کد خبر 913140
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
آدرس‌های غلط سیف درباره شیوه تعامل FATF با ایران

اروپایی ها آشکارا در عمل نشان می دهند که نمی خواهند مقابل تحریم های آمریکا بایستند؛ اما برخی مدیران و رسانه های همسو همچنان به مردم آدرس غلط می دهند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اروپایی ها آشکارا در عمل نشان می دهند که نمی خواهند مقابل تحریم های آمریکا بایستند؛ اما برخی مدیران و رسانه های همسو همچنان به مردم آدرس غلط می دهند.

این طیف چنین القا می کنند که؛ از سمت اروپا برای دور زدن تحریم ها جدّیت وجود دارد اما این، برخی دستگاه های نظارتی  هستند که نمی گذارند موضوع الحاق به FATF و CFT انجام شود(!) برخلاف این تصویر سازی، اروپا نمی پذیرد  حداقل تعهدات برجامی (همان کانال بی محتوای مالی- SPV) را عملی کند؛ تا بعدا بتواند وارد فاز تعامل های جدید شود.

بیشتر بخوانید:

برای پولشویی عضو FATF شوید!

از نسبت ناروای ظریف علیه مخالفان FATF نخواهیم گذشت

اگر خوش بینانه نگاه کنیم، طیف مذکور برای فرار از پاسخگویی درباره برعکس درآمدن وعده های دیپلماتیک و اقتصادی، مردم را دنبال نخود سیاه می فرستند. البته با نگاه دقیق تر می شود فهمید که برای بخشی از همین طیف، این یک ماموریت برای تحمیل مابقی دیکته های آمریکا و اروپا ست.

اصرار بر نگه داشتن مردم در حالت انتظار واهی و کتمان خیانت بر ملای سه کشور اروپایی عضو برجام، خیانتی بزرگ است و مرتکبان آن را در مظانّ اتهام "تبانی با دشمن" می برد، ضمن اینکه فرصت تدبیر جدید را از دستگاه های ذی ربط اقتصادی سلب می کند.

آنها پیش از این، با وجود هشدار و انذار های رهبر حکیم انقلاب و صاحب نظران، امید واهی به غرب را بر سر مذاکرات برجامی به جامعه تزریق کردند که عایدی آن را در شوک های اقتصادی ناشی از تناقض وعده با واقعیت دیدیم.

تکرار دوباره این رویکرد با علم به خباثت عیان شده اروپا، تردیدی باقی نمی گذارد که مرتکبان این رفتار، نفوذی و مهره ماموریت دار دشمن برای تولید فشار علیه نظام (و دولت) هستند. آنها قبل از هر کس به دولت و روحانی خیانت می کنند، حتی اگر نقاب همراهی و حمایت زده باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناصر IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    4 2
    اکثریت باتفاق اینهایی که برجام را علم کردند هرکدامشان منافعی در امریکا وغرب دارند اصلا داینها هرهری مذهب اند والا اسلام عزیز وجمهوری اسلامی عزیز که از 57 تا حالا استقرار یافته تا عالمگیر بشه این احمق ها میگویند برای چه اسلام عالمگیر بشه مگر دینهای دیگه حق نداردند ، ......بنابراین اینها منافع دنیوی شان ونانشان تئوی برجام است ولی اگر یزید به گندم ری رسید اینها هم به اونجا ها میرسند
  • محمـّ؁د IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    3 0
    اروپا هیچ استقلال و اختیاری از خودش نداره و هم در حرف و هم در عمل تابع آمریکاست
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    1 0
    وقتی خاوری با پول دزدی میره کانادا سرمایه گذاری میکنه، این اسمش پولشویی نیست. کانادا FATF رو پذیرفته؟! دادگاه و قاضی ندارن کانادایی ها؟؟
  • هادي IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    0 1
    مافياي اختلاس مخالف با تصويب FATF است زيرا ديگر نمي تواند پولهاي اختلاس شده را به آنطرف و كانادا و امريكا و چين و.... انتقال دهد. اين همه بدهكاران بانكي با وام هاي كلان كه آزادانه مشغول چپاول هستند مگر مي گذارند قانون مبارزه با پولشويي در ايران تصويب شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس