کد خبر 912930
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
جاده نمایه

تردد خودرو در محور کندوان‌ از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز جمعه دوم آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش مشرق، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌ هوشمند تردد شمار برخط‌، ‌در حال حاضر غیر از محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.‌

کل تردد ثبت‌شده در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از ۲۲۱۳ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۶.۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفت، هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.‌

پرترددترین جاده‌های کشور

 آزادراه کرج-قزوین‌، آزادراه‌ ‌کرج‌-تهران،‌ آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوین-کرج،‌ آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم-تهران، آزادراه تهران-کرج، محور پاکدشت-تهران، آزادراه تهران-ساوه و جاده تهران-شهریار و شهریار-تهران در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه‌

محور پونل - خلخال در استان گیلان محدوده قبل از سد شفارود به علت ریزش کوه‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور رامیان -اولنگ-شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی، فعلاً مسدود ‌است.

‌محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور املش-اطاقور واقع در استان گیلان، از مورخ ۱۴ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سی‌سخت – پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد ، از مورخ ۱۵ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی ‌به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان‌ از مورخ ۲۵ آبان ۹۷ تا اطلاع بعدی ‌به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

‌محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز دوشنبه ۵ آذرماه ۹۷

‌تردد موتورسیکلت از ساعت۱۲:۰۰ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۹۷/۰۸/۳۰ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۵ از محورهای کرج-چالوس‌، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد  و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲  از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴  از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ الی۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۲ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴  از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ الی۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴  از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) تردد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه  هفته جاری و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و همچنین از ساعت ۱۲:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز شنبه ۹۷/۰۹/۰۳ و از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه  مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۱۲:۰۰ ظهر روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۵ ‌ممنوع است.

‌در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز یکشنبه  مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

‌در محور آستارا- اردبیل و بالعکس‌ تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت۱۲:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۱ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ ‌ممنوع ‌است.

در محورهای قدیم قزوین-رشت و بالعکس‌ تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۱ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه  مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ ممنوع است.

‌در باند رفت سلفچگان- قم (به سمت قم) ‌تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶:۰۰ الی۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۹/۰۴ در محور فوق ممنوع است و مسیر جایگزین محور اتوبان ساوه به سمت تهران است.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

در باند جنوبی آزادراه تهران – کرج – قزوین‌ حدفاصل امامزاده طاهر تا پمپ بنزین آفتاب‌ در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۵ دی ۹۷، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۶:۰۰ هر هفته، غیر از روزهای ، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت، کیلومتر ۳۳ الی ۱۳، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

در محور کرج – چالوس، واقع در استان البرز، از مورخ ۱۰ مهر لغایت ۵ دی ۹۷، روزهای شنبه تا  سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته ‌غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و لکه‌گیری، کیلومتر ۰ الی ۷۰، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

در محور هراز از روز ۱۵ مهر الی ۳۰ آذر ۹۷، روزهای شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰، روزهای یکشنبه تا  سه‌شنبه از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و همچنین روزهای چهار شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ هر هفته، غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس و برداشت پوزه سنگی، کیلومتر ۵۰ الی ۵۱، محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر انجام می‌شود.

‌در محور هراز ( تونل شماره ۱ گردنه امامزاده هاشم )، واقع دراستان مازندران، از مورخ ۱۵  مهر الی ۳۰ آذر ۹۷، به‌صورت ۲۴ ساعته، به‌دلیل اجرای عملیات بازسازی و بازگشایی مسیر آب کانال های دو طرف تونل، کیلومتر ۱۰۳ الی ۱۰۴، تونل شماره ۱ گردنه امامزاده هاشم مسدود بوده و تردد از محور قدیم محدوده گردنه امام زاده هاشم  انجام می‌شود.

 محور کرج-چالوس (تونل شماره ۵ امیرکبیر)، واقع در استان‌های البرز و مازندران‌ از مورخ ۲۹ مهر لغایت ۲۰ اسفند ۹۷، روزهای شنبه تا  سه‌شنبه در حوزه استان البرز (میدان امیرکبیر) از ساعت ۲۲:۳۰  الی  ۵ روز بعد و در حوزه استان مازندران (مقطع مرزن‌آباد) از ساعت ۲۱ الی ۵ روز بعد غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،  به‌دلیل اجرای عملیات ایمن سازی تونل امیرکبیر (شماره ۵)‌ مسدود بوده و تردد از محورهای فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

محور قدیم تهران – قم، واقع در استان تهران، از مورخ ۱۴ آبان لغایت ۳۰ بهمن ۹۷، از ساعت ۹ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه و همچنین روزهای سه‌شنبه و پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ هر هفته، به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل کیلومتر ۴۵ تا ۷۶، یک خط از محور مسدود بوده و تردد با محدودیت رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌آزادراه تهران- قم، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۰ آبان لغایت ۳۰ آذر ۹۷، از ساعت ۹ الی ۱۷، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ هر هفته، به غیراز ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، کیلومتر ۰ الی ۳۰  تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس