فیلم/سردار غیب پرور:مشکلات کشور راه حل دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما رشد و شکوفایی و قد کشیدن بسیج را در کشف مسائل مورد نیاز جامعه و حل آنها می دانیم.

به گزارش مشرق، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: حضورم در جمع نمایندگان ملت قهرمان ایران اسلامی توفیق و افتخار بزرگی است چرا که اکثر نمایندگان مجلس با فرهنگ بسیج آشنا بوده و تعداد زیادی از آنها عضو آن هستند.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج افزود: معظم‌له فرموده‌اند که بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است. ضمن اینکه در جای دیگری فرموده‌اند بسیج پدیده‌ای شگفت‌آور، رمزآلود و استثنایی در نظام اسلامی است همچنین در اظهارات دیگری فرموده‌اند بسیج گره‌های زیادی را باز کرده و حضور آن تأثیرگذار بوده و در آینده به آن نیاز داریم که با توجه به این فرمایشات فرماندهی کل‌قوا به نظر می‌رسد که اعتلای بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نیاز مبرم است.

بیشتر بخوانیم:

ورود بسیج به حوزه نیروگاه‌های خورشیدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: حدود دو سال است که دورانی در بسیج آغاز شده که این دوران به تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل‌قوا به دوران اعتلای بسیج نامگذاری شده است.

وی تأکید کرد: اعتلای بسیج رشد، شکوفایی و قد کشیدن را در کشف مسائل مورد نیاز جامعه و دنبال کردن و حل آن در اقداماتی خاص با ملاحظات مورد نظر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس