کد خبر 912266
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰
کی روش و مایلی‌کهن

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: به نظر من با مربی‌ای مثل کی‌روش حتی اگر قهرمان جهان هم بشویم ارزشی ندارد.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن در مورد تحریم نشست خبری کارلوس کی‌روش از سوی خبرگزاری‌ها اظهارداشت: خب اگر قرار است تحریم کنند چرا اصلاً به نشست او رفتند؟ ضمن اینکه بخشی از صحبت‌های ایشان از تلویزیون هم پخش شد. آقایان که قهر کرده بودند و در نشست های خبری حاضر نمی شدند حالا چه اتفاقی افتاده که مصاحبه مطبوعاتی ترتیب می‌دهند؟! مگر تیم ملی  خانه خاله است که هر وقت دلشان بخواهند در نشست خبری شرکت می‌کنند و هر وقت دلشان نمی‌خواهند نمی‌آیند؟ آنها که رسانه‌ها را تحریم کرده بودند؟ چقدر توهین باید انجام شود. از سویی دیگر ایشان می‌گوید ما تحریمیم و تیم‌های بزرگ به ایران نمی‌آیند، چطور می‌توانیم به قطر برویم و با ونزوئلا بازی کنیم یا حتی گفته شد برزیل هم تمایل دارد با تیم ایران بازی کند، این صحبت‌ها به نظر من منطقی نیست.

مایلی‌کهن با اشاره به بخشی از صحبت‌های مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی عنوان کرد: نمی‌دانم در کجای دنیا بازیکن تیم ملی در مورد پول حرف می‌زند. شجاعی می‌گوید ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته‌ایم اما نمی‌گوید شاید در حدود ۴۰ میلیون دلار برای تیم ملی هزینه شده است برخی از کمبود امکانات در تیم ملی گلایه دارند که این برای من عجیب است، آیا واقعاً تیم ملی کمبود امکانات دارند؟ آیا بازیکنان در اختیار این تیم نیستند؟ هتل نامناسب دارند؟ در زمین نامناسب تمرین می‌کنند؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به شرایط زندگی مردم جامعه گفت: کدام یکی از اکثریت اعضای جامعه زندگیشان بدون مشکل است؟ کدام یکی از آنها مشکل معیشتی و تأمین حداقل هزینه‌های زندگی را ندارند؟ آیا خود شما خبرنگاران در پر قو زندگی می‌کنید؟ همه در تنگنا هستند. اما بازیکنان تیم ملی در پر قو هستند، مسعود شجاعی بازیکن خود من بوده او را خیلی دوست دارم اما آدم نباید گذشته‌اش را فراموش کند. آقای شجاعی بروید ببینید مردم آبادان در چه شرایطی هستند.

مایلی‌کهن در مورد اینکه با این شرایط اینکه تیم ملی و رسانه‌ها پیدا کرده‌اند آیا می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا موفق شویم، گفت: اصلاً شما بگویید با کی‌روش قهرمان جهان بشویم، از نظر من این موفقیت با چنین مربی‌ای ارزشی ندارد. کی‌روش فکر می‌کند از آسمان افتاده، چندین میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد اما حاضر نیست برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی بیاید. بیشتر اوقات که در ایران حضور ندارد، وقتی هم که می‌آید جنگ و دعوا به راه می‌اندازد.

وی افزود: او می‌گوید از ۲۵۰۰ تیم پیشنهاد دارد اما از ایران تکان نمی‌خورد. اگر یک دلار بیشتر از ایران به او بدهند می‌رود، بیشتر اوقات هم در کشورمان نیست و هر وقت هم حضور دارد جنگ و جدل به راه می‌اندازد. دستمزد میلیاردی هم می‌گیرد، آن موقع ۲ سال است که سکوهای ورزشگاه‌های تختی انزلی و عضدی رشت هنوز تکمیل نشده است آن هم در شرایطی که با پیگیری من وزیر دستور داد که این سکوها تعمیر شوند. من در گیلان حضور دارم، ۲۵ سال است که یک جاده کمربندی ۲۵ کیلومتری در انزلی تکمیل نشده است و هر ماه در این جاده تصادف رخ می‌دهد و هموطنان من و شما از بین می‌روند، آیا جان هموطنان ما بی‌ارزش است؟ اگر سالی یک کیلومتر این جاده را می‌ساختند اکنون تمام شده بود بعد با فشار AFC ۲۰ میلیارد تومان هزینه بازسازی ورزشگاه آزادی می‌شود که امیدوارم بزک نشده باشد.

مایلی‌کهن در مورد اینکه برانکو نسبت به برگزاری مسابقه در روز فیفا معترض است، گفت: حرف برانکو درست است، اگر معیار برنامه‌ریزی فوتبال روز دنیاست چرا در روز فیفا تیم باشگاهی بازی می‌کند؟ مگر می‌شود به تیمی بگوییم بازیکنان ملی‌پوش و اصلی‌اش را نداشته باشد و به میدان برود؟ ۴ بازیکن ملی‌پوش دارد، چند بازیکنش در تیم امید حضور دارند و بعد در روزهای فیفا که باید تیم‌های ملی بازی کنند تیم پرسپولیس به میدان می‌رود؟

وی افزود: سرمربی تیم ملی هم از لیگ بازیکن زیادی انتخاب نمی‌کند. آیا تیمی مثل پدیده لیاقت نداشت که یک ملی‌پوش داشته باشد؟ امین قاسمی‌نژاد در پدیده بی‌نظیر کار می‌کند اما تیم صدر جدول لیگ در تیم ملی نماینده‌ای ندارد ولی فلان بازیکن مصدوم ۲ سال است که در تیم ملی حاضر می‌شود.

مایلی ‌کهن با اشاره به حضور کم تماشاگران در بازی تیم ملی با ترینیداد و توباگو گفت: در حال حاضر مسابقات ورزشی در برخی مهدکودک‌ها و مینی فوتبال ها هم بیش از ۲ هزار تماشاگر دارند اما آقایان رفتارهایی انجام دادند که مردم با وجود اینکه تیم ملی کشورشان را دوست دارند حساسیت و علاقه ای به تماشای بازی تیم ملی حتی به طور رایگان هم ندارند و فقط حدود ۲ هزار نفر به ورزشگاه می‌روند، این بیانگر چه مساله‌ای می تواند باشد؟  آیا بیانگر رضایت مردم از کادر فنی تیم ملی راضی است؟! 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • kave IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    10 1
    یاد تیم شما بخیر عزتی داشتیم لوله میکردن مارو قطر و بحرین وقتی هم که امارات را میبردیم همه ذوق میگردیم
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      3 2
      البته دالیان چین در خاک چین یادتان هست چرا هیچگاه هیچ یادی از آن نمی شود - 5 گل به کره جنوبی گریه های مربی کره - دعوت نامدارانی چون مهدوی کیا - عزیزی - علی دایی - میناوند - علی کریمی - مسعود شجاعی - کریم باقری -منصوریان - آندر رانیک - ........... به تیم ملی همه جوانان برومندی بودند که با اقدام غرور آفرین این معلم عزیز(مایلی کهن) افتخار آفرین های ملی شدند و گرنه اگر اکنون مهدوی یا هریک از آن قهرمانان بودند مثل حسینی و دروازه بان استقلال و علی کریمی عزیز و.. بوسیله این مربی که پسوند اسمش روش است- مضمحل شده بودند - معلمهای وطنم مایه غرور ملی هستند از اجنبی جماعت انتظار هیچ خیری را نداریم
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      1 1
      بحث برد و باخت نیست... بحث اینه که اقایون نباید هر کاری دلشون میخواد انجام بدن و هر چی میخوان بگن. نا سلامتی دارن از پول بیت المال استفاده فراوان میکنن. و حداقلی ترین کار احترام به کشور و ایرانی هاست.
  • سلام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 4
    حاجی محمد وقتی مافیای فوتبال برعلیه باورهای خوب که خود باوری عالی را در جوانان بوجود آورده بودی به ضدیت با عقیده پاک تو وارد شدند خون به دل مردم کردند مردم تورا دوست دارند کی رش لیاقت این مردم را ندارد اما - میله های این قفس نتیجه کفران نعمتی است که در باغ کرده ایم - معلمهای باکفایت کشورمان را نفی می کنیم که تصور می کنیم مرغ همسایه را غاز می بینیم - فرهنگ باور به توانائی معلمان ورزشی خودمان بایستی به یک خود باوری ملی تبدیل شود همان گونه فوتبال ملی و باور جوانانمان از دوره مربیگری شما در تیم ملی تبدیل به یک باور ملی شده است جوانان ما و معلمهای ورزش ما باور کنند می توانند این را در سرلوحه امور قرار بدهید یک یا حسین دیگر بگوئید و ملت سر افراز کنید مربی خارجی فوتبال با یان همه معلمهای مجرب وطنم - مربی خارجی برای کشور افتخار نیست مایه سر افکندگی است - نگذارید بیش از این غرور ملی ایرانیان از این ناحیه القاء ناتوانی به معلمهای فوتبال جریحه دار شود.
  • فوتبالی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 1
    آقای مایلی کهن شما ملوان رو قهرمان کردی کافیه. فوتبال ملی ما در این سالها آنقدر خوب شده که جلوی کشورهای حوزه خلیج فارس بازنده نباشیم. آقای مایلی کهن هر چه حسودانی مثل شما چنین سخنان سخیفی را بیان می کنند بر حقانیت کی روش افزوده می شود. به امید قهرمانی تیم ملی در آسیا.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      3 1
      این و قله نویی رو هر چی خفت می دی روشون کم نمی شه هیچی که شادتر و خوشحالتر می شن
    • یمانی GB ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      2 0
      خبر نگارا این بیچاره رو سوژه کردن باهاش مصاحبه مبکنن
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      2 0
      تو عامل اجنبی هستی که به قهرمانان دیروز و معلمین امروز این کشور توهین کرده ای تو فوتبالی نیستی هرعنصر نا مطلوبی ممکن است باشی ولی از اهالی ورزش نیستی
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 2
    مایلی دمت گرم
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    5 0
    مایلی یک پرسپولیسیه! عجیب نیست!
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 1
    دوباره خاله زنک بازیهای اقای مایلی کهن شروع شد
  • US ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 1
    یکی‌ به این بچه یه پستونک بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس