همتی نمایه

ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک بالایی دارد.

به گزارش  مشرق، عبدالناصر همتی ظهر امروز (چهارشنبه) و پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر خود درباره لزوم تشکیل بازاری برای عرضه ارز به شکل نقدی و حواله گفت: صحبتی که من داشتم نتیجه بحث با کارشناسان ارزی و بازار سرمایه بود.

بیشتر بخوانید

خبر همتی از راه‌اندازی بازار متشکل ارزی

وی با بیان اینکه بازار متشکل ارزی باید شکل بگیرد، افزود: در خیابان و کوچه و پس کوچه ها نمی توان این بازار را شکل داد و نباید بازار غیرمتشکل داشته باشیم.

رئیس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: باید فاصله بین نرخ ارز در سامانه نیما و بازار کم شود اما باید ببینیم چگونه می توانیم این موضوع عملیاتی کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی توضیح داد بازاری که تشکیل خواهد شد، فرصتی می شود برای کسانی که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود.

وی درباره اینکه پیش بینی اش از آینده بازار سکه و ارز چیست، گفت: من پیش بینی کننده نیستم و بازار قیمت ها را تعیین می کند اما تاکید می کنم که ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و ریسک بالایی دارد.

همتی با بیان اینکه امیدوار هستیم بازار هرچه سریعتر به سمت تعادل برود، ادامه داد: فشارهای دشمن تاکنون نتوانسته موثر باشد و این افتخار را داریم که این موضوع را هدایت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    35 8
    شما حرف نزن هر حرفی که دولت بزنه عکسش میشه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    4 6
    پس یقین میکنیم که دلار جهش قیمت خواهدداشت چون هرچه تابه حال گفته اید عکس ان اتفاق افتاده
  • خوانساری IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    2 0
    دولت مردان میخواهند اندک پس انداز ارزی را ازدست مردم بیرون کشیده و جامعه را در بحرانهای بعدی بحال خود رها نمایند
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    3 4
    موثر به چی میگن دلار چهار هزاری چهارده هزار قیمت خودرو وکالاهای اساسی هزار درصد گرون شده میخای چی بشه ملت از گرسنگی بمیرم برای شما که تاثیر نداره ولی مردم حسابشون جداست
  • AE ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    1 0
    خیلی بد است که دولت چشم انداز اقتصادی ندارد ..دولت باید تکلیف خود را نسبت به مردم و کشور شفاف نماید ...
  • AE ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    1 0
    خیلی بد است که دولت چشم انداز اقتصادی ندارد ..دولت باید تکلیف خود را نسبت به مردم و کشور شفاف نماید ...
  • علی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    1 0
    فشار های دشمن
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    2 0
    بابا اینا چرا خودشون دلار 12000 تومن میخرن تو بانک؛ خودش که داشت میومد پایین الان واسه ما توصیه هم میکنن!!!!!! فقط عجببببببببببببببب!!!!!
  • منصوربختیا ی IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    دیگه هیچ امیدی به دولت روحانی نیست دستمان بشکند که به این روحانی رای دادیم فقط انتظار کشنده جهت پایان ریاست جمهوری این آقا مردم رابیچاره کرد فاصله طبقاتی یک شبه سر به فلک کشید خدایا بفریاد مردم برس
  • مهرداد IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام قیمت دلار اکنون ۱۵ هزار تومان معقول است و بقیه اقدامات سرکوب بیهوده است فارغ از قضای بسیاری از افراد در این سیاست گذاری های نابهنجار بیشتر از سازندگی بار را بر مردم سنگین تر میکند نوسان بازار ارز موجب گران تر شدت کالا ها و متضرر شدن بسیاری و سوؤ استفاده برخی مرتبطین با مسوولین شده و فاصله طبقاتی را بیشتر کرده کاش به جای آزمون و خطا روی جامعه ای که قابل پیش بینی و پیشگیری نیست وضعیت معیشت را بهبود می دادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس