شاخص شهدا و امام خامنه اي و خانواده شهيد احمدي روشن.تقدير خداوند بر اين بود كه ايشان اينوگنه رخت سفر ببند.نبودشان تلخ ولي وجو د جوانان رهرو ايشان خشم برانگيز دشمان خواهد بود.يادمان نرود عند ربهم يرزقون.روحش شاد
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ما نفهميديم ايشون دانشمند بودن يا مدير خريد سايت يا استاد دانشگاه شريف . بهرحال خدا رحمتشون كنه
  • ANK ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بكشيد مارا ملت ما بيدارتر مي شود ! تازه مملكتمون هم بيمه تر ميشه
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باعرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری وملت شریف ایران به کشید ماراملت مابیدارترمی شود.این خون هااین ملت ونظام رابیمه می کند.اللهم مرزوقناشهادت فیه صبیله...
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کسی خبری می گذاره سعی کند درست و صحیح عنوان نماید: ایشان یکی از مدیران خوب این مملکت بودند که باز از فارغ التحصیان ممتاز و فعال دانشگاه بوده که متاسفانه توسط افردای ناشناس به درجه شهادت نائل شدند به جای این حرف های مفت که می زنید برای ایشان فاتحه بخوانید و از خداوند متعال طلب مغفرت نمایید
  • sglhk ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    لعن علی عدوک یا حسین خاتمی وکروبی ومیر حسین مرگ بر امریکا وسگ نگهبانش
  • 110 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    الهم العن اول و آخر ظالم....
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چی میگی داداش؟؟؟؟/ یهو بیان همه رو یه جا ترتیبشون رو بدن؟؟؟؟؟؟ این چه حرفیه میزنی؟؟؟
  • w ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    lمرگ بر منافق درودبرشهيدان چرا نبايد از دانشمندان محافظت شود؟
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدمت امام خامنه ای و ملت ایران تسلیت می گویم
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    لعنت لعنت لعنت
  • سمیرا ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر اسراییل و آمریکا و عمال کثیفشون ای شهید قسم به خون پاکت راهت ادامه دارد
  • حاج حبیب ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک ای دشمن خونخوار بدان این دعای تمام جوانان ایرانیست ما هم همچون او منتظریم برای شهادت
  • وحیدنظارت ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اگه این پدر سوخته بی همه چیز رونگیرن یعنی خیلی پلیس این مملکت امنیت اش ضعیف هستش خدا بیامرزدش یه دانشمند کشورمونو کشتن الهی زنده نمونن
  • علی آهور ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    در باغ شهادت را نبستند هنوز......... این شهید عزیز برای آسمانی شدن به جمع لاله هایی از جنس خود پیوست با عرض تسلیت محضر حضرت ولی عصر (عج) و همچنین نائب برحقش امام سید علی خامنه ای روح این شهید قرین رحمت باد.....
  • matey ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این چه وضعیه آقا ... یکی نمیخواد جلوشو بگیره !!!!!!!!!!!!!؟
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    !!!!!!!!!!!manfi nade bisharaf
  • توحید ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مهندس ناشناس. این تروریست های بدبخت دیگه دستشون به دانشمندان هسته ی ما نمی رسه بخاطر همین دارن محقق های ما رو ترور می کنن.
  • مهدی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با سلام و اظهار تاسف و تاثر شدید به خاطر شهادت این دانشمند بزرگ تنها نکته قابل عرض اینکه بنده در حیرتم مگر تربیت یک دانشمند اینچنینی چقدر دراین مملکت ارزان تمام میشود که چنین بی دفاع و با پژو 405 در خیابانهای مملو از درنده صفتان تردد نماید ماشینی که نیاز به توصیف ندارد همان تابوتهای متحرک سالهای نچندان دور که خود به خود منفجر می شد و هموطنان زیادی در این ماشینها زنده زنده می سوختند . چرا موسوی و کروبی که به اندازه پهن الاغ برای این مملکت بازدهی ندارند بلکه دائما ضرر به این کشور میزنند باید با ماشین ضد گلوله و ضد انفجار در خیابان ها راه بروند ولی دانشمندی که برای تربیت او و امثالش باید میلیونها هزینه نمود و خود به تنهایی صدها میلیون دلار ارزش فقط مادی آنست (ارزشهای معنوی شان که بماند البته در نزد خداوند کریم محفوظ است ) باید با پژو 405 تردد نماید. بنده احساس میکنم که دربین مسئولین این کشور افرادی وجود دارند که اینچنین به دشمنان خبیث این ملت میدان داده اند که در روز روشن بیایند و بهترین و برجسته ترین دانشمند مان را تنها بایک بمب چند دلاری از بین ببرند تا به کی آزمون و خطا مگر دشمن صهیونیستی چقدر باید در این مملکت جولان داده و با آبروی نظام بازی کند تا آقایان به خود بیایند آیا شما در مقابل صهیونیست ها اینقدر دست و پا بسته اید که حتی قادر به انجام مقابله به مثلی بسیار ساده تر از آنچه صهیونیست ها در این مملکت انجام میدهند نیستید . لازم به ذکر است که ما هر چه در حال حاضر میکشیم از فتنه دو سال قبل و خیانت سران ملعون آن به این مملکت میکشیم زیرا از زمان به پا شدن آتش این فتنه تا کنون چندین دانشمند برجسته مملکت به وسیله صهیونیست های خبیث و عاملین جنایتکار آنان در خون پاک خود غلتیده اند پس به جاست که قوه قضاییه ما به غیرت در آمده و این ملحدین از خدا بی خبر یعنی سران ملعون فتنه را به پای میز محاکمه کشیده و بخشی از انتقام ملت و خون این شهدا را از این دشمنان خدا وخلق او بگیرد والسلام علی من اتبع الهدی.
  • ایمان زنگنه ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    که چی/بچه های مظلوم و مقتدر وزارت بزودی این حرومزاده هارو دستگیر میکنند/لبیک یا حسین
  • سيد ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خوشا با خون به استقبال اربعين ارباب رفتن.....
  • عاشق ولایت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    درود بر شهدا و درود بر ایران سر فراز مرگ بر منافقین خارجی و داخلی که سکوت را برای خود انتخاب کرده اند چگونه با دیدن ای صحنه ها باز هم سکوت کرده اید و دارید دشمن را روحیه می دهید ...... و به تروریستها میگم که خون پاک ای جوانان خدایی و مؤمن هیچ وقت بی قصاص نمیمونه و خدا عمل شما را رسوا خواهد کرد ای کور دلان منافق و منحرف با این کارها چی را میخاین ثابت کنید؟ احمقیتون را . که هستید . بی شعوریتون را که هستید .. شما هم برین پیش دوستاتون در لندن و آمریکا لعنت خدا و بندگانش برشما باد . به شما جواب میدهیم در انتخابات .
  • سید مصطفی ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بخدا منم ناراحتم!!! خدا رحمتش کنه... چرا زودی همه رو منافق درنظر میگیرید؟ صبح یه عکس نصفه و نیمه بیشتر نبود!! منم که به تیترهای همیشه مسخره مشرق اعتراض دارم اینو گفتم! اصل قضیه جای خود مرگ بر اسرائیل خیالتون راحت شد؟! ادب داشته باشید
  • بسیجی گمنام ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آخه تو چی از کارهای امنیتی و اطلاعاتی میفهمی که میای دستگاه های امنیتی را میبری زیر سوال هویج؟!! 4 تا سگ ول کنن تو محلتون نمیتونی امنیت محله را برقرار کنی اونوقت میای میگی امنیتی ها دوغ میخورند؟؟ بدبخت اگر دوغ خورده بودند که الان ایرانی در کار نبود. چرا انقدر احمقی تو...
  • توحید ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    سید مصطفی عزیز .تو سید هستی از امثال شما بعیده چنین حرفی بزنی کاش فقط دو دقیقه فکر میکردی.
  • سید مصطفی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    درضمن بخاطر توصیه بجای من، مشرق کلمه مهیب رو از توی تیترش حذف کرد! (من صبح با دیدن مشرق فکر کردم این دومین انفجاره... واسه همین عصبانی شدم)
  • مصطفی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    راه شهادت هنوز باز است بیا تا برویم... ای دانشجویان عزیز عزم خود را جزم کنید و در راه کسب هر چه بیشتر علم و پیشرفت این مهم گام بردارید تا بینی منافقان و دشمنان را به خاک بمالیم مرگ بر منافق مرگ بر اسرائیل درود بر شهیدان لبیک یا خامنه ای
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با سلام یک سوال فنی مگه نه اینکه اونها دشمنند و دارند دشمنی میکنند چرا جمهوری اسلامی ایران مقابله به مثل نمیکنه؟؟لطفا این سوال منو جواب بدید یاعلی...
  • مصطفی احمدی روشن ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    امریکای تروریست .. بدان که همه ما احمدی روشن هستیم... اگر امروز احمدی روشن را از ما گرفتی بدان که خون او در رگ ده ها نفر دیگر خواهد جوشید و ده ها احمدی روشن و ده ها شهریاری به بار خواهد آورد ... کل دانشگاه شریف احمدی روشن است.. یک شریفی
  • علی ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با تبریک وتسلیت به ملت بزرگ ایران در یک کلام باید اقدام متقابل کرد
  • وحید ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    از رفقای موسوی و خاتمی بیش از این انتظاری نیست اما کور خوندند ما همه سرباز خامنه ای و نترسیم ایران اسرائیل نیست که تموم بشه ما هفت هزار ساله که هستیم
  • علی کوشا ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آقا یا خانم ناشناس. شما بایستی متوجه باشید که "مدیر خرید" چنین سایتی، مستلزم "دانشمتد" بودن است. دقت کنید که بستنی و شکلات که خرید و فروش نمیکنند! صحبت تجهیزات های تک و محرمانه است.
  • علی کوشا ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    پاسخ به آقای بسیجی گمنام! اولاً و از همه مهم تر: مؤدب باش. ثانیاً؛ کشته شدن یک شهروند یعنی کاهش فاکتور امنیت. پس نمی توانید ادعا کنید که امنیت تغییری نکرده و ترور در آن نقشی ندارد. ثالثاً، همه می دانند که دشمنان برای مقابله با کشورمان منسجم عمل می کنند و الحق فائق آمدن بر همه طرح های آنان کار طاقت فرسایی است، ولی فراموش نکنید که امنیت حق همه مردم (از جمله دانشمندان و مدیران علمی کشور) است.
  • amin ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    واقعا جای تاسف داره که این دانشمند جوان که تا سالها می توانست به ملت ایران خدمت کند به شهادت برسه مرگ بر منافق مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بنام خدا با سلام آقائي که با نام بسيجي گمنام پيغام گذاشته و در نقد پيام ديگري مطلب نوشته توجه داشته باشد که بسيجي بودن به لغلغه زباني نيست به به عمل و کردار است . بسيجي بددهن نيست و احترام نگه مي دارد.
  • کوثری ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خیلی ناراحتم از این اتفاق. برام سوال شده چرا محافظت خاصی برا چنین دانشمندایی اجرا نمیشه؟
  • حمیدرضا ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    یک نفر از سران سبزهای لجنی بپرسه آن زمانی که یک مشت آشغال ضد انقلاب و ضد خدا و بهائی بدست انتقام خدا گگرفتار شده جان کثیفشان ازتنشان خارج شد با هیاهو و جنجال و اشک تمساح به آن عنوان قتل هایز زنجیره ای دادید در حالی که هیچکدامشان برای خدا و دین و یا حداقل برای ایران هم ارزشی نداشتند . ولی برای شهادت این گلهای بوستان انقلاب اسلامی ایران که هر کدام به تنهائی ارزشی برابر هزاران هزار بار بیشتر از تمامی این عناصر خود فروخت داشته این انسان نماهای سفله خفقان گرفته و این قتل عام ابن سیناها و رازی ها و حیان های زمان را ندیده میگیرند. درود بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و آخرین ایشان شهید احمدی روشن مرگ بر دین فروشان وطن فروش بی غیرت
  • کبانی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    هر چند همچو گل همه بر باد رفته اند هرگز گمان مدار كه از یاد رفته اند اینان نه آن گل اند كه گویی در این بهار از یاد رفته اند چو بر باد رفته اند اینان نه آهویند كه گویی دریغ و حیف در چنگ ظالمانه صیاد رفته اند جای دریغ نیست بر ایشان كه این گروه با عزم آهنین و دل شاد رفته اند « استاد » گفته بود كه با جان و دل به پیش اینان بنا به گفته استاد رفته اند
  • ایمان ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش ودر این عصبانیت بمیر
  • حسن ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خواهشا اگه مطلبي داريد از شخصيت حقوقي استفاده نكنيد از شخصيت حقيقي خود استفاده كنيد وگرنه من هم مي تونم ادعا كنم رييس جمهور فلان كشورم !!! كنتور كه نميندازه !
  • rad ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    1 0
    وظیفه محافظت از شخصیت ها (سیاسی و علمی ) طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است نه وزارت اطلاعات !!!!!!!!!!!
  • مهرداد ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    فیلم ضیط شده دوربین های مدار بسته رو منتشر کنید! در تلویزون نشون بدین... شاید کسی تونسط شناساییشون کنه!
  • علی علیزاده ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باسلام:به تمام عزیزانی که از این عمل ناجوانمردانه احساساتشان جریحه دارشده وحرف از ضعف امنیتی میزنند ویا محافظت از دانشمندان وغیره.اولا تمام برادرانی که قدم در راههای اینچنینی میگزارند از قبل فکر کرده اند که بعضی مشاغل کلیدی مخاطره آمیز است.دوم عزیزان بدانید خط مقدم جبهه نبرد با دشمنان همان خیابانی است که این عزیز شهید شد ودر خط نبرد حلوا خیر نمیکنند .اگر اینجور بود میبایستی در هشت سال دفاع مقدس برای هر رزمنده ای یک محافظ قرار میدادند .رزمندگان مهم نبودند وفقط دانشمندان و نخبه ها اهمیت دارند ؟سوم در نبرد محلی داریم بنام نقطه رهائی .یعنی هر فرد به هر امکاناتی که دارد باید خودش نبرد کند و وابسته به کسی نباشد . نقطه رهائی و خاکریز این شهید همان مکانی بود که به میهمانی خدا رفت.چهارم اگر مسلمان هستیم باید کلام خداوند را گوش گنیم که همه انسانها اجلی دارند و مقدر شده این شهید بدست دو نفر خیانتکار نا مسلمان به هر وسیله به دیدار حق برود. اگر این شهید در حادثه رانندگی فوت میکرد باز هم قضاوت میکردید فلان ؟فکر نمیکنم نقطه ای نظر به سایت مشرق میفرستادید.خداوند میفرماید :همچنین قرار دادیم دشمنی از گناهکاران برای هر رسولی که جانش را بگیرد. فراموش نکنید هیچ برکی و رخدادی در عالم بوقوع نمیرسد مگر به فرمان خداوند.خداوند منت قرار داد تا این شهید اینکونه بشهادت نائل شود تا هم برای خودش وهم در برابر خداوند سربلند باشد وافتخاری برای کشور جمهوری اسلامی تا تمام دنیا بدانند بر مردم ما ظلم واقع میشود و برعکس مارا ضد حقوق بشر معرفی مینمایند. در آخر امیدوارم برادران بجای نوشتن منفی فاتحه ای به روح مطهر این شهید بفرستند واز خداوند طلب صبر نمایند برای مادرش همسرش وتمام عزیزانی که این عمل منفور داغدارشان کرده ودر مراسم مربوط به این شهید شرکت کنید که حضورتان مشتی بر دهان استکبار باشد تا دشمنان بدانند کشور ما مملو از دانشمند و متخصص هست.انشاءا... خداوند امانتی را که به این کشور داد ودر مقام شهید تحویل گرفت قبول فرماید. و من ا... التوفیق
  • بسیجیان ورامین ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • فاطمه ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ما کم نمیشیم...هر چی هخم که درد ببینیم فقط جسورتر میشیم که محکمتر با باور بیشتر با یقین بکوبیم تو دهن استکبار شکر خدایی که دشمنان حق رو احمق آفرید
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آیا وقت آن نرسیده است به این حیوانات انسان نما(آمریکا،اسرائیل و ایادیش)فهماند که کارشان بدون پاسخ نمی ماند؟باید این سگ ها را در لانه هایشان از بین برد تا دیگر اینگونه اقدامات حیوانی و ناجوانمردانه را انجام ندهند.تصور کنید آنها که اینقدر بدون حیاء دانشمندان ایران را ترور میکنند،چند نفر از دانشمندان بی پناه کشورهایی مانند عراق را به شهادت رسانده اند.آیا وقت آن نرسیده است که کشورهای اسلامی در این خصوص به اتحاد برسند؟
  • میثم ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    من موندم این منفی ها از کجا می آد
  • صلواتی از نهضت جهانی صلوات ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بسمه تعالی-با صلوات بر محمد وآل محمد ودرودو سلام بر امام و شهدا بخصوص این عزیزان که با خون پاکشان درخت تناور انقلاب اسلامی را آبیاری کرده وریشه ظلم واستکبار جهانی راخواهند کند نهضت جهانی صلوات ضمن عرض تبریک وتسلیت به پیشگاه خضرت امام زمان(ع) ورهبر فرزانه انقلاب 14 صلوات به نام چهارده معصوم (ع)به ارواح تمامی شهدای اسلام واین لاله های پرپر شده تقدیم مینماید اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این منفی به شما به دلیل بی ادبی شما بود دلیل بر این نیست که چنین واقعه ای شدیدا محکوم نشه مگر بر منافق
  • منم بختیاری ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اگر ایران نداشتی بختیاری چه کس می کرد در تو مرز داری ما خوزستانی ها 8سال دفاع کردی اگر پایش بیفتد800سال دیگر هم دفاع خواهیم کرد از ایران سرای خوبان وعاشقان. شهادت دانشمند ایرانی را به جامعه آزادی خواه جهان تسلیت می گویم
  • محسن ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بکشید ما را ...ملت ما بیدارتر می شود... خون شهیدان است که اسلام را زنده نگه داشته است. ما هنوز 70 میلیون نفر دیگر داریم....
  • حاج حمزه ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اللهم الرزقنی شهاده فی سبیلک
  • حاج حمزه ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    برادری عزیزی که اسمتونو گذاشتین بسیجی گمنام متاسفانه بخاطر بی ادبی شما دیگه این اسم برازنده شما نیست..لطفا یه اسم دیگه انتخاب کن
  • سید ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با توجه به پر هزینه بودن عملیات ترور من احتمال می دهم هدف شخص دیگری بوده و هست و احتمال وجود بیش از یک تیم ترور وجود دارد. برای یافتن عاملان این جنایت هم باید علاوه بر کنترل مسیر حرکت موتورسیکلت، روی چگونگی لو رفتن مسیر حرکت شهید کار شود. ان شاء الله به زودی عاملان این جنایت و ترور شهید شهریاری هر چه زودتر به سزای جنایت خود خواهند رسید.
  • حاج حمزه ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مسئول خرید چیپس و پفک که نبودن ایشون یک کالای علمی رو یک عالم و دانشمند باید تشخیص خریدشو داشته باشه
  • میثم ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به نام خدا با عرض تسلیت بمناسبت ایام اربعین حسینی و شهادت شهید احمدی ، وهمراه وی که در راه جهاد علم و دانش وخودکفایی وپویایی نظام جمهوری اسلامی ایران جان خودرا نثار ارزش های انقلاب اسلامی کردند . جهانینان بدانند ، که تا نفش در کالبدمان هست دست از پیرومرادمان خامنه ای عزیز برنمی داریم و گوش بفرامین اوهستیم وخواهیم بود و در راه اعتلای اریان اسلامی در مقابل زرو زور وتزویر خواهیم ایستاد و ایران را به اوج وسرآمد علم و دانش وفن آوری روز دنیا می رسانیم و ثابت می کنیم که ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند .
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باید یک شهرک محافظت شده خارج از شهرها برای کنار هم قرار دادن خانواده و کار آنها ساخته بشه همان کاری که قدرت های جهانی می کنند ایران که قدر هست نیست؟
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    نه پیامبر و نه ائمه به ترور اعتقاد نداشتند یادتون باشه که ما شهدا را از دست نداده ایم بلکه آنها رو بدست آورده ایم
  • عبد الامام الخامنه ای ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باعرض تسلیت به امام خامنه ای......... دوستان چرا با الفاظ بازی میکنید.....امام خامنه ای تنها هستند....بهتراست که ما جوانان از مصائب به وجود اومده درس بگیریم و با بهتر درس خواندنمان مراتب تحصیلاترات را بگذرانیم تا به درد امام خامنه ای بخوریم.............اللهم حفض مرجعنا و امامنا الخامنه ای.............
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اکثر کارمندان انرژی هسته ای افراد نخبه هستند ایشون که از مغزهای غنی سازی ایران بودند
  • محمد ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام بر شهیدان راه خدا ،سلام بر آنانی که بر کرانه ازلی و ابدی وجود نشسته اند،خوشا بحال این ستاره های درخشان آسمان انقلاب،. . . . .
  • امیر ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    وقتی خبر خوندم اشکم در امد چرا چرا ...........
  • alirezal ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    واقاعا چه دنیایه کثیفی خدا به دادمون برسه اینلیی که اینکارارو میکنن بدون شک خدا رو نمیشنشاسن.
  • علیرضا ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با اعدام جاسوس آمریکایی در محل شهادت این شهید مقابله به مثل شود
  • سهیل ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    من شخصا میخوام چندتا صهیونیست را هلاک کنم ای کاش فرصت جنگ با صهیو نیستها برام پیش می اومد
  • جیمی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بابا مگه قرار نبود از اینها محافظت بشه ؟ از نوه های بعضی از آقازاده ها آنچنان محافظت میشه که نمیتونی یه 1 کیلو متریشون بریم .....حیف و 10000000 حیف...کی مقصره ؟
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    گر حسيني شدي،ترك سر كن،عزم پرواز بي بال وپر كن،پيش از آن كز تو ذلت بسازند،خانه ي ظلم زير وزبر كن.(منتظر پاسخ قاطع مسوولانيم)
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    شما گیراییت پایینه
  • یعقوب ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    نذارید گلهای بوستان انقلاب و امام پرپر شوند به بعضی ها که حرف مفت و به هموطنشون اهانت میکنند میگم درست نیست شرم کنید .
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دشمنان ما ابله تر از آنند که بتوانند بفهمند که: 1- ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. بنابراین با این ترورهای کور ازپا درنمی آید. 2-هر شهیدی که می رود هزاران جوان و بزرگسال را به راه خود دعوت و آنانرا تشجیع می کند و راه را زنده تر می کند.(نشانش همین کامنت ها است که قطره ای از دریاست) 3- ده سال قبل کم کم بعضی ها می گفتند چرا اینقدر مرگ بر امریکا و اسراییل می گویید اما با این حرکات دشمنان ما بخصوص از دو سال گذشته این شعارها زنده تر و زنده تر می شود. 4-همین شعارهای مرگ بر امریکا و اسراییل و انگلیس است که نفرین های خالصانه ای است که باعث شده امریکا ، اسراییل، انگلیس، آلمان، فرانسه و... همه با هم به دردسر و درسراشیبی سقوط افتاده اند. پس بازهم مرگ بر اسراییل و امریکا و انگلیس و همه دشمنانی که در عاشورای سال 88 یزیدی بودنشان برملا شد.
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به خاطر خدا دولت مواظب دانشمندان عزيزمان باشد .شهادت يك دانشمند شهادت يك ملت است.دولت سستي نكند.
  • آرش طاهری ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    هر که را نیست سر سر دادن برگردد زان که خورشید در این معرکه بی سر گردد دست او مثل ابالفضل بیافتد بر خاک با حسین ابن علی هرکه برادر گردد درود بر شهیدان ؛ این راست قامتان تاریخ ؛ فدای قطرات خونتان ؛ به شرافت و غیرتمان قسم که ما هم تا آخرین قطره خون حامی و ادامه دهنده راه روشن و حق شما خواهیم بود.
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آیا این ذلت نیست که ایران شاهد ترورها باشد و اقدامی نکند و تهدیدی از ما نشنوند؟ ما که می گوییم راهبرد ما در دریاها تغییر کرده و وارد فاز حضور نظامی تهدید آمیز در برابر غرب شده ایم آیا اینجا نباید وارد فاز تهدید ( البته متناسب با این مورد ) شویم؟
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدایا! توفیق تداوم راه این عزیزان را نصیب ما بگردان و نگذار تا اماممان دیگر بار نوای این عمار سر دهد. خدایا! جز تو کسی نمی تواند یار و غمخوار جگر پاره پاره خانواده این عزیز باشد، با کمک به جوانان این مرز و بوم کاری کن تا تداوم راه این شهید، موجب شادی دل خانواده این شهید بزرگوار و حضرت آقا شود
  • کوبنده ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ما دانشجویان این جنایت شنیع را محکوم می کنیم و اعلام می داریم ما هرگز از اهداف خود دست برنمیداریم و جانمان را برای مردم وطنمان می دهیم. هر چه قدر می توانید ما را بکشید ما را بکشید بکشید، ما از هدف خود دست برنمی داریم.
  • محمد ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    عربا عربا یا علی اکبر
  • ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مرگ بر موسوی مرگ بر کروبی مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافقین خائن مرگ بر انگلیس
  • احسان ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    الهی این شهیدان را در راه انتظار منتقم خون شهیدان، مهدی آل محمد، آن شمشیر دو دمه به دست، همانی که بشارت قیامش را در زبور و تورات انجیل و قرآن هم آوردی، همانی که 313 تن یاریش خواهند نمود، از این امت شهید پرور ولایت مدار بپذیر و ما را هم از شهیدان این راه قرار بده. الهی آمین
  • مبهوت ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا رحمتش کند نمی دانم چرا جوابشان قاطعانه داده نمی شود تا هوس چنین حماقت هایی را نکنند
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    لعنت بر هر کی که منفی داده
  • مختار ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    سکوت هر مسلمان خیانت است به قران
  • سرباز ایران ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تا زنده ایم رزمنده ایم لبیک یا خامنه ای
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    حالا دیدید چرا باید خط مقاومت در لبنان و سوریه و غزه تقویت شود
  • افسانه ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خداوند دست استکبار رو قطع کنه به حق قدمهای نارنین آقا امام زمان *این شخص بزرگوار رفیق چندین ساله برادرم . همشهریم(همدان) بود* جهت خشنودی روحش و تعجیل فرج به اندازه مهرت صلوات***
  • امیر ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    توفیق شهادت نصیب هر کسی نمی شود. خدایش بیامرزد و مطمئناً پذیرفته و آمرزیده شده است. اما آنهایی که مانده اید راه شهادت همیشه باز است و شهادت کمتری بهای پایداری بر سر عقیده و پایبندی و سرافراز خواستن وطن است. پس ای آنانکه در غم استاد جوان داغدارید و افسوس می خورید بیدار شوید و پرچم افتخار ایران را برفرازید.
  • hossein ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    من یک دانشجو ام. از این پس باید خون خود را نه بر زمین، که در قلم بریزم. قلبم از این خبر آتش گرفت...
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اسراییل بی تربیت
  • داریوش بهمنیار ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    روحت شاد سید بزرگوار سلام ما را به جدت برسان و بگو که به مسلمین عزت بدهد و به منافقان داخل و خارج و به کافران ذلت بدهد انشاالله
  • محافظ ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    با سلام و صلوات به روح پرفتوح استاد الغرض جهت روشن شدن برخی ابهامات دوستان لازم می دانم نکته ای را توضیح دهم. پس از اقدامات یری قبل دشمنان نظام علیه دانشمندان هسته ای ایران نظام جمهوری اسلامی با درایت مقام معظم رهبری برای تمام فارق التحصیلان رشته دکتری در علوم هستهای و اتمی ، بسته به نوع کار و مسئولیتشان بین 1 تا 6 محافظ گماشته اند. در انفجار اخیر نیز 2 همراه استاد از محامظان یگان نصر بوده اند که زخمی شده اند. لیکن شناسایی این نوع عملیات که در حال حرکت و برنامه قبلی اتفاق افتاده کار سختی است. مسلما با این اتفاق اخیر نیز میزان حفاظت از این شخصیت ها بیشتر خواهد شد.یا حق.
  • ایرانی ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    چرا از آمریکا کینه دارید!!!!!!!!واقعا مطمئن هستید کاره آمریکا بوده؟؟؟؟؟؟؟ حالا اسرائیل بگه اینکارو کن!!!اون کسی که اقدام کرده ایرانی بوده!!!بنابراین میشه نتیجه گرفت تو این مملکنت یه عده بی اراده و بی دین پر شده!!!!!!!!!متاسفم
  • آروین ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    درود بر هموطن عزیز در داخل کشور. من یک دانشجو ایرانی‌ از اروپا دارم این پیغام مینویسم و شهید شدن برادر روشن من رو خیلی‌ ناراحت کرد. پس من یک پیشنهادی دارم برای دستگیر کردن این چند حیوان (البته توهینی به حیوانات نشه) و دوست دارم که مردم عزیزمون این پیشنهاد من رو به پلیس منتقل کنند، اگر می‌شه از طریقه تلفن یا هر وسیله دیگر. برای دستگیر کردن قاتلین باید مرزهای کشورمون رو ببندیم توی ۴۸ ساعت آینده. یعنی‌ مرزهای پاکستان،عراق،ترکیه،افغانستان،ترکمنستان و آذربایجان. کنترل در فرودگاه‌ها باید بیشتر بشه یا اگر لازم باشه باید مامورین عزیزمون فرودگاه رو ببندن برای بر رسی‌ قاتلین احتمال داره از تهران فرار کرده باشن، پس حضورشون در استانهای نزدیک در تهران خیلی‌ زیاد هست. برای پیدا کردن قاتلین هلیکوپترهای نظامی هم خیلی‌ واجب هست. ماموران اطلاعاتی سعی‌ تلاش بکنن و همکاری با پلیس این حیوانات رو دستگیر کنین. اگر کاری از من بر میاد حتما من می‌شنوم. دوست دارم به کشورم خدمت کنم. خون شهیدمون پایمال نشه یک ایرانی‌ وطن دوست
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    دیگه وقت آن فرارسیده که اسرائیل و برخی کشورهای خاص منطقه که خواهان تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند سیلی حیدری از ملت ایران دریافت کنند
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    ایکاش بجای بعضی از اشخاص که هیچ کاره هستند محا فظ میگذارند برای این سرمایه ها ی ملی محافظ بگذارند تا به این راحتی دست دشمنان اسلام و ایران این عزیزان زا از دانشگاه ها و ایران عزیز نگیرند دز ضمن ایکاش به هم توهین نکنیم و درد دلهایمان را به گوش هم برسانیم
  • خادم الزهرا ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    این بنده خدا مگه چی گفته رای منفی دادید؟؟ آهان حتما ضد انقلاب هستید ای منفی های بی شعور خدا این شهید عزیزمون رو با شهدای کربلا محشور کنه انشالله
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    الان حتما پیش اباعبدالله هستش مطمئن باش
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به خانواده محترم ایشان پدر و مادر وهمسرشان، شهادت این اسوه ایمان ودانش را تبریک وتسلیت عرض میکنم روحش شاد. ودشمنان بدانند خون هر شهیدی که بزمین بریزد از اثر آن خون هزاران جوان نخبه و ارزشی دیگر بوجود خواهد آمد .مرگ بر امریکا واسراییل ومنافق
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا لعنت کنه عاملان این حوادث رو
  • ایرانی ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    آقا این یعنی اینکه آمریکا غیر از این کارا دیگه هیچ غلطی نمی تونه بکنه که البته تو همینشم مونده
  • عاشق شهادت ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خوشا علمی که پایانش شهادت است
  • محمد ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    می خواهم رشته ام را عوض کنم و شیمی بخونم
  • علی ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    عزیزم باید متمدن بود. آنها باید ما را بکشند و وزارت خارجه ما هم ابراز انزجار کند و عده ای بی خیال موج سوار نوسانات قیمت ارز شوند و مردم هم حداکثر راهپیمایی کنند و تمام. برخی از سیاست بازان قسمتی از غیرت مردم و مسوولین را دزدیدند.
  • محمد ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    100 تا منطقی تره که بفهمن ما با مشت دهان متجاوز را خُرد میکنیم
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    سگ هار را بکشید.
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    بالاخره باید منفی بده که بگن دادی ببرنش جهنم دیگه. افراد امتحان میشن خودشونو رو می کنن. خدایا مثبت دهنده ها رو عاقبت به خیر کن.
  • محمد ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مصطفی اگه خون از دماغت بیاد به همه میگی جراحت و زخم عمیق یا مهیب بهت عارض شده نه ؟ حالا دانشمند و عزیزی رو ترور کردن ! چه کلامی باید گفت ؟
  • غلام قنبر ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    حفاظت؟ بگید یه بار دیگه اینکارو بکنن راکتور شیطانی دیمونا رو توی اسرائیل می زنیم. به وحشیگری و ترسو بودن (هر دو توام) سران رده بالای صهیونیسم کسی وجود شاید نداشته باشه. هر کس فکر کنه حرفی غیر از زور می فهمند این بنی امیه های زمان اشتباه می کنه.
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    حالا خبری هم نیست از این همه آدم دو سه تا رو زور زدن شهید کردن. اما از طرف دیگه آدم وسوسه میشه دعا کنه نفر بعدی باشه و شهید بشه! بریم تو کار هسته ای!
  • علی ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    رفته بودن بطور انسانی شهید بشن!
  • حق گو ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    البته بعد از شهادت استاد تمام انسانیت در دانشگاه شریف شدند. قابل توجه مشروطیهای ترم اول انسانیت در دانشکده فیزیک شریف.
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    کجای خبر ضد و نقیض بوده؟
  • علی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اسرائیل و آمریکا که می خوان حمله کنن بالاخره به ایران. اولی مثل سگ می ترسه و دومی فکر می کنه خیلی ضرر می کنه پس در نتیجه می ترسه. فقط یک احمق جمهوریخواه کمه که با بی عقلی تصمیم بگیره که اونم ظاهرا توی راهه. پس اگر یکی دیگه زدن از ما بزنیم این راکتور دیمونا رو (قبلش اعلام بشه که اگر شعور دارن قضیه رو متوقف کنن).
  • رضا عباسی ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    به نام خدا ای شهید عزیز ناراختیم که گلی زیبا چون تورا از دست دادیم اما خوشحالیم که: 1- خون تو گلهای زیبای دیگری را دراین دیار پرورش میدهد. 2- خوشحالیم که خواهیم دید چشم قاتلین و مسببین آن به زودی از حیرت پیشرفت کشور بدست جوانانی چون تو گرد و کور خواهد شد. - سلام ما را به شهدای انقلاب ، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای سازندگی برسان . التماس دعا-رضا عباسی دبیر هنرستانهای مازندران
  • احمدزاده ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    خدا ازشون نگذره كه اين بنده مخلص خدا رو به شهادت رسوندن شهادت مبارك همسنگر
  • دشمن تروریستها ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    لعنت خدا بر تروریست ها
  • داودی.... ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    اینها حرف مفت نیست عزیزم.....اعتقاد یک ملته...
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    مشکل از فهم شماست !!!
  • داودی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    باید هر چه سریعتر جاسوس دستگیر شده امیر میرزایی حکمت را مقابل لانه جاسوسی و به صورت علنی اعدام کرد....
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    همه میدونن کار صهیونیسته خودشم بعهده گرفته اون وقت شما تشکیک میندازی ؟
  • داودی ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    تنگه هرمز رو میشه بست.....دهن مردم رو نمیشه بست....
  • داودی ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    یا رب به دلم محبتت افزون کن/دنیا و محبتش از آن بیرون کن/پهلوی مرا شبیه زهرا(س)گردان/سجاده نشین مثل علی(ع)در خون کن/......داودی
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
    0 0
    یعنی چرت گفتی در حد دکترا نادون مطالعه کن و تحقیق ، 32 ساله فارغ التحصیل دکتری شریف ، کلی مقاله علمی در نشریات معتبر دنیا و... تو دیگه میخوای اعتبار علمی شهید رو زیر سوال ببری ؟
  • غ-خ ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    السلام علیکم ایها الشهداء والصدیقین اللهم احفظ قائدنا امامنا الخامنه ای الی ظهور المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف علیه السلام بحق دماء الحسین و اولاد الحسین و اصحاب الحسین علیهم السلام اللّهُمَّ صَلِّ عَلي فاطمةَ و اَبيها و بَعلِِها وَ بَنيها وَالسِّرِّ المُستَودَعِ فيها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم واحشرنا معهم و العن اعدائهم اجمعين الي يوم الدين في هذه الساعه و في كل ساعه ان شاءالله
  • محسن ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    به خدا قسم با این کارا فقط اراده ما رو قوی تر میکنن بدونن من تا ته قضیه به تنهایی میرم و مطمئن هستم بقیه هم برای این که خون این افراد پایمال نشه هر کاری میکنن
  • سعید ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دوستان خواهشا این بحث و جدل ها رو ول کنید به اصل موضوع فکر کنید که راه حل این مصیبت ها چیه
  • yas ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    donbale chi migardin moghaser?shahid ahmadi khub jaii rafte.donya o akheratesho baham az khoda gerefte.asheghe vagheii bude.khoda ham behesh liaghate shahadat dade.tasliat be khodemun migam .be bazi javunamun ke hanuz be khodeshun nayumadan.khosh be haletun ostad...
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    "شهید احمدی روشن از شاگردان آیت الله خوشوقت بود" "به گفته دوستان وی شهید احمدی روشن شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بوده است. معاون بازرگانی سایت نطنز شخصی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بوده است. وی در دوران دانشجویی معاون فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بوده است. همچنین وی در راهپیمایی عظیم 9دی 88 روز تجدید بیعت با ولایت حضور داشته است."
  • من فرزند حسینم ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظر من تیتر اخبار رسانه ای باید این جمله حضرت امام باشه : بکشید ما را ما زنده تر میشویم
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    دل آدم واقعا می سوزه. مملکتمون 2 تا آدم حسابی ام داره می زنن می کشن.
  • saman ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    به سردار سلیمانی.به نظر من شما تنها پاسخگو این نامردها هستید. سردار چشم وگوش انتظاریم
  • isar ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مارابکشید مازنده تر میشویم
  • حمید ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    از ماست که بر ماست وقتی به این دانشمندا اهمیت نمیدیم همین میشه دیگه الان من خودم یه نخبه علمی ام یا مارو حمایت کنید یا بگید بیان منو ترور کنن خسته شدم از زندگی.... میخام جام شهادتو برم بالا خانوادم لاقل... صلوات
  • سرباز ولایت ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    کاش برای هر اقدام تروریستی که اسراییلی ها علیه دانشمندان هسته ای مون انجام میدادن ما هم 10 موشک به تل آویو میزدیم تا دیگه ازین غلطا نکنن
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    خون میدهیم تا این کشور زنده و استوار بماند السلام علی الشهدا
  • a.m ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ما تا آخر ایستاده ایم به عشق ظهور حضرت عشق که این رضای خدای عشق است و ما سر به خاکیم در رضای او
  • الف صاد ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    شهید احمدی روشن در پروژه مشترک در خصوص ساخت غشا‌های پلیمری برای جداسازی گاز فعالیت می‌کرده است
  • الف صاد ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    جالبه که ضدانقلاب خارج نشین خودشون رو از کشور جدا می دونن !!! جناب بهنام خان شما نگران نباش ،بلدیم چه جوری تنگه رو ببندیم ؛اگه باور نداری از اربابات بپرس که هنوز هیچی نشده خودشون رو خیس کردن
  • بسیجی گمنام ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    سلام علیکم. آقای علی کوشا... هیچ دستگاه امنیتی و اطلاعاتی در دنیا نمیتواند تضمین صد در صدی امنیت کشورش را بدهد . حالا که کشور ما در جنگ اطلاعاتی سنگینی قرار دارد یک مورد ترور کور نشانه ی ضعف دستگاه اطلاعاتی ما نیست.و نباید گفت این مجاهدان خاموش و بی ادعا دوغ پر چرب میخورند.!! همه از این ترور ناراحتیم ولی دستگاه های امنیتی را نباید زیر سوال برد.. چه بسا اتفاقات بسیاری که جلویشان گرفته شد و هیچ صدایی از وزارت یا سایر دستگاه ها بیرون نیامد و کسی نفهمید. بی انصاف نباشید.. در ضمن دوستانی که گفتند مودب صحبت کنم... حتما این ضرب المثل را شنیدید که میگویند جواب های هوی است... جواب سنگ ، کلوخ..و حتما حدیث حضرت علی (ع) را شنیده اید که میفرمایند سنگ را به همان جا که آمد برگردان... وقتی کسی توهین و تمسخر میکنه جوابش باید با توهین و تمسخر باشد...یا علی
  • گمنام ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    رحيمي در ادامه با اشاره به اين‌كه اينگونه اقدامات مصداق بارز تروريسم دولتي است، افزود: قطعا پيام مظلوميت دانشمندان و فرهيختگان را به گوش همه جهانيان خواهيم رساند و دشمنان ملت ايران را در عالم با رسوايي مواجه خواهيم كرد. (سوال من اینه که برای قبلی ها چکار کردید که برای ایشون انجام بدید؟ چند تا قطعنامه صادر کردید علیه اسرائیل که حالا دلمون به شما خوش باشه؟ تو دنیا کی حرف شما رو گوش می کنه با اون آقای صالحیتون؟ کی می خواین جواب این سوالها رو بدین؟)
  • سید ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    خون شهیدان ضامن پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی.مرگ بر حزب شیطان
  • سارا ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    کی گفته علامه فقط انسانیه؟ هم پزشکی داره هم فنی مهندسی داره هم پایه نمیدونی الکی حرف نزن
  • mohamah mahdi ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    داداش حرف حق تلخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    عالی من هم با تو موافقم!
  • ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ما بجای اينكه در اين صفحه با هم بجنگيم و بيكديگر بدو بيرا بگوئيم بايد در اين موقع حساس كه همه ما را در فشار گذاشته‏اندباهم همدست شويم و مقصر را بشناسيم از نظر من دستگاههای ما كار را برای دشمن آسان كردند چون آنها موظف به حفظ جان دانشمندان ما هستند ولی از اين كار سر باز زدند چطور ما ميخواهيم قرت برجسته دنيا باشيم ولی از عهده وظائف خيلی آسان بر نميآئيم توجه كنيد اين قدرت موساد نيست بلكه ناتواني‏ماست
  • مخلوق خدا ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تو کی هستی که واسه جان انسان ها ارزش گزاری می کنی، چرا این قیاس شیطانی باید در افکار بعضی ها باشه ... متاسفم برای این مرامی که...
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بابا لااقل دو تا فوحش هم به اسراییل و آمریکا میدادی!!!!!!!!!!!!
  • مرضیه ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بکشید مارا مقاوم تر میشویم حزب الله وارد عمل شود سربازان گمنام امام زمان ما منتظر خبری خوش هستیم
  • جلال نوروزی ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    شهادت عطیه الهی است برای مردان خدا اما مواظب بقیه دانشمندانمان باشیم گیرم که دستگاه های امنیتی این فرد کثیف را اعدام کنند آیا شهید علی محمدی شهریاری هاو رضایی نژادو احمدی روشن ها برمی گردند؟
  • ناشناس ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • مجتبی زکالاب ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    با سلام خدمت همه دوستان امریکا واسراییل باید بدونن که هیچ قدرتی نمیتونه جلوی اراده ایران رو بگیره ما باید به راهمون ادامه بدیم تا به دوران طلایی گذشته برگردیم..
  • حسین اسروی ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ما که تماما تحریم هستیم باید مقابله به مثل کرد
  • مریم ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تسلیت به ایران وایرانی وسلام بر حسین شهیدکربلا ودعا برای ظهور آقا امام زمان تا برچیده شود بساط ظلم وبرافراشته شود پرچم عدالت در جهان.
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    به قران الان دانشگام و2ساعت ديگه امتحان متون فقه دارم خيلي حالم بدشدخيييييييلي انگار عزيزترين كسم رو از دست دادم تف تو امريكا تف تو اسراييل امام زمان انتقام 4دانشمندمون رو بگيره
  • Amir ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    نمی دونم چرا وقتی تروری پیش میاد بعضی ها دوست دارند پای افراد دیگه رو وسط بکشن. این موضوع چه ربطی به خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی و ... داره . انصاف هم خوب چیزیه. نمیشه با هرکی مشکل داری انگ منافق و آلت دست آمریکا و اسرائیل و شرق و غرب بزنی و بعد هم اجازه دفاع بهش ندی. یا اینکه اشتباهات اونها چه ارتباطی به ترور دانشمندا داره؟ یکی از اهداف این ترورها همین جوّیه که بعضی ها راه انداختند آسمون ریسمون می بافند و آتش بیار معرکه شدند و به ما رو به جون هم می اندازند. واقع بین باشید. حب الشی یعمی و یسمی
  • علی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بنام او که وقتی کسی را دوست دارد می برد و خود دیه او می شود ای دوستان من نمی دانم با انسان هاباید چگونه رفتار شود تا بفهمند دشمن کیست چند بار باید ما ضربه بخوریم تا بعضی از افراد دوست ودشمن را تشخیص بدهند بفهمند چه شخصی طرفدار اسلام وامام زمان وقرآن وخدا است وای بر شما که این قدر نفهم هستید وای بر شما یقین دارم برای این کج فهمی ونفهمی خود باز خواست خواهید شد. بدانید آمریکاانگلیس واسرائیل ومردم حرام زاده آنها اسرائیلی ها هیچ وقت بداد من وتو نمی رسند وفقط فکر زمین زدن من وتد می باشند و در آخربه یاد پیر خمین(ره): آمریکاهیچ غطی نمی تواند بکند مگ بر آمریکا ومتحدانش
  • دولت حق ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    می خوام بگم روح این شهید بزرگوار شاد اما می دونم که مشرق به دلیل اینکه حامی دولتم این نظر رو سانسور می کنه.
  • آسی از شهر بازرگان ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    شهادت هنر مردان خداست .لعنت بر یزیدیان زمان .شهادت این جوان دانشمند را بر تمام ملت غیور ایران و جوا نان با غیرت تسلیت باد.
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مشرق به خدا خیلی از دستت عصبانی هستم.دیروز از ناراحتی نزدیک بود دق کنم.تو هم پیامارو منتشر نمی کنی و بیشتر روی اعصابمون رژه میری.ایران و کشورهای اسلامی(مانند عراق) که به همین شیوه دانشمنداشون توسط سگهای صهیونیست کشته شده اند،باید مقابله به مثل نمایند.باید آرامش را از آنها گرفت و آنها را به سزای اعمال کثیفشان رساند.من مطمئنم دانشمندان هسته ای اسرائیل با موساد همدستند و اقدام به معرفی دانشمندان کشورمان به آنها نمو ده اند.ایران حتی یک لحظه نباید در انتقام مردد باشد.
  • رضا زاغری تفرشی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم
  • حمید رضا ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    اقا کلا این پلیس و حفاظت اطلاعات همیشه باید یه قدم عقب تر از مجرم باشند؟ هنر اطلاعات اینه که باید قبل از وقوع جلوی این اقدامات گرفته بشه . حالا بعدش بیاند و دستگیرش کنند و رسانه ای بشه به چه درد مملکت میخوره . اینکار که برای ما دانشمند ساز نمی شه!!!!
  • فداییان ولایت وانقلاب اسلامی ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    درودبرخانواده های عزیز شهدا بالاخص شهدای اخیرمرگ برآمریکا اسرائیل انگلیس وهمه ی همپالکیهای مزدور داخلیشان
  • احمد ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    او فوری شهید شد حالا اگه مجرم دستگیر شد چندین ماه و یا سال طول میکشه تا مجرم ها به سزای عملشان برسند این هم ...
  • نداصادقی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ براسراییل وآمریکای جنایتکار وخونخوار یه سوال دارم از مشرق...........سیستم اطلاعاتی ما درجریان حوادث کوی داشنگاه درعرض یک هفته عامل اصلی رادستگیرکرد ودرخیلی از موارد مشابه بسیار دقیق وسریع وموشکافانه عمل میکند ولی چرا درمورد ترور دانشمندان هسته ای که ایشان متاسفانه مورد چهارم بوده اینقدر ضعیف عمل میشه؟؟؟!!!
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بيايد همه با هم خوب درس بخونيم و از اين كافرا انتقام سختي بگيريم! هركي مرد خداست بگه يا خدا! 
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    وسیعلموا الذین ظلموا ایّ منقلبٍ ینقلبون
  • مهدی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    با فوق لیسانس استاد دانشگاه شریف بوده!!! مطمئنید؟؟ به هر حال خوش به حالش که شهید شد
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    faghat entegham az esraile jenayatkaar mardom ra saaket mikone .nirohaye etelaati ye keshvar chekaar mikonand ؟
  • علی علیزاده ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    1 0
    ماشا الله:این هم آمار 261 نفر. یک نفر شهید شد تا این ساعت 261 نفر دنباله رو شد . این آمار نشان میدهد خون شهید زنده کننده مابقی برادران هست . کور شود چشمان دشمنان نمیتوانند ارتقاء اسلام را ببینند.فنا شدن در را خداوند ازمراتب سلوک عرفانی هست.
  • مهدي ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    لعنت به توي ترسو از شهادت.راست گفتين .انقدر به شما تو اين دنيا خوش گذشته ، خدا براتون قول بهشتم بده نميرين.همون بهتر.برين بميرين. مرگ بر منافقين.مرگ بر وطن فروش مرگ بر امريكا و اسرائل و انگليس جانم فداي اقاي دنيا سيد علي خامنه اي
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تو چکاره ای بد بخت فلک زده بدو دنبال کار خودت بستن تنگه هرمز کار 100 تا بسیجی بی ترمزه شما ضمنا از مامان جونت ادرس بابات رو بگیر.
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بانگاه آخرينش خنده كرد ماندگان را تا ابد شرمنده كرد
  • hamid ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    امیدوارم دستگاههای امنیتی کشور فکری برای جلوگیری از ترور ها بکنند..........یاد شهید احمدی روشن گرامی و روحش شاد
  • آرش طاهری ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    هر که را نیست سر سر دادن برگردد زان که خورشید در این معرکه بی سر گردد دست او مثل ابالفضل بیافتد بر خاک با حسین ابن علی هرکه برادر گردد درود بر شهیدان ؛ این راست قامتان تاریخ ؛ فدای قطرات خونتان ؛ به شرافت و غیرتمان قسم که ما هم تا آخرین قطره خون حامی و ادامه دهنده راه روشن و حق شما خواهیم بود.
  • کاظم ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    توی انسانیت خودت تردید کن. واقعا برات متاسفم
  • علی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    چی بگم والا!!! به فرایند ترور دانشمندان هسته ای و غیر هسته ای و این قبیل صحبت ها اعتقاد ندارم ولی متاثرم از اینکه میبینم اینقدر راحت یکی از هم وطنام خونش ریخته میشه. براستی اگر افرادی قبیل ایشون مهم هستند نباید تحت حفاظت بیشتری قرار گیرند؟!
  • حسام ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    و مگر نه آنکه گردن ها را باریک آفریده اند تا در مقتل کربلای عشق آسان تر بریده شوند... شهید سید مرتضی آوینی
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
  • سهراب و سعید ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    تسلیت بابت غم بزرگی که به جامعه دانشمندان و متخصصین وارد شده است
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    حمیدخان تو واقعا مفهوم شهادت را می فهمی . این چه تعابیری است که استفاده کرده ای . جام شهادت را برم بالا یعنی چی . مگرکسانی که خداوندشهادت رانصیبشان می کند مانندتوهستندکه اززندگی خسته شده اند کسانی که مانندتو اززندگی خسته می شوند خودکشی می کنند وتو بایدبری خودکشی کنی . تویقیینا نخبه نیستی حتی ازهوش کمی هم برخورداری چون نمی دانی اگرکسی بخاطر اینکه خانواده اش به نون ونوایی برسند کشته شود شهید نیست من فکر می کنم تو قصداهانت به مقام شهید وشهادت را داشتی
  • مهدی پوراحمد ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    بسیار ناراحت شدم.روحش شاد.به خانواده و همسر محترمشون تبریک میگم.و قول میدم به خودشون و مادرشون که قاطع صحبت کردن،من راه این شهید رو ادامه خواهم داد تا جا در بدن دارم.قول می دهم.زنده باد ایران.زنده باد اسلام.
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    خسته نباشی بااین نظردادنت
  • فقط یک روز ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    ایران میتونه به تلافی شکایتهایی که از این ترورها در مجامع بین المللی مطرح کرده و با بی توجهی جواب داده شده فقط برای یک روز و فقط یک روز با اعلام اینکه به دلیل بی توجهی دادگاههای بین المللی و شورای فاقد شرافت امنیت اسرائیل کثیف در مورد این ترورها محاکمه نمیشه به ازای هر شهیدی که تا حالا در این راه دادیم یک روز تنگه هرمز به روی غربیها بسته میشه بعد از اون ببینید که چطور به دست و پای ما میافتن فقط یک روز تنگه هرمز ایران ببینده فقط یک روز
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • نا معلوم ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    لعنت نشونشون ميديم دارن انگيزه ها رو دو برابر ميكنن
  • سوده ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    شهادت این عزیزان همیشه زنده یک طرف اما یادمون نره که اون کسایی که این کارو کردن درسته که از طرف اسراییل گماشته شدند اما ایرانی هستند این مهم که چه اتفاقی میافته که یک ایرانی یه ایرانی دیگه رو بخاطر خوب بودنش می کشه آیا اینها همه از فقر آموزشی وفرهنگی در مورد دین زندگی نمیاد اگه در اینطرف خانواده ای سر بلند از شهادت فرزندش اما آن طرف خانواده ای سر به زیر آیا نمی توان کاری کرد که تمام خانواده های ایرانی سر بلند باشند؟
  • davoud ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    شاید نمیخوان شاهرگ انقلاب اسلامی از خون شهدا قطع بشه
  • davoud ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    جمع کنید این بساط تا کی باید این ترورا کشوررو استوار کنه این حرفا من یاد عربهای بی مغز قدیم میندازه
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    مرگ بر صهیونیست
  • divid ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
    0 0
    درخت اسلام خون می خواد تا رشد کنه پس به این تروریست های احمق بگید خون مارو بریزید با این کار شما درخت اسلام بزرگترو بزرگترو بزرگتر می شه و در اخراینکه شهادت هنر مردان خداست ان شاا... قسمت ماهم بشه
  • علی فرمانده ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    ترور پاسخ ترور/ماهم بایدباقصاص دستور دهندگان وطراحان امریکایی واسراییلی وانگلیسی این عاملان خودفروخته وحرام زاده مقابله به مثل کنیم
  • طرفدار وطن ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    خدا رحمتش کنه . خدا لعنت کنه کسی که اینکارو کرده.
  • ساسان ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    با عرض تسليت از صميم قلب 2 سئوال دارم ممنون ميشوم اگر جوابش را داريد بفرمائيد. 1.توي بعضي اخبار اومده به غير از مهندس شهيد 2 نفر ديگر در ماشين هزور داشتند.هويت نفر سوم را آيا داريد؟ 2.در اخبار ساعت 14 يكي از شاهدان ماجرا در باره هزور خواهر مهندس شهيد و زخمي شدن ايشان از ناحيه دست خبر دادند.مي خواستم بدانم آيا آن خبر صحت داشت؟ ان شاا.. هرچه سريعتر عوامل اين ترور به سزاي عمل خويش برسند.
  • احسان ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    يك كم دوستان الفاظ درست وسنجيده به كارببرند نظرمن به عنوان يك شهروندشهربابكي اين است 1-انتقام 2-محافظت بيشترازانهايي كه اژانس اساميشان رادارد3-برخوردتندبااژانس4-برخوردباافرادي كه يك چيزهايي اژانس گفت انهاگفتندچشم (اگرصحت داشته باشد)5-نصب تصاويراين شهداروي پيراهن تمامي ديپلماتها وافرادي كه بارسانه هاي خارجي مصاحبه ميكنند تامدتها(مثل تصوير پشت مصاحبه شونده هاي فوتبالي)6-...
  • رضا ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    مرگ براسرائل ومزدورانش سلام برشهیدان راه اسلام وقرآن و ولایت یاحسین یازهرا
  • کاظم ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    ضمن عرض تسلیت به آقا امام زمان(عج)ونایب برحقش مقام معظم رهبری وملت بزرگ ایران اسلامی وخانواده های این عزیزان.من که از امور حفاظتی هیچ نمیدانم این را میدانم که محافظ نباید داخل همان خودروباشدبلکه بایدخارج از آن باشدتا امکان عکس العمل یاممانعت یا تعقیب ودستگیری جنایتکاران راداشته باشد.آیاقراراست چون شهدای محراب بهترین عزیزانمان راازدست بذهیم تا یادبگیریم چگونه باید محافظت کنیم.مگر حفاظت ازاین عزیزان چقدر هزینه دارد.اگر تعدادی راکه باید محافظت شوند 10000 فرض کنیم وهزینه حفاظت هرکدام راماهانه 3000000تومان در نظر بگیریم سالانه میشود360 میلیارد تومان یعنی سهم هرایرانی در سال 5000 تومان.به خدا سوگند هرکس ذره ای خون ایرانی دررگهایش باشد آمادگی پرداخت این هزینه رادارد.من حاضرم سالانه سهم 200 نفر ازهموطنانم را بپردازم.بهترین کسی که میتواند این مهم را مدیریت کند سردار حاج قاسم است.درودبرایران وایرانی.وعده رسول اعظم(ص)درحال تحقق است.هموطنان سلمان فارسی بخود ببالید.
  • علی ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    شما اگر اعتقاد نداری همون بهتر که حرف نزنی... کمی چشماتو باز کن... بعضی وقت ها امثال این حرف ها از خود ترور ها بیشتر دل آدمو آتیش می زنه
  • علی ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر اسرائیل و آمریکا و انگلیس
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    آقای «چی بگم والا!!!» کامنت گذار 17:43 - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲ گویا خیلی بیطرفی! ..... شما راحت باش!!!!!
  • بچه شیعه ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    یاامام زمان توروجان مادرت بیا شیعه خیلی مظلومه یامهدی ادرکنی
  • mohamad ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    به جاي اين اراجيفات بگو ببينم خودت اراده داري.كه نوشتي ايراني.پس خودتو قاطي ايراني ها نكن داداش واست خطر داره حسن
  • مهدي ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    شما برو منو توتو ببين اون بهتر توضيح ميده.ميگه عجب دزدي بود اخر هم با بمب كشتنش حقش بود
  • س ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    بد با ي موشك همه را بفرستند هوا يكجا!؟
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    به فرایند ترور اعتقاد نداری ....ماشین خودش ترکید؟؟؟؟ کروبی صفت
  • تنهام ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    یه سوال تو ذهنمه چرا ارزش یه فوتبالیست که فوتبال هم بلد نیست تو کشور ما واسه همه ! بیشتر از یه دانشمند ه لطفا جوابشو هرکی میدونه بگه واقعا من یکی نمیدونم
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
    0 0
    خدا لعنتتون کنه .. آمریکا و اسرائیل کثافت. یک مشت حروم زاده توی اسرائیل و آمریکا جمع شدن. همه بدانید که ایران اسلامی پر است از میلیون ها احمدی روشن... و همه ی ما تحت لوای رهبری نازنینمان در مقابل شما حروم زاده ها می ایستیم... مرگ و ننگ بر آمریکا و اسرائیل حروم زاده...شماها هیچ غلطی نمی تونین بکنین...
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
    0 0
    آقا سید از شما بعیده.... انفجار ماشین مهیب نبوده.... انفجار دل ها ی ما مهیب بوده.....
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
    0 0
    فرصت الانم هست، پاشو برو لبنان به حزبا... بپیوند، تا جون داری صهیونیست هلاک کن، اگه راست میگی. بیخود از اینجا ارد نده. الانم فرصت داری، نیازیم به جنگ نیست، برو خودتو نشون بده.
  • ببر سیستان ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    2 0
    به خدا وقتی نظرات دوستان رو خوندم اشک تو چشام حلقه زد- خدا لعنت کنه کسانی رو که جسم و روح کثیفشون رو واسه پول می فروشن/ مرگ بر اسرائیل و امریکا خن خوار جنایتکار/
  • نازنین ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    0 0
    تو این فکرم که چیکار کنم که شرمنده شهدا نشم شهیدان افتخار ما هستند
  • محمد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    0 1
    واقعا خانواده اش چیمیکشن
  • ارتین ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    0 0
    خداوند صبر بده
  • محسن ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 0
    یه مشت ابله تو کشور خودمون سنگ آمریکا رو به سینه میزنن.وطن فروش پست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس