مرتضی فنونی زاده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازیکنان ذخیره و جوان پرسپولیس کیفیت خوبی دارند و این تیم با کم و کسری روبه‌رو نیست.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود، پرسپولیس با توجه به تعطیلی که در تمرینات داشت، در نیمه اول کمی ناهماهنگ بود، اما در نیمه دوم، شرایط تیم خوب شد و با تلاش بازیکنان توانستند سه امتیاز مهم را کسب کنند. 

وی افزود: بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، این دیدار برای حفظ تیم در رقابت تأثیر زیادی داشت، تیم باید تا پایان نیم‌فصل خودش را به سختی جلو ببرد تا در ادامه بتوانند با اضافه شدن نفرات شرایط بهتری پیدا کنند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها نگران غیبت بازیکنان ملی‌پوششان بودند، عنوان کرد: به نظر من بازیکنان پرسپولیس کم نبودند مگر بازیکنان ذخیره چه مشکلی دارند؟ مثلا نفرات اصلی از مریخ آمدند و مابقی نفرات مشکل دارند؟ کسی که عضو پرسپولیس است، صلاحیت دارد و خوشبختانه در تیم هم صمیمیت و یکپارچگی است، به نظر من پرسپولیس کم و کسر ندارد، آنها همین عملکردی که مقابل پیکان داشتند را می توانند در دیدارهای بعد هم تکرار کنند. 

بیشتر بخوانید:

کی‌روش باعث جدایی ابراهیمی از استقلال شد!

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش است، تراکتورسازی در چند وقت اخیر توانسته نتایج خوبی بگیرد و رفته رفته خودش را بالا کشیده است، بازی با تراکتورسازی و همچنین دیدار معوقه مقابل سپاهان ۶ امتیازی هستند و می‌تواند تأثیر زیادی در کار پرسپولیس داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اختلاف نظرات  کارلوس کی‌روش و برانکو می‌تواند باعث ضربه خوردن به تیم ملی و پرسپولیس شود، عنوان کرد: کی‌روش می‌داند بعد از او تیم ملی به برانکو می‌رسد، برانکو سابقه حضور در تیم ملی را دارد و لیاقت این سمت را هم دارد، این اتفاقات باعث اختلاف‌نظر شده است، در بازی دوستانه تیم ملی در تهران ۳۰۰ هوادار هم به ورزشگاه نرفتند، این یعنی علاقه مردم به تیم ملی کم شده است، آنها تیم ملی را فقط به خاطر نام ایران دوست دارند، شما ببینید کاپیتان تیم ملی چه صحبت‌هایی را مطرح می‌کند و از کمبود امکانات حرف می‌زند، او خودش جای یک جوان را گرفته و آن وقت این حرف‌ها را هم می‌زند، باور کنید اگر کی‌روش نبود، بازی ملی خیلی از بازیکنان به ۲۰ بازی هم نمی‌رسید چه برسد به آنکه صد بازی ملی انجام دهند، افرادی که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند را یکی یکی کنار زدند، شما دیدید رحمان احمدی به چه شکلی رفت، رضا قوچان‌نژاد الان کجا است؟ به نوعی وقتی نو به بازار آمد، قدیمی دل‌آزار شد.در کل برای تیم ملی و پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس