کد خبر 912861
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
استقلال نمایه

از نگاه صمد مرفاوی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال مشکل این تیم در حال حاضر انتخاب دستیار برای وینفرد شفر نیست.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی درباره حاشیه‌ای چند روز اخیر پیرامون تیم ملی و برخوردی که دستیار کی‌روش با یکی از خبرنگاران انجام داد، گفت: ما در گذشته هم شاهد چنین مسائلی بودیم، اما هیچ برخوردی صورت نگرفت. وظیفه فدراسیون فوتبال است که باید به این مسائل ورود کند، اما متأسفانه هیچ توجهی نمی‌شود. توهین کادر فنی تیم ملی به رسانه‌ها و پیشکسوتان تأسف‌آور است، این در حالی است که رسانه‌ها در سال‌های اخیر به بهترین شکل از تیم ملی حمایت کردند. در کل هر فردی باید در چارچوب وظایف خودش عمل کند و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیشتر بخوانید:

طارق همام زمستان از استقلال جدا می‌شود!+عکس

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت فعلی این تیم و اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند خودشان را به بالای جدول برسانند، تصریح کرد: تعطیلی لیگ بهترین فرصت برای اعضای کادر فنی بود تا روی نقاط ضعف تیم کار کنند، اما مسئله مشکل‌ساز برای استقلال این بود که نفرات نبستاً زیادی در تیم المپیک و تیم ملی بزرگسالان دارد که همراه تیم نیستند. اگر استقلال با تمامی نفرات تمرین می‌کرد قطعاً شرایط متفاوت بود، ولی امیدوارم که این تیم بتواند به روزهای خوبش برسد تا هواداران هم خوشحال شوند.

وی درباره بحث اضافه شدن یک مربی به کادر فنی تیم فوتبال استقلال نیز خاطر نشان کرد: شفر تمرینات و برنامه‌های استقلال را طراحی می‌کند و نمی‌دانم چرا برخی در این مورد صحبت می‌کنند که شفر حتماً باید یک دستیار دیگر داشته باشد. مشکل استقلال، انتخاب دستیار برای شفر نیست. به‌هرحال در زمینه فنی مشکلاتی وجود دارد که قطعاً کادر فنی روی آنها کار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس