کد خبر 912429
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
وزیر نیرو

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر نیرو در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو در کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است وزیر نیرو در جلسه روز (سه‌شنبه 29 آبان) کمیسیون حاضر شود.

وی با بیان اینکه بخشی از سوالات نمایندگان مربوط به مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه است، افزود: موضوع  تولید برق و همچنین کمبود آب، محور سوالات نمایندگان از وزیر نیرو است.

بیشتر بخوانید:

دهقان: 9 مدیر سابق بانک مرکزی در زندان هستند

طرح جدید ارزی مجلس برای حمایت از اقشار کم‌درآمد +متن طرح

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: اگر طراحان سؤال از توضیحات وزیر قانع شوند سوالات از دستورکار خارج می‌شود و در غیر این صورت سؤال جهت رسیدگی در صحن تقدیم هیئت رئیسه پارلمان می‌شود و وزیر برای پاسخ به سوال در صحن علنی مجلس حاضر می‌شود.

قره‌خانی با بیان اینکه وزیر نیرو برای پاسخ به سوال 9 تن از نمایندگان در کمیسیون حاضر می‌شود، تصریح کرد: قرار است در این جلسه به سوالات صدیف بدری، نماینده اردبیل، هاجر چنارانی، نماینده نیشابور (2 فقره)، عزت‌الله یوسفیان ملا، نماینده آمل، جلال محمودزاده، نماینده مهاباد، علی ساری، نماینده اهواز، علی کاظمی، نماینده اردل و فارسان، احمد مرادی، نماینده بندرعباس، محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز و علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان (2 فقره) رسیدگی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس